KASA PORESKE UPRAVE RS SVE PUNIJA: Javni prihodi u avgustu veći dva odsto

S. M.

03. 09. 2020. u 07:13

PORESKA uprava Republike Srpske je u avgustu ove godine na račun javnih prihoda Srpske prikupila ukupno 207,59 miliona KM,

КАСА ПОРЕСКЕ УПРАВЕ РС СВЕ ПУНИЈА: Јавни приходи у августу већи два одсто

Foto J.V.

 To je za oko 3,57 miliona KM ili dva odsto više u odnosu na isti mesec prošle godine.

Goran Maričić, direktor PU RS, kaže da je prošla godina bila rekordna u naplati javnih prihoda od osnivanja Uprave u ovom obliku organizovanja.

- Ovi ohrabrujući podaci pokazuju da postepeno dolazi do stabilizacije u naplati javnih prihoda na šta su svakako uticale mere Vlade RS iz Uredbe sa zakonskom snagom o poreskim merama za ublažavanje ekonomskih posledica nastalih usled pojave virusa korona, ali i niz drugih mera koje je donosila Vlada sa ciljem da privreda lakše prevaziđe aktuelnu krizu uzrokovanu pandemijom - ističe Maričić.

On kaže da su direktni porezi u avgustu ove godine naplaćeni u iznosu od 38,4 miliona KM, što je za 6,3 miliona KM ili 20 odsto više nego u istom periodu prošle godine.

- Najveći rast naplate u ovom segmentu javnih prihoda bio je kod poreza na dobit, koji je naplaćen u iznosu od skoro 18,2 miliona KM, što je za 4,6 miliona KM ili 34 odsto u odnosu na isti mesec prošle godine - dodaje Maričić.
NAPLATA POREZA


RAST je zabeležen i kod naplate poreza na dohodak, koji je naplaćen u iznosu od 16,2 miliona KM, što je za šest odsto više, dok je porez na upotrebu, držanje i nošenje dobara naplaćen u iznosu od 1,48 miliona KM ili jedan odsto više.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (1)

NA SAMO 2 SATA OD VAS: Evo zašto bi Tunis trebao da bude vaša sledeća destinacija za letovanje