VIŠE OD 1.000 OBRAĆANJA POVERENIKU: Građani se najčešće žale jer ne mogu da dobiju podatke od javnog značaja

В.Ц.С.

04. 02. 2021. u 17:53

SLUŽBA Poverenika za informacije od javnog značaja i obradu podataka o ličnosti u januaru je primila 1.267 predmeta, od kojih je ubedljivo najviše, čak 960, bilo u vezi sa pristupom javno značajnim informacijama.

ВИШЕ ОД 1.000 ОБРАЋАЊА ПОВЕРЕНИКУ: Грађани се најчешће жале јер не могу да добију податке од јавног значаја

Foto Tanjug

Ostatak se odnosio na zaštitu podataka o ličnosti i rad Službe Poverenika, objavljeno je na sajtu ove institucije.

Tokom januara ukupno je rešeno 856 zahteva građana, a u proceduri je ostalo 3.405. Kako se navodi, ostvareno je i 2.947 kontakata sa građanima i organima vlasti radi saveta vezanih za pravo na slobodan pristup informacijama i u vezi sa primenom Zakona o zaštiti podataka.

Od svih rešenih predmeta najviše je bilo odluka po žalbama na doneta rešenja o odbijanju zahteva tražioca informacije ili zbog nepostupanja organa po zahtevu ili odbijanja zahteva bez donošenja rešenja. Od 316 žalbi, ispostavilo se da je 89 neosnovano ili sa formalnim nedostacima.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Stigla vam je jedna 110 godina stara poruka sa fronta