MILAN Vujinović (68), poljoprivrednik iz sela Čestereg, u opštini Žitište, kod Zrenjanina, poginuo je u saobraćajnoj nesreći, koja se dogodila u nedelju oko 22.30 u Banatskom Karađorđevu.
u 22.30 u nedelju uveče, išao na pumpu po gorivo. Najverovatnije neosvetljen a uklopio mu se i vlasnik džipa. I to je to. Eto vesti za novine. Korona je igrarija koliko ljudi gine u saobraćaju.
Šta reći, osim da treba menjati zakon i prekomernu brzinu, kao i vožnju pod dejstvom alkohola i opijata, tretirati kao ubistvo sa predumišljajem, plus da teret lečenja, doživotnog izdržavanja u slučaju invaliditeta ili školovanja i izdržavanja maloletne dece u slučaju smrti, treba staviti na račun počinioca krivičnog dela? Neki se ni tada ne bi dozvali pameti, ali sigurno bi ih bilo znatno manje nego sada, kada ih zakon skoro da stimuliše na ubijanje nedužnih ljudi.
Jel imate vi dozvolu, kaže uključivao se u glavnu ulicu.Prvo se propusti saobraćaj pa se onda bezbedno uključi.Ako je bilo kao što piše nebitna je brzina vozila koje se kretalo glavnom ulicom
@Zlatiborac - Tvoje je ako se uljučuješ u glavnu ulicu iz sporedne da propustiš sav saobraćaj i da se bezbedno uključiš. To je zakon. A srpska posla, na kvarnjaka ulete u ulicu naprave udes i nekažu: ja sam kriv. Već jel znaš koliko je onaj vozio. Nije bitno što je napravio nameran prekršaj već odma gleda šta je drugi radio.
@Ja - Па шта је битно, ако је небитна брзина возила?!? Како да пропустиш неког ко пре пар секунди није постојао у видном пољу? Зашто би иначе постојала ограничења брзине, ако је она небитна? Вама са таквим ставом превентивно треба одузети дозволу, ако је уопште имате.
Укључење у саобрћај је веома битна радња и не сме да угрози остале учеснике у саобрћају.Сведоци смо некоректних и дрских укључења кад сте приморани на нагло кочење и изазивање ланчаних судара а укључени ни лук јео ни лук мирисао не криви себе већ оног ко га је ударио од позади.
С друге стране,ако се поштује ограничење брзине последице ће бити далеко мање,али не и неизбежне јер незнавени,неуки,несвесни,припити који се укључују изазивају удесе несвесно,а они дрски,безобзирни,пргави,изазивачи,кварни то раде по принципу удари ако смеш и то им на велику жалост кад се нешто овако деси ,чини неко задовољство.Све ово подразумева да су сви учесници удеса технички исправни,са сигнализацијом по закону.
Malo je čudno to kretanje traktora u dobi od 22,30h,zar je toliko neophodno...pitanje kako je i da li je bio propisno osvetljen,opet koliko znam traktori treba da imaju kabinu sa rotacionim žutim svetlom,nije imao inače nebi ispao sa sedišta i na kraju na koji način se uključivao u glavnu ulicu....s druge strane opet kojom tačno brzinom je išao džip i naravno da li su učesnici bili pod dejstvom alkohola...
@Urke - Не разумем зашто је свима чудно то што се у трактор сипа бензин у 22 сата. Знате ли ви како изгледа радни дан на селу? Почиње изласком Сунца, а завршава мрклим мраком (21 час). Онда се храни и затвара стока, спира зној са себе, па по гориво које му треба за цик зоре. То не разумеју само они који село виде углавном на слици. И трактора има са и без кабине, која није обавезна. Важно је да буде регистрован, исправан и правилно осветљен.
NIKOLA Stanković (27), zvani Pivce, sahranjen je juče na Starom groblju u Kaluđerici kod Beograda, a njegova verenica T. D. oprostila od njega na društvenim mrežama uz zajedničku fotografiju.
OSETILA sam kako mi je Nikola istrgnut iz ruke. Auto nas je udario dok smo bili na trotoaru. Nisam videla da li se auto popeo na ivičnjak, već sam čula samo jak zvuk.
BEŽIVOTNO telo Dragomira S. (52) nađeno je danas oko 10.15 sati u šahtu sa vodomerom ispred porodične kuće u Ulici Aleksandra Tirnanića Tirketa u Lazarevcu. Zasad se ne zna uzrok smrti, ali prema svedočenju komšija, i Dragomirov otac je svojevremeno nastradao dok je kopao bunar pored kuće.
DIREKTOR Druge ekonomske škole u Beogradu, u Ulici gospodara Vučića, pozvao je protekle srede, 18. decembra policiju jer je jedan od nastavnika video pištolj kod učenika (15)
Zoran
18.08.2020. 08:32
u 22.30 u nedelju uveče, išao na pumpu po gorivo. Najverovatnije neosvetljen a uklopio mu se i vlasnik džipa. I to je to. Eto vesti za novine. Korona je igrarija koliko ljudi gine u saobraćaju.
buki
18.08.2020. 08:48
Šta reći, osim da treba menjati zakon i prekomernu brzinu, kao i vožnju pod dejstvom alkohola i opijata, tretirati kao ubistvo sa predumišljajem, plus da teret lečenja, doživotnog izdržavanja u slučaju invaliditeta ili školovanja i izdržavanja maloletne dece u slučaju smrti, treba staviti na račun počinioca krivičnog dela? Neki se ni tada ne bi dozvali pameti, ali sigurno bi ih bilo znatno manje nego sada, kada ih zakon skoro da stimuliše na ubijanje nedužnih ljudi.
Ja
18.08.2020. 09:56
Jel imate vi dozvolu, kaže uključivao se u glavnu ulicu.Prvo se propusti saobraćaj pa se onda bezbedno uključi.Ako je bilo kao što piše nebitna je brzina vozila koje se kretalo glavnom ulicom
Zlatiborac
18.08.2020. 11:32
@Ja - Nebitna je brzina bozila??? Jesi ti dobro?
Ja
18.08.2020. 13:32
@Zlatiborac - Tvoje je ako se uljučuješ u glavnu ulicu iz sporedne da propustiš sav saobraćaj i da se bezbedno uključiš. To je zakon. A srpska posla, na kvarnjaka ulete u ulicu naprave udes i nekažu: ja sam kriv. Već jel znaš koliko je onaj vozio. Nije bitno što je napravio nameran prekršaj već odma gleda šta je drugi radio.
Dragana
18.08.2020. 17:41
@Ja - Presudna je brzina vozila.Čak i 10 km/h više od preporučene ili ograničene brzine je veoma značajna razlika.
bukil
18.08.2020. 22:54
@Ja - Па шта је битно, ако је небитна брзина возила?!? Како да пропустиш неког ко пре пар секунди није постојао у видном пољу? Зашто би иначе постојала ограничења брзине, ако је она небитна? Вама са таквим ставом превентивно треба одузети дозволу, ако је уопште имате.
stari inženjer
19.08.2020. 09:09
Укључење у саобрћај је веома битна радња и не сме да угрози остале учеснике у саобрћају.Сведоци смо некоректних и дрских укључења кад сте приморани на нагло кочење и изазивање ланчаних судара а укључени ни лук јео ни лук мирисао не криви себе већ оног ко га је ударио од позади. С друге стране,ако се поштује ограничење брзине последице ће бити далеко мање,али не и неизбежне јер незнавени,неуки,несвесни,припити који се укључују изазивају удесе несвесно,а они дрски,безобзирни,пргави,изазивачи,кварни то раде по принципу удари ако смеш и то им на велику жалост кад се нешто овако деси ,чини неко задовољство.Све ово подразумева да су сви учесници удеса технички исправни,са сигнализацијом по закону.
Urke
19.08.2020. 10:07
Malo je čudno to kretanje traktora u dobi od 22,30h,zar je toliko neophodno...pitanje kako je i da li je bio propisno osvetljen,opet koliko znam traktori treba da imaju kabinu sa rotacionim žutim svetlom,nije imao inače nebi ispao sa sedišta i na kraju na koji način se uključivao u glavnu ulicu....s druge strane opet kojom tačno brzinom je išao džip i naravno da li su učesnici bili pod dejstvom alkohola...
buki
19.08.2020. 20:14
@Urke - Не разумем зашто је свима чудно то што се у трактор сипа бензин у 22 сата. Знате ли ви како изгледа радни дан на селу? Почиње изласком Сунца, а завршава мрклим мраком (21 час). Онда се храни и затвара стока, спира зној са себе, па по гориво које му треба за цик зоре. То не разумеју само они који село виде углавном на слици. И трактора има са и без кабине, која није обавезна. Важно је да буде регистрован, исправан и правилно осветљен.