ATLANTIK GRUPA PREUZIMA STRAUS ADRIATIK: Integracija važna za jačanje konkurentnosti regionalne industrije kafe i lokalnih brendova
ATLANTIK Grupa 1. marta zaključuje transakciju kojom preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova kafe Doncafe i C kafa, a koji se ovom akvizicijom pridružuju regionalnim liderima Grand kafi i Barkafeu u širem portfoliju.

Foto: Promo
Uz poznate brendove, Atlantik preuzima i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda i 220 zaposlenih, saopštila je ta kompanija.
Transakciju je, kako se navodi, prethodno uslovno odobrila Komisija za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.
- Ova akvizicija potvrđuje strateško određenje Atlantik grupe ka jačanju našeg osnovnog poslovanja, čiji je kafa veliki deo. Verujem da svi mi – kao privredni subjekti, menadžment obe kompanije, zaposleni i tržište i potrošači – možemo da budemo zadovoljni ishodom ove transakcije. Mi smo kao tržišni lider na čitavom prostoru našeg regiona uvek imali na umu svoju odgovornost za razvoj kategorije na području JI Evrope, i nastavljamo da radimo u istom smeru. Iznad svega, želim iskrenu dobrodošlicu Donkafeu, C kafi i koleginicama i kolegama koji ulaze u naš sistem, radujući se rastu i razvoju koji je pred nama, rekao je potpredsednik Atlantic Grupe za strateška područja Kafu i Slatko i slano Mate Štetić.
- Raduje nas što smo našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno da razvija naš dosadašnji biznis u Srbiji, kako naše snažne brendove, tako i zaposlene i samu kategoriju kafe. Ponosni smo na rezultate koje smo do sada ostvarili i uvereni smo da će Atlantik Grupa nastaviti uspešno da razvija integrisano poslovanje sa kafom na tržištu Srbije“, zaključio je generalni direktor Strauss Adriatica Siniša Daničić.
Atlantik Grupa namerava značajno da ulaže u razvoj poslovanja s kafom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfolija i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu.
Razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kafe, čokolade i slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije.
Poslednja akvizicija važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kafe u Srbiji i regionu i jačanje konkurentnosti regionalne industrije kafe i lokalnih brendova.
BONUS VIDEO: OGROMNO INTERESOVANjE ZA STUDENTSKE KARTICE: Ministar Siniša Mali za "Novosti"
Preporučujemo

MOMIROVIĆ: Nulta tolerancija na sivu ekonomiju, posebno prema duvanskim proizvodima
28. 02. 2024. u 14:50

JAVNE FINANSIJE U PERFEKTNOM STANjU Vučić: Malo koja zemlja može time da se pohvali
20. 02. 2024. u 21:58

PORODICE U ŠOKU NAKON ŠTO SU OTVORILE KOVČEGE SA TELIMA: Nove bizarnosti nakon pada aviona u Indiji
SIN žene koja je poginula u padu aviona kompanije Air India izjavio je za Bi-Bi-Si da su u kovčegu s telom njegove majke pronađeni i „drugi ostaci“.
23. 07. 2025. u 16:49

EKSKLUZIVNI SNIMCI HAPŠENjA ŠIPTARSKOG TERORISTE: Ovako je pao bivši pripadnik OVK u Svilajncu, evo za šta se sumnjiči (VIDEO)
ŠIPTARSKI terorista i bivši istaknuti pripadnik terorističke OVK Halili Lulzin, uhapšen je danas u Svilajncu, u zajedničkoj akciji Bezbednosno-informativne agencije, Službe za otkrivanje ratnih zločina UKP MUP-a Republike Srbije, a u saradnji sa Tužilaštvom za ratne zločine.
22. 07. 2025. u 20:54

NAUČNICI U STRAHU - RIZIK OD NESTANKA: Ada Bojana i Bokokotorski zaliv u opasnosti - more nikada nije bilo takvo
NIVO Jadranskog mora će, prema projekcijama, do kraja veka porasti 35 centimetara (cm), što će ugroziti obalska područja, posebno područje Ade Bojane i delove Bokokotorskog zaliva, navodi se u prošlogodišnjem Nacrtu Nacionalnog plana Crne Gore za prilagođavanje na klimatske promene.
25. 07. 2025. u 08:55
Komentari (0)