Svetski trend poznatih ličnosti u reklamiranju industrije igara na sreću sve popularniji
U SVETU, naročito na razvijenim tržištima poput SAD-a, poznate ličnosti iz sveta sporta, muzike, filma i drugih grana zabavne industrije redovno učestvuju u promocijama i reklamnim kampanjama kompanija za klađenje i igre na sreću. To se doživljava kao potpuno normalna poslovna praksa.

Foto: EPA-EFE/ JUSTIN LANE
Primera ima na pretek. Tako je, jedan od najpoznatijih MMA boraca, Konor Makgregor, postao ambasador brenda Parimatch i promoviše ga širom sveta. S druge strane, holivudski glumac Džejmi Foks sarađuje sa BetMGM, dok Kristijano Ronaldo i Nejmar doprinose globalnom uspehu PokerStars.
Uz to, najbrži čovek u istoriji Jusein Bolt zaštitno je lice 888pokera, dok je Majkl Džordan kao savetnik i investitor povezan sa DraftKings-om. Takođe, Kevin Hart, Ben Aflek, pa čak i Paris Hilton, povezani su sa kompanijama koje se bave klađenjem, što potvrđuje koliko je ova praksa uobičajena u industriji zabave i sporta.
Sve veći broj svetski poznatih ličnosti povezuje se s vodećim brendovima iz industrije sportskog klađenja, što dodatno naglašava njihovu posvećenost širenju zabave. Takva partnerstva omogućavaju poznatim ličnostima da dodatno razviju svoje karijere.
Na kraju, ove kampanje su više od obične promocije – one predstavljaju spoj strasti prema sportu i inovativnim načinima angažovanja publike, pri čemu ličnosti iz sveta sporta i zabave koriste svoj uticaj kako bi dodatno ojačale svoj imidž i stvorile dublju povezanost sa svojim pratiocima.

OVA MAJKA JE POSEBNA: Razlog su njena deca, a evo i zašto (VIDEO)
ONI su Ilija, Jovana i Vasilije Hadži-Purić, polaznici Centra za talente "Nikola Tesla".
10. 09. 2025. u 12:13 >> 20:43

OVO JE DETALjAN SPISAK NAMIRNICA KOJIMA ĆE PASTI CENA: Nove ekonomske mere važne za građane
PRESEDNIK Srbije Aleksandar Vučić istakao je juče prilikom izlaganja o smanjenju marži na kućnu hemiju i prehrambene proizvode, a u okviru predstavljanja novih ekonomskih mera za građane, da sniženje koje će uslediti kao posledica ograničenja trgovačkih marži obuhvata 3000 proizvoda iz 23 grupe.
25. 08. 2025. u 13:15

UŽAS - DA SE PREVRNE ŽELUDAC: Upali gde proizvode krofne namenjene CG primorju - zatekli su HOROR scene (VIDEO)
Krofne su za mnoge jedna od najpoznatijih i najomiljenijih poslastica na svetu, ali posle gledanja snimka koji nam stiže iz Crne Gore pitanje je kako ćete ubuduće gledati na one kupovne.
13. 09. 2025. u 17:03 >> 17:10
Komentari (0)