POTPUNO NORMALNA POJAVA U SVETU: Globalni trend poznatih ličnosti u reklamiranju industrije igara na sreću sve popularniji
U SVETU, naročito na razvijenim tržištima poput SAD, poznate ličnosti iz sveta sporta, muzike, filma i drugih grana zabavne industrije redovno učestvuju u promocijama i reklamnim kampanjama kompanija za klađenje i igre na sreću. To se doživljava kao potpuno normalna poslovna praksa.

Foto N. Paraušić
Primera ima napretek. Tako je jedan od najpoznatijih MMA boraca Konor Makgregor postao ambasador brenda Parimatch i promoviše ga širom sveta. S druge strane, holivudski glumac Džejmi Foks sarađuje sa BetMGM, dok Kristijano Ronaldo i Nejmar doprinose globalnom uspehu PokerStars.
Uz to, najbrži čovek u istoriji Jusein Bolt zaštitno je lice 888pokera, dok je Majkl Džordan kao savetnik i investitor povezan sa DraftKings-om. Takođe, Kevin Hart, Ben Aflek, pa čak i Paris Hilton, povezani su sa kompanijama koje se bave klađenjem, što potvrđuje koliko je ova praksa uobičajena u industriji zabave i sporta.
Sve veći broj svetski poznatih ličnosti povezuje se s vodećim brendovima iz industrije sportskog klađenja, što dodatno naglašava njihovu posvećenost širenju zabave. Takva partnerstva omogućavaju poznatim ličnostima da dodatno razviju svoje karijere.
Na kraju, ove kampanje su više od obične promocije – one predstavljaju spoj strasti prema sportu i inovativnim načinima angažovanja publike, pri čemu ličnosti iz sveta sporta i zabave koriste svoj uticaj kako bi dodatno ojačale svoj imidž i stvorile dublju povezanost sa svojim pratiocima.

SKANDAL U BRITANIJI, PORODICE U ŠOKU: Direktorka mrtvačnice gledala crtani film sa mrtvim bebama u svojoj kući
EJMI Apton (38), osnivačica udruženja Florrie’s Army u Lidsu u Engleskoj, našla se u centru velike afere nakon što su roditelji preminule dece otkrili da su tela njihovih beba držana u njenoj kući umesto u mrtvačnici.
27. 08. 2025. u 17:50

OVO JE DETALjAN SPISAK NAMIRNICA KOJIMA ĆE PASTI CENA: Nove ekonomske mere važne za građane
PRESEDNIK Srbije Aleksandar Vučić istakao je juče prilikom izlaganja o smanjenju marži na kućnu hemiju i prehrambene proizvode, a u okviru predstavljanja novih ekonomskih mera za građane, da sniženje koje će uslediti kao posledica ograničenja trgovačkih marži obuhvata 3000 proizvoda iz 23 grupe.
25. 08. 2025. u 13:15

NEOBJAŠNjEN FENOMEN: Mnoštvo zmija dolazi u crkvu svake godine na Veliku gospojinu - "poštuju" stari kalendar (FOTO/VIDEO)
PRAVOSLAVNI vernici 28. avgusta slave Veliku gospojinu, a zanimljiv fenomen, koji nauka još nije objasnila, vezuje se za ovaj praznik na grčkom ostrvu Kefalonija. Doduše - ne za 28. avgust, već za 15. kada se Velika gospojina slavila po starom kalendaru. U to vreme, svake godine, u jednu crkvu dolazi veliki broj zmija, što je navelo maštovite lokalce da iskonstruišu brojne legende.
28. 08. 2025. u 11:02
Komentari (0)