VRELI ASFALT, UMOR, SPORIJE REAKCIJE: Evo kako vrućina pravi haos u saobraćaju
U ROKU od samo sat vremena u sredu, dogovodile su dve saobraćajne nezgode od kojih je jedna bila sa smrtnim ishodom.

Foto: Profimedia
Prva teža saobraćajna nesreća dogodila se na autoputu Miloš Veliki kod Obrenovca u smeru ka Beogradu posle naplatne rampe, kada je tragično izgubio život vozač, a njegova tromesečna beba prebačena je u bolnicu, gde je ubrzo takođe podlegla povredama.
Druga nešto lakša nesreća dogodila se kod sportsko-rekreativnog centra 25. maj, kada je 17-godišnja devojka upravljala automobilom bez pratnje i uletela u obližnji kafić, kada je zadobila povrede, kao i jedan gost lokala.
Stručnjak za saobraćaj Milan Božović otkrio je za Kurir koji je najveći uzrok saobraćajnih nesreća.
- Pa samo lepše vreme utiče na veći obim saobraćaja. Dakle, ljudi više voze. Kao što kada imamo drastično loše vreme ili kišu, opet imamo gužu jer ljudi negde opreznije i pažljivije voze. Dakle, sada možemo da očekujemo veći broj vozila u saobraćaju, više ljudi koji voze. Sada možemo da očekujemo i da oni ljudi koji tokom godine putuju od kuće do posla, kreću na neke dalje destinacije na koje nisu navikli da voze tokom godine. Dakle, obično su navikli od kuće do posla nekom ustaljenom rutom gde znaju sve na pamet. Tako da te promene u pogledu odvijanja saobraćaja mogu negde da se odraze i na bezbednost saobraćaja u smislu saobraćajnih nezgoda - kaže Božović.
Objasnio je kako možemo da sprečimo nezgode na autoputu.
- Kada govorimo o saobraćajnim nezgodama na autoputu, tu je vrlo prosta činjenica, a to je da nema zaustavljanja na autoputu nigde, a ako morate da zaustavite svoje vozilo, onda to morate da uradite u zaustavnoj traci. Dakle, zaustavljanje u traci za vožnju, u levoj saobraćajnoj traci, sve što je zaustavljanje mimo zaustavne trake je izuzetno veliki rizik koji vrlo često ume da se završi i tragičnim posledicama. Princip je, zaustavite vozilo u zaustavnoj traci, pre toga uključite sva četiri pokazivača pravca, obucite svetlosni signal, postavite sigurnosni trokut tako da ćete se kretati zaustavnom trakom - rekao je.
Božović je govorio i o određenim kampanjama koje bi trebalo da prošire svest vozača o ovome
- Mi smo u jednom vremenskom periodu bili potpuno bez kampanja, onda smo u jednom trenutku bili sa kampanjama kojima nismo bili zadovoljni, a zatim je došlo do aktiviranja velike većine alata koji treba da unaprede bezbednost saobraćaja i sada imate situaciju u kojoj svaka od tih mera se negde uspostavlja, traga se za njihovim greškama i za prostorom za njihovo unapređenje i mi smo sada u jednoj fazi gde poprilično puno alata forsiramo, a opet tragamo za nekim nedostacima u tim alatima i za prostorom za njihovo unapređenje. Tako je i sa kampanjama- kazao je.
(Kurir)

VEŠTAK OTKRIO JEZIVE DETALjE O DEČAKU UBICI: Evo zašto je Kosta pucao na čuvara škole, nije ga potreslo saznanje koga je sve ubio
ZAKLjUČILI smo da je Kosta bio sposoban da upravlja svojim postupcima u vreme izvršenja zločina i da ta sposobnost nije bila bitno smanjena. Postoji jedna kratkotrajna ometenost, za period u učionici za koji on kaže da nema sećanja, ali on je sve radio po planu. To ukazuje da je on upravljao svojim postupcima.
05. 06. 2025. u 17:05

"OL STAR" SE MENjA IZ KORENA, Nikola Jokić će dobiti priliku da zablista kao nikada! (VIDEO)
NBA liga je donela odluku da iz korena promeni format "ol-star" meča, potvrdio je komesar lige Adam Silver.
04. 06. 2025. u 21:50

"SRAM VAS BILO" Na snimanju "Neretve" izbio skandal sa Brozom
BATU Živojinovića voleli su cela bivša Jugoslavija, čitava Kina pa i sam Josip Broz Tito.
06. 06. 2025. u 13:06
Komentari (0)