ZAVRŠEN je 14. Sajam sporta pod sloganom „Snaga koja spaja“. Tokom tri dana na Adi Ciganliji posetioci su mogli da uživaju u prirodi, druženju i naravno sportu. Sportski savez Srbije, uz podršku Ministarstva sporta i odličnu saradnju da granskim i tritorijalnim sportskim savezima uspeo je da na jednom mestu okupi preko 40 sportova, održi preko 30 aktivacija i još jednom snagom sporta spoji sve uprkos razlikama, u godinama, polu, sposobnostima ili uverenjima.
Diki
22.09.2022. 16:38
Sve ja ovo razumem. Prirodno je da prodavac želi što veću zaradu, i obratno, da kupac želi što povoljniju kupovinu. Nemoralno je, međutim, targetirati najosetljiviju populaciju - naše majke, bake, očeve..., naše penzionere. Pa i to donekle mogu da razumem - svaki trgovac se obraća određenoj klijenteli, pa ako prođe, prođe. Jedino ne mogu da razumem odakle informacija dotičnom trgovcu da se na određenoj adresi, na određenom telefonskom broju nalaze naši staariji sugrađani. Dakle, treba sankcionisati dostavljača informacije, a ne trgovca. To je moje mišljenje.