Neka vas zapaze! Istaknite poslovanje uz pomoć efikasnih marketinških alata

Marko Đorđević

24. 04. 2023. u 10:00

Imate ideju koja ima realne osnove za uspeh, ali je konkurencija takva da vam je teško naglasiti vaše osobenosti pa da na taj način privučete klijentelu. Ovo je česta priča i pokazatelj da 20% firmi bankrotira tokom prve godine poslovanja, a 50% njih tokom prvih pet godina.

Neka vas zapaze! Istaknite poslovanje uz pomoć efikasnih marketinških alata

Foto freepik

Jedan od najvećih razloga jeste borba sa konkurencijom i nemogućnost privlačenja klijenata. Upravo zbog toga su marketinški alati nešto što je potrebno i malim i velikim biznisima i uvek donosi pozitivne rezultate.

Kao primer možemo uzeti poslovanje u Beogradu i jednu od čestih delatnosti – poslovanje turističke agencije. Oni pružaju usluge i to istovetne kao i desetine drugih agencija. Male su razlike u cenama, a konkurencija velika, pa kako se izdvojiti? Pametni koriste marketing kao sredstvo komunikacije sa potencijalnim klijentima.

Kako izgleda promocija jedne turističke agencije u Beogradu?

Marketinške agencije imaju čitav sistem mera i preporuka koje sprovode da bi se nenametljivo izdvojili i kupcima predočili značaj nekog poslovanja.

Kada se posmatra biznis kao što su turističke agencije Beograd ima najveći broj firmi, ali i svakako najveći broj stručnjaka koji mogu uz pomoć marketinga da pomognu u promociji.

Televizija, radio, novinski oglasi, internet…mogućnosti su brojne, ali čine samo mali deo komunikacije putem medija. Da li ste znali da detaljna promocija koristi svako sredstvo za ostvarivanje vizuelnog identiteta, preko logoa do dominantnih boja i slogana, pa do kreiranja jedinstvenog uređenja enterijera za raspoznavanje među posetiocima?

Promotivni materijal, usmeno reklamiranje i obraćanje klijentima može da učini dosta toga čak i u velikom gradu kakva je prestonica. Upravo zbog toga kada tražimo pojam „turističke agencije Beograd“ postoje oni koje prepoznajemo i za čije usluge smo već čuli. To je rezultat dobre promocije.

Obavezno se radi SEO optimizacija

„Ako ne postojiš na internetu kao da ne postojiš uopšte“ pa zato i svaka turistička agencija mora da ima svoj sajt sa informacijama koje olakšavaju odluku klijentu.

SEO optimizacija je postupak kojim se vaše promovisanje prilagođava tako da u pretrazi na Google bude uočljivije, a samim tim i zapaženo od strane posetilaca.

U tu svrhu se koriste alati i postupci, a jedan od najvažnijih jeste korišćenje ključnih reči koje svaki tekst agencije treba da sadrži pa da se klijentima oni prikažu već na prvoj strani u pretraživaču.

Ipak, to nije jednostavno postići jer SEO optimizacija mora da bude balansirana i pravilno rađena pa da se u dužem vremenskom periodu poslovanje istakne i to na pravi način.

Mali znakovi pažnje za posredno promovisanje – reklamni rokovnici, hemijske, privesci…

Promotivni materijal ne čine samo pamfleti i promo brošure. U svrhu reklamiranja se koriste i reklamni rokovnici, kalendari, torbe, elektronski uređaji, hemijske, kancelarijska oprema…

Na svakom od ovih predmeta se može odštampati logo turističke agencije, njen slogan i kontakt forma. Kada je poklonite klijentu vi ste obezbedili da svi koji su u njegovom okruženju saznaju nešto više o vašem biznisu pa kada im zatrebaju usluge agencije, vi budete prvi kojih će se setiti.

Ovo je vrsta posredne promocije koja je jedan od odličnih načina za isticanje firme koja ima jaku konkurenciju.

Angažujte stručnjake i baš poput agencije iz primera, iskoristite sve mehanizme da vaša ideja zaživi. Srećno!

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

EVO KAKO DO KARATA ZA VEČITI DERBI: Crvena zvezda poslala obeveštenje pred meč sa Partizanom