UNIQA beleži profitabilan rast u SEE regionu i u Grupi
UNIQA je u SEE regionu koji čini šest zemalja (Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora, Bugarska, Hrvatska i Rumunija), ostvarila odlične poslovne rezultate i značajan rast u UNIQA grupi u prvih devet meseci 2024. godine: prema preliminarnim rezultatima, bruto fakturisana premija rasla je 10,9 posto, a ostvarena dobit pre oporezivanja iznosi 27 miliona evra.

Foto: UNIQA
UNIQA SEE region je treća po veličini zajednica zemalja u UNIQA grupi, sa oko 2.200 zaposlenih i 2,5 miliona klijenata. Region će uz podršku Grupe nastaviti da razvija osiguranje u ovom delu Evrope pružajući klijentima moderna, digitalna i jednostavna rešenja ali i uticati na zajednicu, ulaganjem u društveno odgovorne inicijative i u svoje zaposlene.
UNIQA Srbija je u prethodna tri kvartala 2024. godine ostvarila rast bruto fakturisane premije od 5,5%, što se ogleda u širenju tržišta, povećanju prodaje i proširenju poslovnih aktivnosti što je doprinelo stabilnijem položaju na tržištu. Ovaj rast je rezultat optimizacije poslovnih procesa i strateškog pristupa razvoju proizvoda i novih usluga. Kompanija nastavlja da razvija svoje kapacitete, sa fokusom na dugoročni rast i održivost.
UNIQA Insurance Group AG objavila je rast bruto fakturisane premije za 9,2 posto na oko 6 milijardi evra, kao i dobit pre oporezivanja za 1 posto na 340 miliona evra, u prvih devet meseci. Na rezultate Grupe za prva tri kvartala posebno je uticala oluja „Boris" u septembru za koju je isplaćena bruto odšteta u iznosu od 184 miliona evra. UNIQA trenutno procenjuje da će ukupna šteta uzrokovana ovom poplavom iznositi 230 miliona evra bruto i oko 86 miliona evra neto, nakon reosiguranja.
Andreas Brandstetter, izvršni direktor UNIQA Insurance Group AG, istakao je da je Grupa uprkos velikim štetama od poplava u Austriji, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj i Rumuniji ostvarila solidan rezultat zahvaljujući doslednoj strategiji kompanije koja je omogućila snažnu poziciju UNIQA grupe na ključnim tržištima i značajno povećala otpornost tehničkog rezultata na negativne uticaje. Ključni aspekti su profitabilan rast poslovanja u Srednjoj i Istočnoj Evropi kao i snažni prodajni rezultati u celoj Grupi.
UNIQA grupa predstavila je i novu, „UNIQA 3.0 – Growing Impact" strategiju koja se zasniva na još većoj orijentaciji na klijente odražavajući UNIQA misiju: živimo bolje zajedno. Naziv strategije „Growing impact” znači da UNIQA želi da bude relevantna u svakodnevnom životu 17 miliona klijenata i da dalja ulaganja pretvori u unapređenje zadovoljstva klijenata, rast i povećanje dobiti. Te ciljeve će postići daljom digitalizacijom ponuda i procesa, novim poslovnim modelima u oblasti zdravlja i održivosti, kao i intenzivnijom, još fokusiranijom saradnjom na nivou cele Grupe.

NIJE NI KUPILA KARTU, NA PLAŽI JOJ PONUDILI BESPLATNU VOŽNjU: Novi detalji tragične smrti Novosađanke u Budvi
TINEJDžERKA je, kako kaže njen blizak prijatelj, bila devojka puna života, imala je mnogo planova za budućnost, a tek je imala 19 godina, i ceo život je bio pred njom, a sada je čitava njena porodica zavijena u crno.
30. 05. 2025. u 14:42

UKRAJINA IZVELA JEDAN OD NAJVEĆIH NAPADA NA RUSIJU: Aerodromi u Moskvi zatvoreni, uništena važna fabrika (VIDEO)
UKRAJINA je tokom noći izvela jedan od najvećih napada dronovima od početka rata, gađajući više ciljeva na teritoriji Rusije. Zbog napada su moskovski aerodromi bili primorani da privremeno obustave rad, što je izazvalo haos u vazdušnom saobraćaju.
28. 05. 2025. u 09:45

OTKRIVENA PODZEMNA SOBA U UKRAJINI: Bila zatrpana 300 godina - čemu je služila? (FOTO)
SKRIVENA ispod zamka u istorijskom gradu Galiču, u zapadnoj Ukrajini, misteriozna soba bila je zatrpana zemljom i otpadom poslednjih 300 godina, a sada je napokon oktrivena.
02. 06. 2025. u 10:54
Komentari (0)