SLUČAJ INCIDENTA U BLACU: Direktorka koja je razbesnela Srbiju će raditi u školi, gde idu deca koju su zamalo odveli od bake

Novosti online

30. 03. 2021. u 14:30

DIREKTORKA Centra za socijalni rad u Blacu koja je smenjena posle pokušaja da dečaka (14) i njegovu mlađu sestru (10) iz Suvog Dola, koji žive sa bakom Ljiljanom Dačević, nasilno prebace u hraniteljsku porodicu, smenjena je.

СЛУЧАЈ ИНЦИДЕНТА У БЛАЦУ: Директорка која је разбеснела Србију ће радити у школи, где иду деца коју су замало одвели од баке

Foto D.Zečević

Kako prenosi Telegraf.rs ona će raditi na mestu pedagoga u školi koju pohađaju ova deca.

Kako kažu iz Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, smenjena direktorka Centra za socijalni rad, pre nego što je stupila na novu dužnost direktora, radila je u školi kao pedagog.

Foto D.Zečević

 

- Ona je svoje prethodno radno mesto pedagoga stavila u status mirovanja zbog izbora na funkciju, a u skladu sa propisima iz oblasti radnog zakonodavstva. Po razrešenju sa funkcije direktora, ona se vraća na svoje staro radno mesto, što joj omogućavaju zakoni iz oblasti rada - navode iz Ministarstva prosvete.

Kako dodaju, oni će pažljivo, u skladu sa svojom nadležnošću, pratiti ostvarivanje obrazovno - vaspitnog rada u školi.

Podsetimo, dečak i devojčica žive kod bake posle smrti svoje majke. Otac ih je napustio kada su bili mali, a deca je, kako je najavljeno iz Ministarstva za brigu o porodici i demografiju trebalo da budu prebačena u srodničku, a ne hraniteljsku porodicu - kod druge bake, majke njihove pokojne mame.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

Znamo gde provesti leto, prijatno i povoljno! Proverite!