ODGOVORNO POSLOVANJE DOPRINOSI BOLJOJ ZAJEDNICI
HEINEKEN je jedan od vodećih proizvođača piva i cidera, ne samo u zemlji već i u svetu, sa više od 250 međunarodnih, regionalnih i lokalnih brendova.
U Srbiji, kompanija aktivno posluje u dve pivare, u Novom Sadu, gde poseduje jednu od tehnološki najrazvijenih pivara u regionu i u Zaječaru, koja ove godine obeležava 125 godina uspešnog poslovanja.
Da bi kompanija bila posvećena rešavanju najvažnijih izazova u vezi sa poslovanjem i od značaja za svoje partenere, HEINEKEN Srbija definiše svoje strateške prioritete kroz otvorene i tekuće razgovore i društveno odgovorno angažovanje - kako interno tako i eksterno.
Kroz svoju globalnu strategiju "Stvaramo bolji svet", održivost predstavlja sastavni deo poslovanja kompanije i pruža dodatnu vrednost za sve zainteresovane strane. Fokus je stavljen na šest ključnh oblasti u kojima je moguće pružiti najveći doprinos, a to su: zaštita vodenih resursa, smanjenje emisije ugljen-dioksida, održiva nabavka, promovisanje odgovorne konzumacije, promovisanje zaštite zdravlja i sigurnosti na radu, kao i rast i razvoj sa zajednicama u kojima se posluje.
SVAKA KAP JE BITNA
Poznato je da je voda resurs od neprocenjivog značaja i malo šta može biti realizovano bez njene upotrebe. Voda je takođe i osnovni sastojak piva i koristi se u svim procesima njegove proizvodnje.
Na globalnom nivou 2019. godine, kompanija je pokrenula strategiju “Every Drop” (Svaka kap), viziju do 2030. godine, u skladu sa kojom se na potrošnju svake kapljice gleda dalje od tradicionalne metrike efikasnosti vode i fokus je stavljen na očuvanje lokalnih slivova.
Za poslednjih 10 godina poslovanja u Srbiji, smanjena je upotreba vode za više od 70% i za proizvodnju jednog litra piva koristi se 3.4 l vode. Redovnim aktivnostima kontinuriano rade na još većoj efikasnosti i smanjenu upotrebe ovog resursa.
SMANjENjE EMISIJE CO2
U okviru “Drop the C” strategije usredređeni su na energetsku efikasnost i upotrebu električne i toplotne energije iz obnovljivih izvora u čitavom lancu vrednosti – od proizvodnje i distribucije do pakovanja i hlađenja. Ambicija programa “Drop the C” je da se do 2030. godine 70% proizvodnje napaja isključivo iz obnovljive energije i svi njihovi resursi u Srbiji usmereni su u ovom pravcu. HEINEKEN Srbija kontinuirano investira i beleži dobre rezultate u postizanju energetske efikasnosti. U poređenju sa 2009. godinom, emisija ugljen-dioksida smanjena je za više od 40% u proizvodnji i 18% u distribuciji.
PROMOCIJA ODGOVORNE KONZUMACIJE
Fokus jednog od vodećih proizvođača piva i odgovornog korporativnog građanina ostaje na promovisanju odgovorne konzumacije, sa željom da umereno konzumiranje učine poželjnim vidom ponašanja. Kao ambasadori odgovorne konzumacije, zajedno sa svojim partnerima kroz različite inicijative i edukativne kampanje ukazuju da pivo može biti deo izbalansiranog životnog stila ukoliko se konzumira odgovorno. Svake godine ulažu minimum 10% Heineken® medijskog budžeta za kampanje o odgovornoj konzumaciji, a u okviru globalne kampanje „When you drive, never drink“, sprovode edukativne radionice na fakultetima širom Srbije na temu važnost odgovornog ponašanja u saobraćaju. Između ostalog, poruku o odgovornoj konzumaciji promovišu kroz nacionalno priznatu i nagrađivanu kampanju "Društvo, ko vozi kući?", koju sprovode na letnjim festivalima, tokom kojih su u poslednjih sedam godina kući bezbedno prevezli više od 300.000 ljudi.
ODRŽIVA NABAVKA
Skoro 90% sirovina koje koristi, kompanija nabavlja u Srbiji i nastavlja da unapređuje praksu lokalnog nabavljanja sirovina i podizanja standarda dobavljača u održivoj proizvodnji. Svih 100% dobavljača sa kojima sarađuju potpisalo je HEINEKEN Kodeks poslovnog ponašanja, čime potvrđuju da posluju u skladu sa najvišim standardima, poštujući ljudska prava i okolinu.
Stvaramo bolji svet
Kroz globalnu strategiju „Stvaramo bolji svet“, kompanija HEINEKEN Srbija posvećena je finansijskoj i ekološkoj održivosti, a stvaranje boljeg sveta za zajednicu i sredinu u kojoj živimo i radimo podstiču pre svega ličnim primerom. Sa idejom da svi zajedno stvaramo bolju Srbiju, brojnim inicijativama i programima kroz sve brendove doprinose rešavanju ekoloških i društvenih izazova, i odgovaraju na potrebe potrošača.
Transparentnost u svakodnevnom radu i komunikaciji, poštovanje za pojedinca, lokalnu zajednicu i društvo, strast prema kvalitetu i korporativna društvena odgovornost predstavljaju ključne vrednosti kompanije HEINEKEN.
ZAPOSLENI IZNAD SVEGA
„Bezbednost na prvom mestu“ je apsolutni prioritet kompanije HEINEKEN Srbija. Taj pristup bazira se na poboljšanju bezbednosti svih zaposlenih u svim procesima rada. Posluju u skladu sa 12 pravila koja spasavaju život, jasnim i jednostavnim „dozvolama i zabranama“ koje se odnose na bezbednost u okviru svakodnevnih aktivnosti. Sa globalnim bezbednosnim standardom i procedurama u vezi sa HEINEKEN Pravilima koja spasavaju život, usaglašeni su 100%. Za sve zaposlene omogućen je godišnji paket besplatnog privatnog zdravstvenog osiguranja sa posebnim pogodnostima za članove porodica.
U cilju promocije sigurnog ponašanja svih učesnika u saobraćaju, u sva službena vozila instalirali su TELEMATICS uređaj, kako bi poboljšali bezbednost, a vožnju učinili sigurnom u svakom trenutku. Dodatno, konstantnom komunikacijom o ovoj temi doprinose širenju svesti o pravilima bezbednog i sigurnog ponašanja u saobraćaju.
RAST I RAZVOJ SA ZAJEDNICOM U KOJOJ POSLUJU
Kao društveno odgovorna kompanija, u svim aktivnostima uvek su posvećeni lokalnoj zajednici u kojoj posluju kroz teme održivog poslovanja.
Zato su u saradnji sa lokalnom zajednicom, Ministarstvom životne sredine i nevladinom organizacijom „ZA česme“ u Zaječaru, započeli, i iz godine u godinu nastavljaju, projekat obnove arteskih česama sa pijaćom vodom napravljenih krajem 19. i početkom 20. veka. Svake godine revitalizuju ove arteske česme kao doprinos očuvanju kulture i tradicije mesta u kojem prave čuveno Zaječarsko pivo.
HEINEKEN Srbija nastavlja da bude posvećena inovacijama, dugoročnim investicijama u svoje brendove, dobro organizovanoj prodajnoj egzekuciji i fokusirana je na efikasno upravljanje troškovima. Ciljeve koje su odredili da dostignu u narednim godinama ostaju ambiciozni, ali im pružaju priliku da unaprede svoje poslovanje za pokretanje pozitivnih promena. Doprinoseći napretku zajednice želja im je da zajedno stvaramo bolji svet!
NOVE SVETSKE SILE UKLjUČILE SE U SUKOB U UKRAJINI: "Dve na strani Putina, dve žestoko protiv Rusa"
SUMNjE u podršku SAD Ukrajini u slučaju pobede Donalda Trampa na predsedničkim izborima mučile su sve one kojima je cilj da se Kijev obrani od ruske agresije. Tramp je pobedio i tek treba videti u kom će smeru krenuti njegova politika, ali sva ta dešavanja zasenila su drugi važan odnos u tom, ionako komplikovanom, odnosu.
22. 11. 2024. u 09:14
RUSIJA POSTALA GLAVNI "IGRAČ" U EVROPI: Ovo se desilo prvi put od proleća 2022. godine
RUSIJA je u septembru prvi put od proleća 2022. postala glavni snabdevač gasom Evropske unije, prenosi RIA Novosti, pozivajući se na podatke Evrostata.
21. 11. 2024. u 11:32
POTPREDSEDNIK SAD UMRO TOKOM ODNOSA: Bio sa 50 godina mlađom ljubavnicom, Bela kuća nije znala kako da saopšti vest o smrti
BIO JE to 27. januar 1979. godine. U 1 ujutro, portparol porodice Nelsona Rokfelera objavio je zvaničnu izjavu za štampu. Bivši potpredsednik preminuo je U 71 godini života ranije te večeri.
22. 11. 2024. u 18:36
Komentari (0)