
Politika




OVO JE PAVKOVIĆ POTPISAO PRE NAPUŠTANJA ZATVORA: Sedam tačaka koje mora da ispoštuje
29. 09. 2025. u 21:35

"BRAVO, NOBELOVCI!" Jovanov: Blokaderi saopštili da im od tri obroka, dva plate stranci
29. 09. 2025. u 20:57
Tenis


IZNENAĐENJE U PEKINGU: Deveti teniser sveta ispao u četvrtfinalu! (VIDEO)
29. 09. 2025. u 15:52



Fudbal

HRVAT ŽESTOKO NAPAO SRBINA! Evo zbog čega je Luka Modrić grmeo na Strahinju Pavlovića
30. 09. 2025. u 08:10

BARSELONA ČUVA TALENTA: Mark Bernal produžio ugovor sa Kataloncima do 2029. godine
29. 09. 2025. u 21:24



VELJKO PAUNOVIĆ U VREMENSKOJ NEPOGODI: Neprijatna dešavanja za srpskog stručnjaka
29. 09. 2025. u 19:17
Gaja
23.07.2020. 23:12
Vredela je intervencija princa Aleksandra
Marko iz Trebinja
24.07.2020. 00:45
Овај недобронамерни дух из Завода за „унапређење" образовања и васпитања, осим што с висине суди о србистичким катедрама,Националном просветном савету и Мопасану, чини још једну неооростиву ствар: окреће професоре свих других предмета против професора српског језика и књижевности.
Andromeda
24.07.2020. 08:27
Svi su u pravu a opet niko nije. Cini mi se da se svodi citava prica na izucavanje srpskog jezika a ne ucenje. I tako generacijama unazad. U praksi to ide ovako : obimno gradivo dovodi do toga da nastavnici,profesori imaju prostora za objasnjavanje 20min. Vezba kod kuce i test koliko je shvaceno gradivo. Da spomenem da isto gradivo cesto nije objasnjeno kako treba. I takvi slucajevi dovode do neznanja i nepismenosti. Kao sto se padezi ne mogu nauciti za dva casa, ne moze ni knjizevno delo da se analizira za ta dva skolska casa. Srpski jezik i Srpska knjizevnost zvuci li mozda kao ideja o dva predmeta?