EPS JOŠ BLIŽI GRAĐANIMA: Uskoro kol centar za žalbe i sugestije

Б. Ца.

07. 09. 2020. u 16:53

SVI kupci "Elektroprivrede Srbije" na garantovanom snabdevanju uskoro će moći da dobiju informacije i upute prigovore preko jedinstvenog kol centra, koji će uskoro početi da radi.

ЕПС ЈОШ БЛИЖИ ГРАЂАНИМА: Ускоро кол центар за жалбе и сугестије

Foto: EPS

 Prema rečima Milorada Grčića, vd direktora JP EPS cilj je da se u direktnom kontaktu sa kupcima sazna šta može da se popravi da bi sistem bolje funkcionisao, a postojaće jedan broj za celu Srbiju besplatno dostupan za oko 3,5 miliona EPS-ovih korisnika iz svih delova Srbije.

Operateri su u kol centar raspoređeni iz drugih delova EPS-a i trenutno se obučavaju za početak rada na novoj dužnosti.

Grčić je rekao da EPS želi da pruži još bolju uslugu i istakao da je najveći broj kupaca odgovoran i redovno izmiruje obaveze što se vidi i u povećanju procenta naplate na oko 98 odsto.

- Svaki zahtev odmah će biti evidentiran i raspoređen na rešavanje svejedno odakle je stigao - kaže Grčić. - Da bi se to osiguralo podrška radu kol centra biće i oko 500 zaposlenih u sistemu EPS-a u svim delovima Srbije, koji se već bave rešavanjem zahteva korisnika. Planirano je da kol centar bude građanima na raspolaganju svakog radnog dana od 7.00 do 19.00 časova i subotom od 7.00 do 15.00 časova.

Zapratite „Novosti sport“ na Fejsbuku.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (1)

KO ĆE NA MEGDAN ZVEZDI? Da li će ovo biti istorijska noć za Pafos ili ćemo videti volšebni preokret Ukrajinaca?