DR AŠANIN: Sve više pacijenata sa težom kliničkom slikom, Kapaciteti Infektivne popunjeni, u Batajnici 900 hospitalizovanih

Novosti online

29. 03. 2021. u 09:16

I DALjE je ozbiljna situacija kada je reč o prijemu kovid pacijenata u bolnicama Kliničkog centra Srbije.

ДР АШАНИН: Све више пацијената са тежом клиничком сликом, Капацитети Инфективне попуњени, у Батајници 900 хоспитализованих

Milika Ašanin / Foto Tanjug

- Imamo veliki broj pregleda, oko 250 za 24 sata u trijažnom centru Infektivne klinike. U kovid bolnici u Batajnici dnevno imamo i po 83 prijema a u toj bolnici se na lečenju nalazi 900 pacijenata. Od toga su 102 pacijenta na intezibnoj nezi dok je 58 intuburano. Bolnički kapaciteti Infektivne klinike su takođe popunjeni i tamo imamo 100 hospitalizovanih - rekao je direktor KCS Milika Ašanin.

Prema njegovim rečima u ovom talasu ima više pacijenata sa težom kliničkom slikom koji ostaju na bolničkom lečenju duže.

Istovremeno i dalje traju radovi na renoviranju zgrade poliklinike i izgradnji nove zgrade KCS ali ni kovid ni radovi nisu smanjili rad sa ne-kovid pacijentima.

- Od marta do marta 2020-2021. godine smo u Poliklinici imali oko 350.000 ambulantnih ili dijagnostičkih procedura a 26.000 pacijenata je primilo terapiju preko dnevnih bolnica - rekao je Ašanin.

Od 1.aprila zatvara se poliklinički rad u KCS ali, kako kaže Ašanin, biće zadržan isti obim rada i sve organizacione jedinice biće razmešteni po drugim objektima u okviru KCS. Biće izmešteno sve osim labaratorije "Vatreno oko", pet skener centra, interventne radiologije, angio-sala i centralne biohemije i labaratorije za mikrobiologiju.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

BRITANCI NE MOGU DA VERUJU: Novak Đoković se oglasio u ponoć, ovo je poručio sinoćnjem protivniku