UNIQA beleži profitabilan rast u SEE regionu i u Grupi
UNIQA je u SEE regionu koji čini šest zemalja (Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora, Bugarska, Hrvatska i Rumunija), ostvarila odlične poslovne rezultate i značajan rast u UNIQA grupi u prvih devet meseci 2024. godine: prema preliminarnim rezultatima, bruto fakturisana premija rasla je 10,9 posto, a ostvarena dobit pre oporezivanja iznosi 27 miliona evra.

Foto: UNIQA
UNIQA SEE region je treća po veličini zajednica zemalja u UNIQA grupi, sa oko 2.200 zaposlenih i 2,5 miliona klijenata. Region će uz podršku Grupe nastaviti da razvija osiguranje u ovom delu Evrope pružajući klijentima moderna, digitalna i jednostavna rešenja ali i uticati na zajednicu, ulaganjem u društveno odgovorne inicijative i u svoje zaposlene.
UNIQA Srbija je u prethodna tri kvartala 2024. godine ostvarila rast bruto fakturisane premije od 5,5%, što se ogleda u širenju tržišta, povećanju prodaje i proširenju poslovnih aktivnosti što je doprinelo stabilnijem položaju na tržištu. Ovaj rast je rezultat optimizacije poslovnih procesa i strateškog pristupa razvoju proizvoda i novih usluga. Kompanija nastavlja da razvija svoje kapacitete, sa fokusom na dugoročni rast i održivost.
UNIQA Insurance Group AG objavila je rast bruto fakturisane premije za 9,2 posto na oko 6 milijardi evra, kao i dobit pre oporezivanja za 1 posto na 340 miliona evra, u prvih devet meseci. Na rezultate Grupe za prva tri kvartala posebno je uticala oluja „Boris" u septembru za koju je isplaćena bruto odšteta u iznosu od 184 miliona evra. UNIQA trenutno procenjuje da će ukupna šteta uzrokovana ovom poplavom iznositi 230 miliona evra bruto i oko 86 miliona evra neto, nakon reosiguranja.
Andreas Brandstetter, izvršni direktor UNIQA Insurance Group AG, istakao je da je Grupa uprkos velikim štetama od poplava u Austriji, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj i Rumuniji ostvarila solidan rezultat zahvaljujući doslednoj strategiji kompanije koja je omogućila snažnu poziciju UNIQA grupe na ključnim tržištima i značajno povećala otpornost tehničkog rezultata na negativne uticaje. Ključni aspekti su profitabilan rast poslovanja u Srednjoj i Istočnoj Evropi kao i snažni prodajni rezultati u celoj Grupi.
UNIQA grupa predstavila je i novu, „UNIQA 3.0 – Growing Impact" strategiju koja se zasniva na još većoj orijentaciji na klijente odražavajući UNIQA misiju: živimo bolje zajedno. Naziv strategije „Growing impact” znači da UNIQA želi da bude relevantna u svakodnevnom životu 17 miliona klijenata i da dalja ulaganja pretvori u unapređenje zadovoljstva klijenata, rast i povećanje dobiti. Te ciljeve će postići daljom digitalizacijom ponuda i procesa, novim poslovnim modelima u oblasti zdravlja i održivosti, kao i intenzivnijom, još fokusiranijom saradnjom na nivou cele Grupe.

DRŽAVA ODREDILA OGROMAN POREZ ZA KUĆU ŽELjKA MITROVIĆA: Evo koliko mora da plaća
DRŽAVA je odredila ogroman porez za kuću Željka Mitrovića.
01. 04. 2025. u 14:12

PROCURIO POVERLjIVI DOKUMENT IZ PENTAGONA: Evropa nek se brani sama u slučaju ruskog napada, druga država je glavna pretnja
SUPROSTAVLjANjE ruskoj agresiji, nekada jedna od ključnih tačaka Nacionalne odbrambene strategije iz 2022. godine tokom administracije Džozefa Bajdena, tri godine kasnije više nije među najvažnijim prioritetima Sjedinjenih Američkih Država.
01. 04. 2025. u 12:17

JEDAN RAKIJA, A DRUGI... Nećete verovati KAKO se zovu psi novog ambasadora SAD u Srbiji Marka Brnovića
MARK Brnović je uvek ponosno isticao svoje poreklo, uostalom ćerke mu se zovu - Milena i Sofija.
31. 03. 2025. u 19:31
Komentari (0)