POSAO ZA 2.672 PROSVETARA: Ministarka Đukić Dejanović najavila sedmu fazu zapošljavanja

Lj.B.

30. 11. 2023. u 15:32

MINISTARKA prosvete prof. dr Slavica Đukić Dejanović najavila je da će osnovne i srednje škole u narednom periodu raspisati konkurse za prijem u radni odnos u ustanovama obrazovanja za 2.672 osobe, čime će početi nova, sedma faza zapošljavanja na neodređeno vreme u prosveti.

ПОСАО ЗА 2.672 ПРОСВЕТАРА:  Министарка Ђукић Дејановић најавила седму фазу запошљавања

"Epidemije" kose đake krajem školske godine, Foto M. Anđela

- Od početka 2020. godine, Ministarstvo prosvete i Vlada Srbije, u saradnji i dogovoru sa sindikatima, omogućavaju zapošljavanje na neodređeno u prosvetnom sistemu. Na taj način je, računajući i poslednju, sedmu fazu zapošljavanja, rešen radno pravni status za oko 20.000 zaposlenih u prosveti - rekla je ministarka Đukić Dejanović.

Ministarka je istakla da je ovo jedan od načina na koji se Vlada Srbije zalaže i pokazuje brigu o obrazovnom sistemu i prosvetnim radnicima.

Na predlog Ministarstva prosvete, Komisija Vlade Srbije za davanje saglasnosti za novo zapošljavanje i dodatno radno angažovanje kod korisnika javnih sredstava, dala je saglasnost za prijem u radni odnos na neodređeno vreme za još 2672 prosvetna radnika i druge zaposlene u ustanovama obrazovanja.

U skladu sa ovom odlukom osnovne i srednje škole u narednom periodu raspisaće konkurse za prijem u radni odnos za radna mesta sa normom od 50 do 100 odsto, koja su ostala slobodna zaključno sa 31. decembrom 2020. godine, dok se saglasnost za konkurse za radna mesta sa normom od 30 do 50 odsto priprema u saradnji sa sindikatima i biće uskoro upućena Komisiji Vlade na odobrenje.

Zahtev za raspisivanje konkursa u osnovnim i srednjim školama odnosi se na radna mesta koja nisu mogla da se popune raspoređivanjem tehnoloških viškova.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE.