GALERIJI MATICE SRPSKE NAGRADA ZA INOVATIVNOST: Izvanredne programe kreirali u vanrednim okolnostima
MEĐU brojnim posetiocima koji su danas bili u prilici da uživaju u raznovrsnim programima u Galeriji Matice srpske u Novom Sadu kojima se obeležava Evrpska noć muzeja, Matičinu Galeriju posetili su i predstavnci marketing agencije Adam studio i ovoj srpskoj kulturnoj instituciji uručili DISRUPT nagradu za inovativne i disraptivne modele muzejske komunikacije, ostvarane tokom prethodne, 2020. godine.
Foto: Matica Srpska
S obzirom na to da DISRUPT nagradu dodeljuju renomirani profesionalci iz sveta marketinga i komunikacija, kako bi se istakli i promovisali pristupi koji vuku napredak društva i predstavljaju novinu u određenom delu poslovanja, po rečima Mile Zavođe, direktorke Adam studia “svojom inovativnošću i disraptivnim modelom komunikacije GMS izabrana je za dobitnika nagrade u oblasti kulture i umetnosti“.
Ovim povodom Dr Tijana Palkovljević Bugarski, upravnica Galerije Matice srpske, istakla je da „u kreiranju programskih aktivnosti težimo da održimo balans između očekivanog i inovativnog. Takvim pristupom trudimo se da sačuvamo visoke standarde i da publiku izvodimo iz komforne zone i podstičemo na nova iskustva. Ona je dodala da biranjem atraktivnih tema, upotrebom novih tehnologija i inovativnih pristupa težimo da podstaknemo publiku na dijalog i razmišljanje.
- Kao što smo to činili u okvirima nagrađenog projekta „Izvanredni u vanrednom“, inovativnostima težimo u svim segmentima našeg rada, što pokazuje i novootvorena izložba u Galeriji Matice srpske „Identitet(i). Predstave žena u srpskom slikarstvu 1918–1941. sa kojom smo hrabro zakoračili i pred publiku postavili brojna pitanja o danas izuzetno aktuelnoj temi identiteta. Time smo još jednom pokazali da muzeji mogu i treba da budu pokretači i učesnici javnih dijaloga koji menjaju društvene poglede i percepcije – kazala je upravnica Palkovljević.
Projektom „Izvanredni u vanrednom“ Galerija Matice srpske predstavila je svoje aktivnosti realizovane u izmenjenim okolonostima izazvnim izbijanjem panedemije tokom prethodne godine. GMS je sredinom marta preseljena u virtuelni prostor, a sadržaji plasirani na društvenim mrežama vremenom su se dopunjavali, transformisali i kreirali novi disraptivni model muzejske komunikacije.
Iskorak je započet akcijom GMS s vama kod kuće koja je u svetu digitalnih medija donela interaktivne kvizove, umetničke izazove, virtuelna vođenja, predavanja, onlajn izložbe i edukativne programe za decu i potom Umetnički izazov Galerije, kao i akcijama Budi uz umetnost, Iz udobnosti vašeg doma i Ukus umetnosti. Sadržaji su nadograđivan, a iskustva programa plasiranih u digitalnom svetu preneta su u skladu sa epidemiološkim merama u prostor Galerije kroz kampanju Oči u oči sa umetnošću i programe Avantura za velike i male i Prepusti se umetnosti za koji je posebno opremljena soba za meditaciju u okviru Stalne postavke.
Preporučujemo
MINISTARKA GOJKOVIĆ PORUČILA: Ostvarićemo strateške ciljeve naše kulture
28. 04. 2021. u 16:51
ČUVARI PROŠLOSTI: Iduće godine započeće gradnja novog zdanja Biblioteke Matice srpske
22. 03. 2021. u 13:30
PUTIN O ISPORUCI "TOMAHAVKA": Ako Ukrajina napadne oružjem dugog dometa, odgovor će biti zapanjujući
AKO Ukrajina pokrene napade oružjem dugog dometa na Rusiju, odgovor će biti zapanjujući, izjavio je danas ruski predsednik Vladimir Putin.
23. 10. 2025. u 17:59
STIŽE ZIMA KAKVA SE VIĐA JEDNOM U STO GODINA? Meteorolozi odgovorili na spekulacije o "zimi veka"
NEMAČKI portali su preplavljeni informacijama o ekstremnoj zimi, ulicama prekrivenim snegom i ekstremnim vremenskim uslovima koji prete zemlji.
23. 10. 2025. u 17:38
SPAVA PORED VC ŠOLjE BEZ POKLOPCA Haos u zatvoru gde je Sarkozi, viču mu: "Osvetićemo Gadafija!" Poseban tretman za bivšeg predsednika
"SVI zatvorenici prave buku, viču, lupaju po zidovima..."
22. 10. 2025. u 15:32
Komentari (0)