E-račun EPS – jednostavno, brzo i uz popust
PRELAZAK na elektronski račun za struju štedi novac, vreme i doprinosi očuvanju planete.
Foto: EPS
Štedi se i papir, a takvi računi stižu u veoma kratkom roku. Nema ni čekanja dostave računa, niti rizika da se negde usput „izgubi“.
I ne samo to. Osim što je „Elektroprivreda Srbije“ uvela ovu uslugu i potrošačima ponudila zamenu papirnog računa elektronskim, svima koji pređu na takav način dostave EPS omogućava popust od 50 dinara na svakom narednom računu. Brojne benefite ovakve usluge do sada je prepoznalo više od 270.000 građana i oni umesto u poštansko račun za električnu energiju dobijaju u elektronsko sanduče.
Lazar Ilić iz Beograda objašnjava da je jedva dočekao da se reši gomile papira i gledanja u poštansko sanduče.
- Kolika su mi dugovanja za struju vidim na mejlu već početkom meseca. I tako lakše mogu da planiram svoj budžet, a i popust od 50 dinara imam svakog meseca. Brzo i lako sam aktivirao EPS uslugu dostave e-računa, sve mi je na telefonu, tako da praktično imam i podsetnik - objašnjava četrdesetpetogodišnji Beograđanin.
Motiv da papirni račun zameni elektronskim za Sanju Petrović bio je taj što kako kaže, želi da da svoj doprinos očuvanju prirode.

- Bilo bi dobro kada bi se svako od nas zapitao koliko je samo papira potrebno da bi se štampali svi ti računi. Kada bi svima stizali na mejl sigurno bi sačuvali jedno po jedno drvo, a onda i čitavu šumu. Zar to nije humano? - pita se Sanja.
- Zamena papirnih računa elektronskim je još jedan korak modernizacije i procesa digitalizacije „Elektroprivrede Srbije“ i nastojanja da se domaćinstvima i malim kupcima omogući brz i jednostavan uvid u potrošnju električne energije, ali i plaćanje računa. Osim toga, EPS na ovaj način pokazuje društvenu odgovornost, odnosno odgovornost prema životnoj sredini, jer manje papirnih računa znači manje papirnog otpada i uništavanja drveća - navode u EPS.
Stručnjak za menadžment javnog sektora Mihajlo Rabrenović ističe da je dobra vest da „Elektroprivreda Srbije“ ubrzava proces transformacije u smislu digitalizacije poslovanja i usluga, koja je usmerena na povećanje zadovoljstva potrošača.
- Cilj digitalizacija usluga jeste upravo zadovoljni potrošač, jer naša energetska kompanija radi na tome da se, kao i najuspešnije evropske kompanije, približi kupcima na jedan savremen, digitalizovan način. To je u interesu pre svega kupaca, jer će oni biti zadovoljniji, imaće bolju uslugu. Ujedno povećavaju energetsku ali i poslovnu efikasnost - navodi Rabrenović.
Aktiviranje
Elektronski račun dostavlja se odmah po formiranju mesečnog zaduženja, pre klasičnog slanja putem pošte. Ova usluga može da se aktivira preko aplikacije i portala „EPS Uvid u račun“, ili popunjavanjem obrasca https://www.eps.rs/cir/snabdevanje/Pages/elektronski-racun.aspx, kao i lično u poslovnicama - ističu u EPS.
MINISTARSTVO SPOLjNIH POSLOVA: Iznenađeni smo komentarima Zaharove na račun Srbije i predsednika Vučića
DRŽAVNA sekretarka u Ministarstvu spoljnih poslova (MSP) Republike Srbije Nevena Jovanović oglasila se na društvenoj mreži "X" povodom komentara portparola Ministarstva spoljnih poslova Rusije Marije Zaharove na račun Srbije i predsednika Republike Aleksandra Vučića, istakavši da oni kao MSP izražavaju iznenađenje povodom istih.
07. 11. 2025. u 14:04
SAD IZDALE GENERALNU DOZVOLU DO APRILA: Odlažu se sankcije ruskoj naftnoj kompaniji
SJEDINjENE Američke Države su danas izdale tzv. "generalnu dozvolu" kojom se privremeno odlažu sankcije Rosnjeftu u Nemačkoj do 29. aprila 2026. godine, objavilo je američko ministarstvo finansija.
29. 10. 2025. u 16:17
Hrvat čistio bunar - zbog onog što je pronašao, momentalno ZVAO POLICIJU
POLICIJSKA uprava Požeško-slavonske županije u Hrvatskoj imala je dvostruku intervenciju u subotu, nakon što su građani u dva navrata pronašli veću količinu eksplozivnih sredstava.
09. 11. 2025. u 13:28
Komentari (0)