Dobitnik najviše priznanja na Festivalu društveno odgovorne komunikacije: Agencija sa svrhom - Red Communication
U okviru Festivala društveno odgovorne komunikacije „Kampanje sa svrhom“ proglašene su najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Najviše titula „Kampanja sa svrhom 2022“ ponela je agencija Red Communication i to za projekte „Tvoj pogled na svet“ za klijenta Roche, „Bori se ženski“ za klijenta Novartis, „Život u kesi“ za klijenta Lidl Srbija, kao i „Ubaci. Nastavi igru“ za klijenta Sport Time i brend Nike.
Nagrade „Kampanje sa svrhom“ dodeljene su ove godine po drugi put, na Međunarodni dan deteta, 20. novembra, na svečanosti u Beogradu, dok je Red Communication bio među dobitnicima ovog priznanja i prošle godine. Najveći broj titula na ovogodišnjoj manifestaciji „Kampanja za svrhu“ još jedna je potvrda u nizu za agenciju koja za samo osam godina svog rada iza sebe ima zavidan broj uspešno realizovanih korporativnih, CSR i brend kampanja za domaće i međunarodne klijente iz različitih industrija.
Poput boje u nazivu agencije, ljubav i strast su upravo ono što pokreće Red Communication u kreiranju i vođenju marketinških kampanja, pogotovo za projekte koji za cilj imaju unapređenje i dobrobit celog društva, kako bi svet u kome živimo postao bolje mesto za sve. U prilog posvećenosti društvenoj odgovornosti govori i činjenica da Red Communication u svom portfoliju ima značajan broj CSR projekata nagrađivanih priznanjima domaćih i regionalih strukovnih manifestacija kao što su UEPS, BalCannes i Kaktus u organizaciji Marketing mreže.
Upravo je u kategoriji Društveno odgovorna integrisana kampanja, početkom novembra agencija osvojila i ovogodišnju nagradu KAKTUS 2022 za kampanju „Tvoj pogled na svet“, u potpunosti osmišljenu i realizovanu za klijenta kompaniju Roche. Na istoj svečanosti, Red Communication se mogao pohvaliti i nagradom KAKTUS Rising star koja je pripala Dragani Milačak, Senior PR menadžerki agenije.
NOVO RUSKO ORUŽJE NA FRONTU U UKRAJINI: Izaziva zastrašujuću štetu, a ima samo jedan cilj
RUSIJA je nedavno počela da proizvodi termobarične bespilotne letelice koje će se koristiti uz bespilotne letelice-mamce u Ukrajini, a koje su u stanju da nanesu ozbiljnu štetu civilima, otkrila je istraga Asošiejted presa (AP).
16. 11. 2024. u 20:23
"PRONAĆI ĆU I UNIŠTIĆU IH SVE" Hitno se oglasio Ilon Mask, reagovala i Zaharova
AMERIČKI biznismen Ilon Mask saopštio je putem društvene mreže da će „pronaći i uništiti“ sve one koji ga optužuju za kontakte sa Moskvom.
16. 11. 2024. u 16:18
"TERALI SU ME DA RADIM JUTARNjI PROGRAM, NASILNO - PO KAZNI": Olivera Kovačević o karijeri na RTS-u
VODITELjKA Olivera Kovačević je o svojim počecima, izazovima u poslu, o tome zašto ponekad poželi da bude vikinška ratnica, kao i o svemu što joj daje snagu i inspiraciju.
17. 11. 2024. u 09:28
Komentari (0)