BICIKLISTA koji je prelazio prugu u Batajnici, poginuo je danas kada je u 15.12 sati na njega naleteo putnički voz, saopštila je "Infrastrukture železnice Srbije".
Budite objektivni i naglasite da taj putni prelaz, po pravilu, nije smeo biti u nivou sa prugom već denivelisan. Neko to nije na vreme implementirao, a pustio je u saobraćaj prugu za velike brzine. Da li će se svačija odgovornost utvrditi?
Ne može se ljudima dokazati dok se ne sreća ne dogodi i onda par dana mir i onda opet po starom... U razvijenim Evropskim zemljama postavljene su rampe na obe trake sa obe strane pružnog prelaza i kada nailazi voz ne postoji šansa da predjes preko prelaza nikako. Ne razumem sta naša železnica izvodi sa po jednom rampom na pruznim prelazima sa dve trake. Pritom kontra smer je uvek otvoren i onda nedokazni ljudi poput nastradalog bicikliste nemaju strpljenja kao i pojedini vozači i krenu preko prelaza kad gle naleti voz pri brzini od 80kmh ili većom i neko nastrada...
Dečak star 14 godina teško je povređen kada je oboren kao pešak sinoć oko 20.06 sati na Zrenjaninskom putu kod Pupinovog mosta i on je bez svesti prevezen u Urgentni centar na reanimaciju, rečeno je Tanjugu u Hitnoj pomoći.
U Osnovnom sudu u Surdulici održano je ročište u postupku koji se vodi protiv vaspitačice M.S. iz Vladičinog Hana, koja je bila u smeni u vrtiću kada je četvorogodišnji dečak iz ovog mesta progutao žir, a od posledica gušenja preminuo u toku dana u niškom Kliničkom centru, uprkos borbi lekara.
VEŠTAČENI mešani biološki trag "kompletno se poklapa sa DNK Nikole Mitića i Lazara Vukićevića". Pomenuti mešani DNK trag pronađen je na plastici u automobilu. DNK tragovi Zdravka Radojevića i Milana Ljepoje pronađeni su u kući smrti u Ritopeku.
Dane
21.07.2022. 19:48
Budite objektivni i naglasite da taj putni prelaz, po pravilu, nije smeo biti u nivou sa prugom već denivelisan. Neko to nije na vreme implementirao, a pustio je u saobraćaj prugu za velike brzine. Da li će se svačija odgovornost utvrditi?
Kultura
21.07.2022. 21:12
Ne može se ljudima dokazati dok se ne sreća ne dogodi i onda par dana mir i onda opet po starom... U razvijenim Evropskim zemljama postavljene su rampe na obe trake sa obe strane pružnog prelaza i kada nailazi voz ne postoji šansa da predjes preko prelaza nikako. Ne razumem sta naša železnica izvodi sa po jednom rampom na pruznim prelazima sa dve trake. Pritom kontra smer je uvek otvoren i onda nedokazni ljudi poput nastradalog bicikliste nemaju strpljenja kao i pojedini vozači i krenu preko prelaza kad gle naleti voz pri brzini od 80kmh ili većom i neko nastrada...