PRINC FILIP O PATRIJARHU IRINEJU: ”Čuvaćemo Patrijarhov zavet - Kosovo i sloga”

Novosti onlajn

20. 11. 2020. u 12:18

- TEŽAK i sumoran dan za našu Crkvu i naš narod. Naš Patrijarh bio je veliki trudbenik, požrtvovan i odgovoran pastir, dobar čovek i veliki rodoljub - komentariše za "Novosti" vest o smrti patrijarha Irineja princ Filip Karađorđević.

ПРИНЦ ФИЛИП О ПАТРИЈАРХУ ИРИНЕЈУ: ”Чуваћемо Патријархов завет - Косово и слога”

Foto: Tanjug/Princ Filip Pres

 U teškim i turbulentnim vremenima u kojima živimo, Patrijarh Irinej pokazivao nam je put mira, pravde i ljubavi. Odlazak Patrijarha Irineja veliki je gubitak za SPC i naš narod, ali i veliki gubitak za našu porodicu. 

- U godinama za nama, postali smo dobri prijatelji: venčao je moju suprugu i mene, krstio je mog sina, na njegove molbe i njegovim blagoslovom odlučio sam da se sa suprugom i sinom definitivno doselim u Srbiju. Po našem doseljenju u Beograd, on je bio prvi koji nam je poželeo dobrodošlicu, koji me je podržavao, savetovao… Zahvalan sam Bogu što sam poslednjih meseci dosta vremena proveo kraj njega. Pamtiću svaku reč, svaki savet, svaku njegovu priču, posebno priče o Kosovu i Metohiji, koje je toliko voleo i zbog našeg naroda na Kosovu beskrajno brinuo i patio. Čuvaćemo njegov zavet: nećemo zaboraviti Kosovo i trudićemo se da budemo jedinstveni i složni. Neka Gospod našem Patrijarhu Irineju podari rajsko naselje i večni život u Hristu koga je ceo život ljubio i služio mu. Večna mu slava i hvala! - rekao je princ Filip Karađorđević. 

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

Znamo gde provesti leto, prijatno i povoljno! Proverite!