
Politika




IZ 120 MESTA GRAĐANI ĆE POSLATI JASNU PORUKU: Svi koji žele normalno da žive evo gde mogu da dođu večeras u 18 sati
07. 09. 2025. u 09:03 >> 11:12

Tenis

NEPRIKOSNOVENA SABALENKA: Beloruskinja odbranila titulu na Ju-Es openu
07. 09. 2025. u 11:22




Fudbal


SADA JE SVE JASNO: Evo ko sudi Srbija - Engleska u kvalifikacijama za Mundijal
07. 09. 2025. u 12:50



VELIKI POSAO ZAVRŠEN: Čukarički produžio ugovor sa bivšim fudbalerom Crvene zvezde
07. 09. 2025. u 09:30
Pera Kojot
28.03.2021. 08:53
Vozila moraju imati emisiju izduvnih gasova prema standardu prema kojem su proizvedena. Euro 3, Euro 4, Euro 5,... Recimo moja Škoda dizel 2007. godište ima samo katalizator. Nema DPF filter. I to je u skladu sa serijskim brojem vozila i standardom. Veći je problem zaobljenost kočionih diskova. Ako ste leti, posle dužeg kočenja naleteli na baru, sva je šansa da su se iskrivili. A još gore ako ste zagrejane prali hladnom vodom u perionici. To što to do određene granice nema apsolutno nikakve posledice na silu kočenja nema veze. Jer tu su postavljeni zahtevi kod nas veći nego u Švajcarskoj, Japanu, ili u USA. Zato što su neki naši "eksperti" pisali zakon.
Šofer
28.03.2021. 09:23
A tek ko ima krive diskove... Moraće čak 2 crvene da da. O kojim katalizatorima pričate?Pa pogledajte samo šta se vozi...
Janko
28.03.2021. 13:22
Nema šanse da pola zakona ostane,izmeniće dosta toga do jula. Ona glupost sa ovalnim diskovima ili to jedan zakon do 2014 i posle 2014. Ovo za filtere i katalizatore treba da ostane da svaki auto ima sve kao fabrika