DIGITALNI TALAS 2025: Održan seminar na Fakultetu društvenih nauka o komunikacijama budućnosti

Новости онлајн

29. 05. 2025. u 16:40

Studenti su imali prilike da prate odlična izlaganja panelista posvećena digitalnom marketingu, sajber bezbednosti i savremenim trendovima u komunikacijama

ДИГИТАЛНИ ТАЛАС 2025: Одржан семинар на Факултету друштвених наука о комуникацијама будућности

Foto: Privatna arhiva

Dekan Fakulteta društvenih nauka prof. dr Srđan Žikić otvarajući seminar "Digitalni talas 2025." poručio je: "Digitalna revolucija nije samo tehnološki fenomen, već i sociološki, ekonomski i kulturni proces koji duboko utiče na način na koji komuniciramo, učimo i radimo."

Dekan Fakulteta društvenih nauka prof. dr Srđan Žikić otvarajući seminar "Digitalni talas 2025." poručio je: "Digitalna revolucija nije samo tehnološki fenomen, već i sociološki, ekonomski i kulturni proces koji duboko utiče na način na koji komuniciramo, učimo i radimo."

Seminar je otvorila Danica Grujičić, direktorka marketinške agencije Loft 19, izlaganjem na temu „Od fakulteta do CEO – investiranje u sebe kao preduslov uspeha“, u kojem je govorila o značaju ličnog razvoja i profesionalnog usmeravanja.

Nenad Bučevac, Cyber Security GRC menadžer u kompaniji Ernst & Young, postavio je važno pitanje da li sajber bezbednost predstavlja pretnju ili priliku za razvoj karijere.

O izazovima kreiranja sadržaja na TikToku govorila je Nina Gavrilović – influenserka sa više od 120.000 pratilaca i dobitnica nagrade Balkan Top Star za najboljeg storyteller-a u regionu.

Predavanje o održivim odnosima sa medijima održao je glavni i odgovorni urednik najposećenijeg sajta u Srbiji Blic.rs, Marko Stjepanović, dok je završnu sesiju vodila prof. dr Mirjana Tankosić, koja je kroz analizu pet vodećih svetskih kampanja prikazala savremene promene u ponašanju potrošača.

Kako je istakla Sara Jovanović, koordinatorka Marketing tima Fakulteta društvenih nauka:

- Budući da živimo u vremenu kada se komunikacija razvija brže nego ikada, nadamo se da će ovaj seminar inspirisati učesnike da se razvijaju i budu deo digitalne budućnosti koja se zapravo već dešava.

Događaj su podržali Biotika proizvodi, Muzej Nikole Tesle, Lovefest, 3D Board Games Pub, kompanija Maxi Lux iz Paraćina i poslastičarnica DesArt kolači & torte.

(Srbija danas)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

DŽezverska - kafa koja okuplja