ODGOVORNO POSLOVANJE DOPRINOSI BOLJOJ ZAJEDNICI
HEINEKEN je jedan od vodećih proizvođača piva i cidera, ne samo u zemlji već i u svetu, sa više od 250 međunarodnih, regionalnih i lokalnih brendova.
Promo
U Srbiji, kompanija aktivno posluje u dve pivare, u Novom Sadu, gde poseduje jednu od tehnološki najrazvijenih pivara u regionu i u Zaječaru, koja ove godine obeležava 125 godina uspešnog poslovanja.
Da bi kompanija bila posvećena rešavanju najvažnijih izazova u vezi sa poslovanjem i od značaja za svoje partenere, HEINEKEN Srbija definiše svoje strateške prioritete kroz otvorene i tekuće razgovore i društveno odgovorno angažovanje - kako interno tako i eksterno.
Kroz svoju globalnu strategiju "Stvaramo bolji svet", održivost predstavlja sastavni deo poslovanja kompanije i pruža dodatnu vrednost za sve zainteresovane strane. Fokus je stavljen na šest ključnh oblasti u kojima je moguće pružiti najveći doprinos, a to su: zaštita vodenih resursa, smanjenje emisije ugljen-dioksida, održiva nabavka, promovisanje odgovorne konzumacije, promovisanje zaštite zdravlja i sigurnosti na radu, kao i rast i razvoj sa zajednicama u kojima se posluje.
SVAKA KAP JE BITNA
Poznato je da je voda resurs od neprocenjivog značaja i malo šta može biti realizovano bez njene upotrebe. Voda je takođe i osnovni sastojak piva i koristi se u svim procesima njegove proizvodnje.
Na globalnom nivou 2019. godine, kompanija je pokrenula strategiju “Every Drop” (Svaka kap), viziju do 2030. godine, u skladu sa kojom se na potrošnju svake kapljice gleda dalje od tradicionalne metrike efikasnosti vode i fokus je stavljen na očuvanje lokalnih slivova.
Za poslednjih 10 godina poslovanja u Srbiji, smanjena je upotreba vode za više od 70% i za proizvodnju jednog litra piva koristi se 3.4 l vode. Redovnim aktivnostima kontinuriano rade na još većoj efikasnosti i smanjenu upotrebe ovog resursa.
SMANjENjE EMISIJE CO2
U okviru “Drop the C” strategije usredređeni su na energetsku efikasnost i upotrebu električne i toplotne energije iz obnovljivih izvora u čitavom lancu vrednosti – od proizvodnje i distribucije do pakovanja i hlađenja. Ambicija programa “Drop the C” je da se do 2030. godine 70% proizvodnje napaja isključivo iz obnovljive energije i svi njihovi resursi u Srbiji usmereni su u ovom pravcu. HEINEKEN Srbija kontinuirano investira i beleži dobre rezultate u postizanju energetske efikasnosti. U poređenju sa 2009. godinom, emisija ugljen-dioksida smanjena je za više od 40% u proizvodnji i 18% u distribuciji.
PROMOCIJA ODGOVORNE KONZUMACIJE
Fokus jednog od vodećih proizvođača piva i odgovornog korporativnog građanina ostaje na promovisanju odgovorne konzumacije, sa željom da umereno konzumiranje učine poželjnim vidom ponašanja. Kao ambasadori odgovorne konzumacije, zajedno sa svojim partnerima kroz različite inicijative i edukativne kampanje ukazuju da pivo može biti deo izbalansiranog životnog stila ukoliko se konzumira odgovorno. Svake godine ulažu minimum 10% Heineken® medijskog budžeta za kampanje o odgovornoj konzumaciji, a u okviru globalne kampanje „When you drive, never drink“, sprovode edukativne radionice na fakultetima širom Srbije na temu važnost odgovornog ponašanja u saobraćaju. Između ostalog, poruku o odgovornoj konzumaciji promovišu kroz nacionalno priznatu i nagrađivanu kampanju "Društvo, ko vozi kući?", koju sprovode na letnjim festivalima, tokom kojih su u poslednjih sedam godina kući bezbedno prevezli više od 300.000 ljudi.
ODRŽIVA NABAVKA
Skoro 90% sirovina koje koristi, kompanija nabavlja u Srbiji i nastavlja da unapređuje praksu lokalnog nabavljanja sirovina i podizanja standarda dobavljača u održivoj proizvodnji. Svih 100% dobavljača sa kojima sarađuju potpisalo je HEINEKEN Kodeks poslovnog ponašanja, čime potvrđuju da posluju u skladu sa najvišim standardima, poštujući ljudska prava i okolinu.
Stvaramo bolji svet
Kroz globalnu strategiju „Stvaramo bolji svet“, kompanija HEINEKEN Srbija posvećena je finansijskoj i ekološkoj održivosti, a stvaranje boljeg sveta za zajednicu i sredinu u kojoj živimo i radimo podstiču pre svega ličnim primerom. Sa idejom da svi zajedno stvaramo bolju Srbiju, brojnim inicijativama i programima kroz sve brendove doprinose rešavanju ekoloških i društvenih izazova, i odgovaraju na potrebe potrošača.
Transparentnost u svakodnevnom radu i komunikaciji, poštovanje za pojedinca, lokalnu zajednicu i društvo, strast prema kvalitetu i korporativna društvena odgovornost predstavljaju ključne vrednosti kompanije HEINEKEN.
ZAPOSLENI IZNAD SVEGA
„Bezbednost na prvom mestu“ je apsolutni prioritet kompanije HEINEKEN Srbija. Taj pristup bazira se na poboljšanju bezbednosti svih zaposlenih u svim procesima rada. Posluju u skladu sa 12 pravila koja spasavaju život, jasnim i jednostavnim „dozvolama i zabranama“ koje se odnose na bezbednost u okviru svakodnevnih aktivnosti. Sa globalnim bezbednosnim standardom i procedurama u vezi sa HEINEKEN Pravilima koja spasavaju život, usaglašeni su 100%. Za sve zaposlene omogućen je godišnji paket besplatnog privatnog zdravstvenog osiguranja sa posebnim pogodnostima za članove porodica.
U cilju promocije sigurnog ponašanja svih učesnika u saobraćaju, u sva službena vozila instalirali su TELEMATICS uređaj, kako bi poboljšali bezbednost, a vožnju učinili sigurnom u svakom trenutku. Dodatno, konstantnom komunikacijom o ovoj temi doprinose širenju svesti o pravilima bezbednog i sigurnog ponašanja u saobraćaju.
RAST I RAZVOJ SA ZAJEDNICOM U KOJOJ POSLUJU
Kao društveno odgovorna kompanija, u svim aktivnostima uvek su posvećeni lokalnoj zajednici u kojoj posluju kroz teme održivog poslovanja.
Zato su u saradnji sa lokalnom zajednicom, Ministarstvom životne sredine i nevladinom organizacijom „ZA česme“ u Zaječaru, započeli, i iz godine u godinu nastavljaju, projekat obnove arteskih česama sa pijaćom vodom napravljenih krajem 19. i početkom 20. veka. Svake godine revitalizuju ove arteske česme kao doprinos očuvanju kulture i tradicije mesta u kojem prave čuveno Zaječarsko pivo.
HEINEKEN Srbija nastavlja da bude posvećena inovacijama, dugoročnim investicijama u svoje brendove, dobro organizovanoj prodajnoj egzekuciji i fokusirana je na efikasno upravljanje troškovima. Ciljeve koje su odredili da dostignu u narednim godinama ostaju ambiciozni, ali im pružaju priliku da unaprede svoje poslovanje za pokretanje pozitivnih promena. Doprinoseći napretku zajednice želja im je da zajedno stvaramo bolji svet!
Preporučujemo
MALI: Srbija će morati da reaguje ako se do 15. januara ne pronađe rešenje za NIS
27. 12. 2025. u 13:56
OVO JE NAJPLAĆENIJE ZANIMANjE U SRBIJI: Evo i do koliko doguraju mesečno
26. 12. 2025. u 22:12
GOSPODIN: Gazda prodao firmu i radnicima dao bonus od 240 miliona dolara
26. 12. 2025. u 18:16
TRAMP DONEO ODLUKU: Povlači ambasadore i diplomate iz okruženja Srbije
ADMINISTRACIJA američkog predsednika Donalda Trampa povlači skoro 30 karijernih diplomata sa ambasadorskih i drugih visokih pozicija u diplomatskim predstavništvima SAD u svetu.
22. 12. 2025. u 10:32
RUSI ĆE NAPASTI EU MNOGO RANIJE: Veliko upozorenje iz Ukrajine, poznata godina i glavna meta
RUSIJA je pomerila svoje planove za direktnu agresiju sa 2030. na 2027. godinu, a Evropa je sve glasnija o riziku od direktnog sukoba, u kojem bi se baltičke države mogle naći pod okupacijom.
20. 12. 2025. u 09:41
HRVATI POSLALI JASNU PORUKU: "Država nam je na pogrešnom putu!"
VEĆINA građana Hrvatske smatra da zemlja ide u pogrešnom smeru, a najviše primedbi imaju na korupciju, inflaciju, niske plate, male penzije i siromaštvo, pokazalo je decembarsko istraživanje Krobarometra, objavljeno u Dnevniku hrvatske Nove TV.
26. 12. 2025. u 12:34
Komentari (0)