VIŠKOVIĆ OCENJUJE: "Na vreme smo reagovali i prošli najbolji mogući scenario sa koronom"

Srna

16. 04. 2021. u 17:49

PREDSEDNIK Vlade Republike Srpske Radovan Višković izjavio je da Srpska danas u zdravstvenom sektoru ima skoro 14 odsto manje kovid pacijenata nego pre sadam dana i da je zahvaljujući pravovremenom reagovanju institucija i zdravstva prošla najbolji mogući scenario.

ВИШКОВИЋ ОЦЕЊУЈЕ: На време смо реаговали и прошли најбољи могући сценарио са короном

Foto: Novosti

- Pre sedam dana imali smo 1.459 pacijenata, danas 1.268, što znači da je sve što smo skupa radili, štabovi i zdravstveni sektor, zahvaljujući i medijima, pokazalo da smo na vreme reagovali i prošli najbolji mogući scenario - izjavio je Višković nakon posete Bolnici "Sveti vračevi" u Bijeljini.

Premijer je naveo da su bile tačne procene o broju pacijenata u Republici Srpskoj rađene pre više od mesec dana.

- Najgori scenario koji smo analizirali govorio je da bi, ako ne bi ništa preduzeli i pustili da korona ide nekim svojim tokom, 15. aprila imali 3.000 pacijenata u zdravstvenom sektoru, a ono što je Republika Srpska mogla u datom momentu podneti je vrh sa 2.000, što znači da bi došlo do zasićenja - rekao je Višković.

Nakon posete bijeljinskoj bolnici gde je razgovarao sa direktorom Zlatkom Maksimovićem i članovima bolničkog kriznog štaba, Višković je izjavio da je kao premijer i kao čovek više nego zadovoljan stanjem u Bolnici i da je Dom zdravlja u Bijeljini napravio značajan posao u borbi protiv virusa.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

Hurgada iz prve ruke - Ovog leta posetite sa nama biser egipatske obale!