VLADA Srbije je donela odluku o izradi projekta izgradnje novog auto-puta "Vožd Karađorđe".
Najnovije iz rubrike
![GLOBAL TAJMS: Zašto zapadni mediji kritikuju kineske kompanije koje sponzorišu Euro 24 GLOBAL TAJMS: Zašto zapadni mediji kritikuju kineske kompanije koje sponzorišu Euro 24](/data/images/2023-03-07/326952_tan2023-03-0708321496-2_kf.jpg?time=1720033030)
"GLOBAL TAJMS": Zašto zapadni mediji kritikuju kineske kompanije koje sponzorišu Euro 24
MEĐU 13 zvaničnih glavnih sponzora Eura 24, pet su kineske kompanije - "Hajsens", "Alipai", "Vivo", "Aliekpres" i BID - a to odražava povećanje uticaja kompanija iz Kine, piše u uvodniku list "Global tajms".
03. 07. 2024. u 21:22
![DIREKTOR BAT-A ZA JUGOISTOČNU EVROPU POSETIO SRBIJU: Održan sastanak sa ministrom unutrašnje i spoljne trgovine DIREKTOR BAT-A ZA JUGOISTOČNU EVROPU POSETIO SRBIJU: Održan sastanak sa ministrom unutrašnje i spoljne trgovine](/data/images/2024-07-03/503439_fotografija-1_kf.jpg?time=1720033147)
DIREKTOR BAT-A ZA JUGOISTOČNU EVROPU POSETIO SRBIJU: Održan sastanak sa ministrom unutrašnje i spoljne trgovine
DIREKTOR BAT-a za jugoistočnu Evropu, Jorge Araya, sastao se danas u Vladi Republike Srbije sa ministrom unutrašnje i spoljne trgovine, Tomislavom Momirovićem. Na sastanku je bilo reči o uspešnom poslovanju kompanije BAT u Srbiji, doprinosu privredi naše zemlje, ali pre svega o zajedničkim aktivnostima na polju sprečavanja prodaje duvanskih i nikotinskih proizvoda maloletnicima, borbi protiv sive ekonomije i transformaciji celokupne industrije.
03. 07. 2024. u 20:58
![POVLASTICAMA DO NOVIH POSLOVA I RADNIH MESTA: Šta donosi Sporazum o slobodnoj trgovini između Srbije i Kine POVLASTICAMA DO NOVIH POSLOVA I RADNIH MESTA: Šta donosi Sporazum o slobodnoj trgovini između Srbije i Kine](/data/images/2023-08-18/387659_arm_kf.jpg?time=1720023575)
POVLASTICAMA DO NOVIH POSLOVA I RADNIH MESTA: Šta donosi Sporazum o slobodnoj trgovini između Srbije i Kine
SPORAZUM o slobodnoj trgovini (SST) između Srbije i Kine koji je stupio na snagu 1. jula omogućava povlašćeni pristup proizvoda srpskog porekla tržištu sa više od 1,4 milijarde stanovnika, stavlja kompanije iz naše zemlje u mnogo bolji položaj u odnosu na firme iz Evrope i okruženja. Trebalo bi da dovede do značajnog povećanja izvoza, proširenja investicionih i proizvodnih kapaciteta u našoj zemlji, podizanja konkurentnosti, kao i jačanja sveukupne privredne aktivnosti.
03. 07. 2024. u 12:51 >> 18:19
![ĐEDOVIĆ HANDANOVIĆ:Stvaraju se uslovi za integraciju u jedinstveno EU tržište struje ĐEDOVIĆ HANDANOVIĆ:Stvaraju se uslovi za integraciju u jedinstveno EU tržište struje](/data/images/2024-06-17/497300_du-6_kf.jpg?time=1720016876)
ĐEDOVIĆ HANDANOVIĆ:Stvaraju se uslovi za integraciju u jedinstveno EU tržište struje
SRBIJA nastavlja usklađivanje sa regulativom Evropske unije (EU) i do kraja godine će se izmenama Zakona o energetici stvoriti regulatorni uslovi za integraciju u jedinstveno EU tržište električne energije, izjavila je danas ministarka rudarstva i energetike Dubravka Đedović Handanović, saopštilo je resorno ministarstvo.
03. 07. 2024. u 16:27
![MALI ODGOVORIO NA PROZIVKE OPOZICIJE: Okrenuli smo ekonomski kurs zemlje... Presekli smo začarani krug poniženja za građane Srbije MALI ODGOVORIO NA PROZIVKE OPOZICIJE: Okrenuli smo ekonomski kurs zemlje... Presekli smo začarani krug poniženja za građane Srbije](/data/images/2024-06-06/493303_tan2024-06-0209482369-6_kf.jpg?time=1720016816)
MALI ODGOVORIO NA PROZIVKE OPOZICIJE: Okrenuli smo ekonomski kurs zemlje... Presekli smo začarani krug poniženja za građane Srbije
MINISTAR finansija Srbije, Siniša Mali reagovao je na navode Peđe Mitrovića.
03. 07. 2024. u 16:26
Bonaparta
30.07.2020. 23:42
Do Predejana može da se napravi dvokolosečna pruga sa brzinama do 200 kn/h od Predejana prugu treba dići na most tj.na stubove i napraviti prugu u dva nivoa i tako je izvući do Bujanovac, a od Bujanovac do Preševa postoji tkz.Preševska dolina i može se vući drugi kolosek, a postojeći remontovati za velike brzine tako da celim koridorom 10 imamo prugu sposobni za velike brzine. Potom dogovoriti sa Makedoncima da naprave od granice tih 70 km takođe za brzinu od 200 km na sat. Putovanje Skoplje Beograd trajalo bi maksimalno 3 do 3,5 sati.
Ana
30.07.2020. 23:47
A sta je sa povezivanjem Valjeva I Loznice?. Nema ni autobuskog saobracaja izmedju ta dva grada a da I ne spominjemo o nekoliko pokusaja tzv. Gradnje zel. Pruge izmedju istih. Gradimo puteve , a nemamo razvijen medjugradski autobuski I zel. Saobracaj vec godinama???..Do pojedinih sela se ne moze doci osim.privatnim kolima. Da li svi imamo kola?.Kako otici I uradili nesto u malim.mestima ako nemamo prevoz pa maker I za vikend?.Zar se tako misli na nasu poljoprivredu?.Zato kada uradite puteve, kojo povezuju gradove, organizujte I autobuski I zel. Saobracaj za ta mesta.
Dule
31.07.2020. 02:53
@Ana - Nije mi jasno dali je vlada i rukovodstvo Srbije diglo ruke od Raske oblasti? Godinama se nista nije uradilo za Rasku oblast to jest za Dezevsku dolinu za zemlju Nemanjica rodno mesto Svetog Save. Prave se iste greske kroz istoriju. Postovani predsednice morate nesto izmenit da nam se ne dogodi situacija kao sa Kosovom za nekolko godina i u Raskoj oblasti. Vi licno i vlada Srbije mozete da sprecite odseljavanje srba iz Raske oblasti. Da nebi doslo vreme da dajete duple plate u Raskoj oblasti kao sto je bilo na Kosovu da nebi Raska oblast ostala bez Srba vi to mozete da sprecite i cak da podstaknete i koji su se odselili da se vrate ponovo u Rasku oblast. Naravno da mnogo strucnih ljudi radi u vladi i pametnijih od mene koji ce naci dobra resenja za opstanak srpskog naroda u raskoj oblasti. Ja cu samo par predloga vam predlozit. Treba da ulozite novac u Dezevsku dolinu u par potrebnih fabrika gde ce moci ljudi dobro da zaradjuju. Vi treba da ulozite da zemlja Nemanjica postane turisticka atrakcija jer turisti imaju zaista sta da vide u toj regiji. Postovani predsednice godinama se ceka da Golija bude izradjena i postane jedna prava turisticka atrakcija a ima najbolji potencijal. Verovali ili ne kad narodu budete stvorili uslove za dobar zivot ostace tamo gde jeste bez obzira koje su veroispovesti. Tada ce te resiti mnogo za Srbiju. Vaznija je Golija verujte od bilo koje druge planine u Srbiji. Nadam se da ce neko procitati ovo. Spostovanjem svima vama koji vodite ovu Srbiju. Dusimir Kulundzic Dezevska dolina,
Misko
31.07.2020. 00:40
A gde je auto put do Zrenjanina o kome se skoro pricalo?
Pastrik
31.07.2020. 00:41
Jedan autoput u citavoj Vojvodidini,zanimljivo
Rumeni
31.07.2020. 07:32
@Pastrik - Iz doba Tita
Dragan
31.07.2020. 00:47
Bravo !
Vojvođaner
31.07.2020. 07:31
Opet u Vojvodinu ništa! A naolata poreza u Vojvodini 99% a u okolini Miloša Velikog 50%.Posle smo separatisti kad se bunimo! Ne kaže naš narod bez veze idem u Srbiju.
Kg
31.07.2020. 08:12
Kragujevac slepo crevo Srbije. Grad od 200 000 stanovnika bez obilaznice. Šleperi od 20 t tutnje kroz centar 24 h.Ovo što se gradi do Batočine nije auto put, to je brzi put koji se gradi već 20 godina. Na 30 km od Kragujevca prolaze 3 auto puta. Zahtevamo vezu sa Mrcajevcima i Racom!!!
Nauta
31.07.2020. 09:23
Zaboravili ste autoput prema Bosni Pozega- Visegrad.
Radoš Petrović
31.07.2020. 13:34
Kada će Beograd biti spojen sa petljom u Jakovu na obilaznici oko Beograda. Sada se ide 15 km zaobilazno preko petlje u Dobanovcima. Ovo je inače već ugovoreno sa Kinezima i predstavlja početni deo prve deonice od Beograda do Obrenovca, tj. od Novog Beograda do Surčina u dužini od svega 8 km kroz ravno Surčinsko polje.