PRESELO IM SKIJANJE: Na Kopaoniku kontrola oduzima ski paseve svima koji neće da nose maske!

Novosti online

02. 03. 2021. u 19:33

DA su alarmantne brojeve zaraženih virusom korona ozbiljnio shvatili i nadležni na planinama, pokazuje današnji primer sa Kopaonika.

ПРЕСЕЛО ИМ СКИЈАЊЕ: На Копаонику контрола одузима ски пасеве свима који неће да носе маске!

Skijaši se uželeli snega

Naime, tamo je tokom kontrole na skijalištu utvrđeno nepoštovanje epidemioloških mera, zbog čega su skijašima čak i oduzeti ski pasevi!

- U ski centru Kopaonik je danas, tokom redovne kontrole poštovanja epidemioloških mera na skijalištu, oduzeto 20 ski karata korisnicima koji su, i pored upozorenja redara, odbijali da nose zaštitne maske. Redari Skijališta Srbije su opominjali korisnike da su u obavezi da poštuju propisane epidemiološke mere i da ne mogu da stoje u redu niti da uđu na žičaru bez zaštitne maske odnosno bandane - prenosi InfoKop.

Svima koji nisu imali maske su iste ponuđene ali su odbijene, pa su kontrolori morali da oduzmu ski karte.

- Skijališta Srbije još jednom apeluju na skijaše i bordere da se pridržavaju svih propisanih mera, da drže rastojanje najmanje 1.5 metar i da obavezno nose zaštitne maske. Svako ko nema masku ili je zaboravio, može da je preuzme kod redara na polazu žičare. Korisnici koji se ne budu pridržavali mera, biće isključeni iz reda i oduzeće im se ski pas. Molimo sve da vode računa o svom zdravlju i zdravlju drugih korisnika ski centra - navode na sajtu Info Kopa.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (1)

NIJE SAMO KOLENO PROBLEM! Novak Đoković otkrio i ovo na Vimbldonu!