UDARIO U KOMBI I USMRTIO PETORO LJUDI: U Nišu nastavljeno suđenje vozaču

J. Ć.

23. 07. 2021. u 15:11

NASTAVLjENO suđenje vozaču koji je udario u kombi i usmrtio petoro ljudi.

УДАРИО У КОМБИ И УСМРТИО ПЕТОРО ЉУДИ: У Нишу настављено суђење возачу

Foto: J.Ć.

Nesreća se desila 29. novembra 2019. godine. Na licu mesta poginule su tri osobe, kasnije još dve podlegle povredama.

Ispitivanjem sudskog veštaka Dejana Bogićevića, u Nišu je u petak nastavljeno suđenje Goranu Blagojeviću (48) iz Kraljeva, optuženom da je izazvao nesreću na auto-putu između Niša i Aleksinca, kada je “skanijom “ udario u kombi u zaustavnoj traci, u kojoj su na licu mesta poginule tri osobe, dok su kasnije još dve podlegle povredama u KC Niš, a njih šestoro zadobilo je teške i lakše povrede.
On je potvrdio da na osnovu podataka i materijala koje je imao, nije uočeno da je sigurnosni trougao bio postavljen iza kombija koji je duže od tri sata bio parkiran u zaustavnoj traci. Takođe je konstatovano da su radnici u trenutku nesreće bili izvan kombija na zaustavnoj traci, bez reflektujućih prsluka.
Goranov branilac, advokat Danilo Nikolić smatra da je strašna tragedija u kojoj su poginuli radnici iz Kraljeva koji su toga jutra krenuli kombijem u Leskovac možda mogla biti izbegnuta da je vozač kombija preuzeo sve sigurnosne radnje.
- Postoji podeljena odgovornost u ovoj situaciji. Sam Bog zna šta bi bilo da je bio postavljen sigurnosni trougao, možda bi ga vozač na vreme uočio i svi bi danas bili živi. Sasvim je izvesno da se ni učesnici ove saobraćajne nesreće nisu ponašali propisno, pre svega vozač kombija. On stao u zaustavnu traku negde oko 7 sati, a nezgoda se dogodila u 10:30. Za tri i po sata da se ne može skloniti kombi sa auto-puta, to je nečuveno. Pitanje je šta bi se desilo da  je iza kombija bio postavljen trokut, jer se on postavlja da bi upozorio da tek dolazi neka prepreka.
Smatra i da činjenica da je optuženi počeo da koči tek kada je došlo do kontakta sa kombijem znak da iz nekog razloga nije na vreme mogao da uoči prepreku na putu.
- Činjenica je i da su se na zaustavnoj traci nalazili i putnici iz kombija koji nisu imali ni prsluke, nisu trebali tu da se nađu, već da budu ili u kombiju ili na zelenoj površini izvan bankine. Moj branjenik time ne želi da umanji svoju odgovornost. On niti spava niti jede. Nesreća je ogromna, najveća kazna mu je njegov subjektivni osećaj krivice i činjenica da je u ovoj nesreći stradalo petoro ljudi – podseća on. - Ništa bahatog nema u njegovom ponašanju, niti je bio pijan, niti je razgovarao telefonom. Reč je o poštenom čoveku koji se bori za egzistenciju svoje porodice - ističe.
Na narednom ročištu koje je zakazano za kraj septembra, tužilaštvo i odbrana izneće završne reči.
Podsetimo, OJT je za ovo delo zatražilo najveću zaprećenu kaznu od 8 godina.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
pogledaj sve

Komentari (1)

ODRŽIVA ARHITEKTURA: Važnost energetske efikasnosti