POTROŠAČI SRBIJE IZABRALI KVALITET, SIGURNOST I AŽURNOST: Kompaniji „Dunav osiguranje“ nagrada „Moj izbor“ za 2024.

Промо

28. 03. 2024. u 16:00

PREMA glasovima potrošača Srbije, u konkurenciji 1.000 domaćih proizvoda i brendova, Kompaniji „Dunav osiguranje“ dodeljeno je priznanje „Moj izbor“ u kategoriji „Osiguravajuća društva“. Priznanje „Moj izbor“, koje se dodeljuje brendovima iz Srbije kojima se najviše veruje, već 14 godina u okviru kampanje „Najbolje u Srbiji“ organizuje Udruženje potrošača „Moja Srbija“, uz podršku Centra potrošača Srbije i Grada Beograda.

ПОТРОШАЧИ СРБИЈЕ ИЗАБРАЛИ КВАЛИТЕТ, СИГУРНОСТ И АЖУРНОСТ: Компанији „Дунав осигурање“ награда „Мој избор“ за 2024.

Foto: Pakt studio

- Za nas u Kompaniji ’Dunav osiguranje’ priznanje koje dolazi od potrošača je najvrednija potvrda svega za šta se zalažemo. Zadovoljstvo korisnika je naš primarni cilj i okosnica vizije Kompanije, što je i glavni razlog da smo toliko ponosni laureati nagrade ’Moj izbor’. Osvojiti nečije poverenje nije lako, a još manje je lako zadržati ga kroz višedecenijski rad kojim se naša kompanija može pohvaliti. Svesni toga, nastojaćemo da opravdamo izbor potrošača Srbije i da ubuduće budemo uspešan sistem koji funkcioniše po najsavremenijim standardima, da se držimo stabilnosti i pouzdanosti, baš kao i ažurnosti i fleksibilnosti u radu i stručnosti naših zaposlenih -  naveo je prilikom uručenja nagrade Miloš Milanović, član Izvršnog odbora Kompanije „Dunav osiguranje“.

Foto: Pakt studio

 

Kompanija „Dunav osiguranje“ je lider na tržištu osiguranja u našoj zemlji sa najširom ponudom u vidu 180 usluga svih vrsta životnog i neživotnog osiguranja. Kvalitet svoje usluge garantuje i visokim stepenom dostupnosti koji se oslanja na razvijenu mrežu sa 28 glavnih filijala i oko 600 prodajnih mesta na teritoriji Srbije. iz ugla korisnika osiguranja jednako važan je i stepen ažurnosti u rešavanju šteta. 

- Trudimo se da se istaknemo kvalitetom naše ponude, povoljnim cenama, ali i da postignemo maksimalnu ažurnost kada je u pitanju isplata nastalih šteta. Kompanija gotovo da nema neisplaćenih likvidiranih šteta, odnosno one su manje od 0,3%. Kao osiguravajuća kuća, bilo da se naša usluga odnosi na zdravlje, imovinu ili štetu na vozilu, u fokusu naših usluga imamo sigurnost, a nju, složićete se, ne biste poverili bilo kome. Zato je naša odgovornost da nađemo načine da budemo bolji, da ponudimo više i da korisnike naših usluga pre svega gledamo kao prijatelje. Jer u građenju prijateljstva dajete ono najbolje od sebe, sa željom da traje - istakao je gospodin Milanović.

Foto: Pakt studio

 

Pored priznanja „Moj izbor“ za 2024, Kompanija „Dunav osiguranje“ prošle godine ponela je i prestižnu titulu „Miljenik potrošača“, a nagrađena je i za doprinos zajednici u kojoj posluje – dodeljeno joj je, naime, priznanje „Dobročinitelj“.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

EVO KAKO DO KARATA ZA VEČITI DERBI: Crvena zvezda poslala obeveštenje pred meč sa Partizanom