SRPSKI BRENDOVI U SRCU AMERIKE Inovacije i tradicija: 12 srpskih kompanija na sajmu PLMA 2024 u Čikagu (FOTO)

Daliborka Lazarević

20. 11. 2024. u 10:00

NA MEĐUNARODNOM sajmu robnih marki PLMA u Čikagu, koji je ove godine okupio više od 1.800 izlagača iz skoro 60 zemalja, 12 srpskih kompanija predstavilo je svoj bogat asortiman proizvoda.

СРПСКИ БРЕНДОВИ У СРЦУ АМЕРИКЕ Иновације и традиција: 12 српских компанија на сајму ПЛМА 2024 у Чикагу (ФОТО)

Foto: Zorana Delić

Sajam, održan od 17. do 19. novembra, bio je prilika za jačanje pozicije srpskih brendova na zahtevnom američkom tržištu.

Široka ponuda srpskih prehrambenih proizvoda, od smrznutog voća, preko džemova, voćnih namaza i sokova, sušenog voća, instant nudli i supa, rakije, konditorskih proizvoda, hrane za kućne ljubimce, proizvodi od tartufa, privukli su veliki broj posetilaca, poslovnih partnera, kao i predstavnika trgovinskih lanaca.

- Imali smo intenzivne sastanke sa distributerima, trgovcima na malo i veliko, pre svega iz maloprodajnih lanaca, prodavcima specijalizovane robe, predstavnicima onlajn trgovine, uvoznicima, konsultantima, stručnjacima za pakovanje i dizajn iz Severne Amerike i celoga sveta - navodi Zorana Delić iz Centra za organizaciju sajmova, manifestacija i događaja Privredne komore Srbije (PKS).

Na nacionalnom paviljonu Srbije predstavile su se kompanije „Master Fruits“, Beograd, „ITN Group“, Beograd, „Agranela“, Valjevo, „Cold Pressok“, Beograd, „CG Foods Europe“, Ruma, „Mambikom Agrar“ Beograd, „ AS Group“ Brus, „Agropartner“ Lučani, „Tartufi SR“ Beograd, „M Pet“ Beograd, „BMN Malinas“ Arilje, i „JAFFA“ Crvenka.

Zajedno sa autentičnim međunarodnim proizvodima, na sajmu su predstavljene različite kategorije proizvoda, uključujući vino i žestoka pića, gotovi prehrambeni proizvodi, pića na biljnoj bazi, sveži, smrznuti i rashlađeni proizvodi, organska hrana, kućna hemija i kozmetika, proizvodi za kućne ljubimce, proizvodi za domaćinstvo, farmaceutski proizvodi, vitamini i suplementi, papir i plastika.

Sajam je otvoren radnim doručkom za sve izlagače uz predavanje Dejva Rinalda (Dave Rinaldo), predsednika maloprodajnog lanca ALDI, sa posebnim osvrtom na teme kako trgovci i proizvođači mogu da utiču na značajan razvoj privatnih robnih marki.

Veoma popularan deo izložbenog prostora na sajmu PLMA je Idea Supermarket na kome se predstavljaju najnoviji trendovi i inovacije, odabrani od strane stručnog žirija koji čine i predstavnici trgovinskih lanaca u SAD. U okviru ovog izložbenog prostora našli su se i proizvodi srpske kompanije JAFFA, kao najnoviji inovativni proizvod u grupi slanih grickalica (Mr. Nuts).

- U poslednjih nekoliko godina, kompanija Jafa počela je da primenjuje strategiju stvaranja brendova koji izlaze iz standardnog portfolija, a u svrhu približavanja potrošačima na određenim tržištima - rekla je Marija Bakalić, menadžer razvoja ino-tržišta kompanije „Jafa”. Bakalić je dodala i to da inovativnost njihovog proizvoda u potpunosti odgovara ukusu američkog potrošača, što doprinosi jačem pozicioniranju tog proizvoda na američkom tržištu.

Na sajmu su se predstavili izlagači iz prehrambenog i neprehrambenog sektora, iz Evrope, Južne Amerike i Azije.

Sajam predstavlja najveći događaj

Sajam robnih marki predstavlja najveći događaj koji se bavi promocijom brendova u Severnoj Americi i održava se svake godine u Kongresnom centru Donald E. Stephens u Čikagu. Ovogodišnja manifestacija održana je pod sloganom „The store brands phenomenon”.

BROJKE: 5.000 profesionalnih posetilaca

1.800 izlagača, 60 zemalja

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

EVO KAKO DO KARATA ZA VEČITI DERBI: Crvena zvezda poslala obeveštenje pred meč sa Partizanom