"MORAVSKI KORIDOR" GRADIĆE CELE ZIME: Bez obzira na vremenske prilike idemo ka uspehu
- U NEKOM ranijem periodu bilo je nezamislivo da se građevinski radovi na putevima izvode u decembru, po snegu, a mi ćemo morati da ih izvodimo u januaru, februaru, bez obzira na vremenske prilike, ako želimo da postignemo uspeh - rekao je Tomislav Momirović, ministar saobraćaja, prilikom obilaska prve deonice budućeg Moravskog koridora Pojate - Kruševac.

Foto Tanjug
-Uspeh je taj da danas gradimo 10 auto-puteva na teritoriji Srbije, projektujemo i gradimo više od 1.200 kilometara brzih saobraćajnica i auto-puteva. Samo na ovom koridoru, svakog dana radi više od 2.700 domaćih i stranih radnika.
Ministar dodaje da će auto-put Pojate - Preljina biti najmoderniji u celoj jugostočnoj Srbiji, kao i da je Srbija postala zemlja gde strane kompanije dolaze, a strani radnici nalaze svoju budućnost.
- "Behtel-Enka", zajedno sa svojim partnerima veoma intenzivno radi - napominje Aleksandar Antić, direktor JP "Koridori Srbije", naglašavajući da je prioritet poštovanje zadatih rokova, ali i kvalitet izvođenja radova. - Akcenat smo bacili na sektor 1, od Pojata do Kruševca, tu su nam najveće aktivnosti. Otvorena je trasa u dužini od 28 km, urađeno je gotovo 80 odsto zemljanih radova i radova na zgradnji nasipa. U ovom trenutku radimo na svim objektima, pre svega su važni mostovi, zaštita trupa auto-puta i Kruševca od poplava, kao i regulacija Zapadne Morave.
Dva mosta, jedan na Južnoj, a drugi na Zapadnoj Moravi praktično su gotovi, a Antić dodaje da se trenutno radi još jedan most, gde se priprema postavljanje lansirne rešetke za nosače proizvodene u Ćićevcu. Taj most, najduži na koridoru (598 km), nedaleko od Makrešana, imaće 98 nosača, dužine 28 do 40 metara, težine do 160 ona predstavljaće ključnu konstrukciju za kolovoznu ploču.
- Vremenski uslovi nisu najsjajniji, ali trudimo se da sve betone radove sprovdimo kao i do sada - kaže dr Vik Najson Tendan, šef projekta ispred "Behtel-Enka". - Radovi na instaliranju drenažnog propusta su u toku. Radimo, kako na sektoru 1, tako i na sektoru 3.
Preporučujemo

PLODNE ORANICE BIĆE SAČUVANE: Todorović - Od Preljine do Pakovraća nema nezadovoljnih
17. 09. 2021. u 06:30

"NOVOSTI" SAZNAJU: Na Moravskom koridoru arheolozi pronašli 38 grobova (FOTO)
01. 09. 2021. u 13:27

PORODICE U ŠOKU NAKON ŠTO SU OTVORILE KOVČEGE SA TELIMA: Nove bizarnosti nakon pada aviona u Indiji
SIN žene koja je poginula u padu aviona kompanije Air India izjavio je za Bi-Bi-Si da su u kovčegu s telom njegove majke pronađeni i „drugi ostaci“.
23. 07. 2025. u 16:49

EKSKLUZIVNI SNIMCI HAPŠENjA ŠIPTARSKOG TERORISTE: Ovako je pao bivši pripadnik OVK u Svilajncu, evo za šta se sumnjiči (VIDEO)
ŠIPTARSKI terorista i bivši istaknuti pripadnik terorističke OVK Halili Lulzin, uhapšen je danas u Svilajncu, u zajedničkoj akciji Bezbednosno-informativne agencije, Službe za otkrivanje ratnih zločina UKP MUP-a Republike Srbije, a u saradnji sa Tužilaštvom za ratne zločine.
22. 07. 2025. u 20:54

NAUČNICI U STRAHU - RIZIK OD NESTANKA: Ada Bojana i Bokokotorski zaliv u opasnosti - more nikada nije bilo takvo
NIVO Jadranskog mora će, prema projekcijama, do kraja veka porasti 35 centimetara (cm), što će ugroziti obalska područja, posebno područje Ade Bojane i delove Bokokotorskog zaliva, navodi se u prošlogodišnjem Nacrtu Nacionalnog plana Crne Gore za prilagođavanje na klimatske promene.
25. 07. 2025. u 08:55
Komentari (0)