Politika
POTPUNI HAOS MEĐU BLOKADERIMA: Tuča i opšti metež sinoć na Pravnom fakultetu (VIDEO)
29. 11. 2025. u 10:57
TOTALNI RAT: Blokaderi opleli redom Kovačevića, Tanasija, omladine stranaka... (FOTO)
28. 11. 2025. u 22:20
KAKVI NAS IZAZOVI OČEKUJU? U Beogradu održan prvi Srpski bezbednosni forum
28. 11. 2025. u 21:03
Tenis
NEMA IM RAVNOG: Italija pobedila Španiju i treći put uzastopno osvojila Dejvis kup
23. 11. 2025. u 20:23
Fudbal
HAOS NA OSTRVU! Radnica ukrala više od 200.000 evra u Čelsiju, čeka je zatvor?!
29. 11. 2025. u 11:24
AU, KAKAV GOL U LOZNICI! Ovakvo remek delo ne viđa se ni u Premijer ligi (VIDEO)
29. 11. 2025. u 11:20
ŠOK! Reprezentativac Srbije završio sezonu! Fudbaler Noriča pokidao ligamente
28. 11. 2025. u 21:34
Pera Kojot
28.03.2021. 08:53
Vozila moraju imati emisiju izduvnih gasova prema standardu prema kojem su proizvedena. Euro 3, Euro 4, Euro 5,... Recimo moja Škoda dizel 2007. godište ima samo katalizator. Nema DPF filter. I to je u skladu sa serijskim brojem vozila i standardom. Veći je problem zaobljenost kočionih diskova. Ako ste leti, posle dužeg kočenja naleteli na baru, sva je šansa da su se iskrivili. A još gore ako ste zagrejane prali hladnom vodom u perionici. To što to do određene granice nema apsolutno nikakve posledice na silu kočenja nema veze. Jer tu su postavljeni zahtevi kod nas veći nego u Švajcarskoj, Japanu, ili u USA. Zato što su neki naši "eksperti" pisali zakon.
Šofer
28.03.2021. 09:23
A tek ko ima krive diskove... Moraće čak 2 crvene da da. O kojim katalizatorima pričate?Pa pogledajte samo šta se vozi...
Janko
28.03.2021. 13:22
Nema šanse da pola zakona ostane,izmeniće dosta toga do jula. Ona glupost sa ovalnim diskovima ili to jedan zakon do 2014 i posle 2014. Ovo za filtere i katalizatore treba da ostane da svaki auto ima sve kao fabrika