PROFESORKA TRAŽILA DA SE UČENICI POKRIJU PEŠKIROM - Onlajn nastava napravila problem u Hrvatskoj - ceo slučaj se ispituje

Tanjug

27. 04. 2021. u 17:50

PROFESORKA fizike zgrebačke Veterinarske škole je tokom onlajn ispitivanja od učenika tražila da na glavi drže peškir, što je izazvalo gnev jednog broja roditelja koji su je prijavili direktorki škole, pa se sada ceo slučaj istražuje.

ПРОФЕСОРКА ТРАЖИЛА ДА СЕ УЧЕНИЦИ ПОКРИЈУ ПЕШКИРОМ - Онлајн настава направила проблем у Хрватској - цео случај се испитује

Foto: Pixabay

Nadležno ministarstvo je takođe upoznato sa ovim slučajem.

Iz sindikata kažu da je profesorka tim potezom pokušala da spreči da učenik dobije nedopuštenu pomoć sa strane, što je, kako kažu, inače, veliki problem u onlajn nastavi.

Oglasio se sindikat Preporod saopštenjem u kojem, između ostalog, stoji da bi se trebalo zapitati šta uopšte može da učini nastavnik u situaciji kada učenik zloupotrebljava mogućnost odgovaranja na daljinu.

- Na ovo pitanje učiteljima i nastavnicima neće odgovoriti ni direktor, ni savetnik, ni ministar. Svi će se oni složiti da je ovaj potez koleginice neumjesan, ali nitko od njih neće udeliti savet, a kamoli jasan odgovor. Odgovora nema danas, kao što ga nije bilo ni pre više od godinu dana, kada se krenulo s nastavom na daljinu -  stoji u saopštenju koje je potpisao Željko Stipić, preneo je hrvatski portal Indeks.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

NIJE SAMO KOLENO PROBLEM! Novak Đoković otkrio i ovo na Vimbldonu!