USLOVI "KAO IZ SNA": Bijeljinski Centar za socijalni rad obeležio krsnu slavu

V. Mitrić

22. 09. 2020. u 15:49

ZAPOSLENI u bijeljinskom Centru za socijalni rad prvi put su u novom zdanju obeležili krsnu slavu – Svete pravedne Joakima i Anu, a direktor Centra Milorad Sofrenić poručio je da će se ova ustanova i dalje truditi da unapređuje usluge i pomogne što većem broju korisnika.

УСЛОВИ КАО ИЗ СНА: Бијељински Центар за социјални рад обележио крсну славу

Foto: V. Mitrić

- U aprilu smo počeli rad u novim prostorijama, a to znači da su i usluge koje pružamo korisnicima sada kvalitetnije. Kancelarije za rad zaposlenih izgrađene su po najvišim standardima i sada mnogo rasterećenije možemo da rešavamo veoma delikatne probleme porodično-pravne zaštite – poručio je Sofrenić.

Prema njegovim rečima, posebno treba istaći izgradnju Dnevnog centra za decu sa posebnim potrebama, koji bi trebalo da počne  da radi tokom oktobra.

- Izgradnja i opremanje Dnevnog centra koštali su 650.000 KM i za ove potrebe ćemo morati dodatno da zaposlimo radnike, kao što su specijalni pedagozi, specijalni vaspitači i defektolozi. Pretpostavljamo da će u Centar dnevno dolaziti između 40 i 60 dece – pojasnio je Sofrenić.

Površina nove zgrade Centra za socijalni rad iznosi više od 2.500 metara kvadratnih i nalazi se pored Gradskog parka, u Ulici potporučnika Smajića. U zgradi, čija je izgradnja koštala 3,1 milion konvertibilnih maraka, osim kancelarija Centra nalaziće se i druge institucije - Savez opština i gradova i Direkcija za izgradnju i razvoj grada.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

Hurgada iz prve ruke - Ovog leta posetite sa nama biser egipatske obale!