UDAR NA INTENZIVNE NEGE JE POSEBNO JAK: Doktor Ašanin upozorava da je broj pacijenata na bolničkom lečenju zabrinjavajuć

Novosti online

01. 04. 2021. u 19:32

U POSLEDNjA 24 sata u Srbiji je zaraženo 4.810 ljudi, a još 37 je preminulo. U bolnicama se leči više od 7.500 pacijenata, što je brojka koja zabrinjava, a o tome je govorio i prof. dr Milika Ašanin, direktor Kliničkog centra Srbije.

УДАР НА ИНТЕНЗИВНЕ НЕГЕ ЈЕ ПОСЕБНО ЈАК: Доктор Ашанин упозорава да је број пацијената на болничком лечењу забрињавајућ

Milika Ašanin / Foto Tanjug

- Najveći broj pacijenata koje smo imali u Srbiji je bilo u decembru, prvih dana decembra, 8.100 pacijenata. Sada imamo 7.509. Taj broj zabrinjava, mi smo već danima u jednoj ozbiljnoj epidemiološkoj situacij, ali znamo šta radimo i imamo ozbiljan plan - kazao je za Beogradsku hroniku dr Ašanin.

U Kliničkom centru Srbije u naše dve kovid bolnice - Infektivna klinika i bolnica u Batajnici - u ovom momentu ima više od 1.000 bolesnika.

- Ali u protekla tri dana se vide cifre koje kažu - primili smo oko 223 pacijenta, a otpustili smo 213. Do skoro smo imali situaciju da je broj primljenih u odnosu na broj otpuštenih bio dosta veći, ali ove brojke su blizu, to je situacija koja bi mogla da ukaže da se polako smiruje ova situacija, ali daleko od toga da želim da govorim da ova situacija nije krajnje ozbiljna i nestabilna - rekao je doktor.

Dr Ašanin ipak ističe da je broj preminulih i pacijenata na respiratorima zabrinjavajuć.

- I te kako zabrinjava i povećanje broja umrlih i pacijenata na respiratoru, to su nam najteži, vitalno ugroženi pacijenti. U Batajnici imamo 886 pacijenata, Infektivna klinika je takođe puna, prepuna je intenzivna nega. Posebno nam je jak udar na intenzivne nege, to je karakteristika ovog talasa - poručio je.

(Telegraf.rs)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: Deca iz SOS Dečjeg sela Srbija osvojili javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE.