MINISTAR MOMIROVIĆ NAJAVIO: Obilaznica oko Beograda završena do kraja sledeće godine
DEO obilaznice oko Beograda kod Bubanj Potoka s najvećom saobraćajnom petljom, biće završen najkasnije do kraja sledeće godine, rekao je ministar građevinarstva saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović u kontroli radova kod tunela Straževica.
Projekat obilaznice oko Beograda sastoji se iz više sektora ukupne dužine 20,4 kilometara, a u aprilu ove godine pušten je u saobraćaj Sektor 4 dužine 7,7 kilometara.
- Građani Beograda su se umorili od priča o obilaznici, trideset i više godina mi pričamo da ćemo završiti obilaznicu oko Beograda, da ćemo izbaciti tranzitni saobraćaj iz centra grada a jako malo koraka smo uradili do pre nekoliko godina - rekao je Momirović.
Ministar je istakao da po završetku ovog projekta u narednih godinu dana kada se uradi petlja koja će biti najveća u zemlji, biće omogućeno da tranzitni saobraćaj ide brže i efikasnije što će znatno smanjiti količine aerozagađena u Beogradu.
- Pustili smo u aprilu Sektor 4, nadam se da ćemo u narednih nekoliko meseci pustiti tunel Straževica. Uveren sam da ćemo do kraja sledeće godine moći da kažemo priču na temu obilaznice oko Beograda, makar ovaj deo do Bubanj Potoka, šaljemo u istoriju i nema više šta da se priča o tome - kazao je ministar.
Iza tunela Straževica nastavlja se najkompleksniji deo projekta Obilaznice: Sektor 6 dužine 9,5 kilometara koji podrazumeva izgradnju obe kolovozne konstrukcije punog profila auto-puta koji će imati širinu oko 30 metara. Na tom sektoru najznačajniji objekti su još jedan tunel Beli Potok i sama petlja Beli Potok, a na kraju Sektora 6 je Bubanj Potok sa budućom najvećom petljom u Srbiji.
- Trenutno se nalazimo na Sektoru 5 koji počinje od petlje Orlovača, zaključno s tunelom Straževica. Tu imamo nešto više od 3,3 kilometra. Cilj je da se završi u nerednih nekoliko meseci ovaj projekat. Od karakterističnih objekata specifičan je upravo ovaj tunel, koji je dugačak 800 metara, gde smo završili sve građevinske radove i sada dolazi faza elektro-mašinkog opremanja - izjavio je Miodrag Poledica ispred Puteva Srbije. On je dodao da se radi o izuzetno kompleksnom tunelu koji poseduje petnaest različitih sistema koji se moraju sinhronizovati u radu, kako bi imali najbezbedniji saobraćaj i sistem koji odgovara svim evropskih standardima i propisima.
- Ovaj auto-put treba da omogući najpristupačnije veze kako za privredu tako i za građane, dnevno ovom obilaznicom koja nije završena prođe preko dvadeset hiljada vozila, najmanje deset odsto su teška teretna vozila i cilj je da se rastereti cela putna mreža u Srbiji - izjavio je Poledica.
VALERIJ ZALUŽNI DAO PROGNOZU: Evo kada će ruska vojska da probije ukrajinski front
NOVI tehnološki napredak tokom ratnog vremena sprečiće ozbiljnije probijanje fronta duž ukrajinsko-ruske granice do oko 2027. godine, izjavio je Valerij Zalužni, bivši vrhovni komandant Ukrajine i sadašnji ambasador u Ujedinjenom Kraljevstvu, za „Ukrajinsku pravdu“ u intervjuu objavljenom 23. novembra.
23. 11. 2024. u 18:55
BRITANCI OBJAVILI ZASTRAŠUJUĆU MAPU: "Orešnik" može da stigne do bilo kog evropskog grada za manje od 20 minuta (MAPA)
BRITANSKI list "Dejli mejl" ocenio je da bi balistička raketa "orešnik" mogla da stigne do bilo kog evropskog grada za manje od 20 minuta.
23. 11. 2024. u 15:58
"I ZEMUNCI SU GA SE PLAŠILI": Kako je Beli postao Zver - priča o Sretku Kaliniću
"KALINIĆ je bio zver od čoveka. Zapravo, zver je blaga reč" - rekao je tada Bagzi, nakon čega je Kalinić kojeg su članovi klana do tada oslovljavali sa "Beli" dobio nadimak "Zver".
24. 11. 2024. u 11:09
Komentari (0)