MAJKA ME NIJEDNOM NIJE POSETILA, ČESTO ZAPLAČEM ZBOG TOGA: DŽeja je pratila teška sudbina, a ovako je govorio o odrastanju u domu

Novosti online

06. 12. 2020. u 16:23

PROSLAVLjENI pevač Džej Ramadanovski preminuo je u 57. godini.

МАЈКА МЕ НИЈЕДНОМ НИЈЕ ПОСЕТИЛА, ЧЕСТО ЗАПЛАЧЕМ ЗБОГ ТОГА: Џеја је пратила тешка судбина, а овако је говорио о одрастању у дому

Foto: V. Danilov

Njegov život obeležilo je teško odrastanje, on je od najranijeg detinjstva "šibicario", a sa 11 godina bio je smešten u jedan beogradski popravni dom.

- U knjizi ću opisati taj period u popravnom domu. Već sada znam da će knjiga imati 101 stranu. Uveče kad legnem kroz glavu mi prolaze razne slike iz prošlosti. Često sanjam popravni dom. Za sve vreme mog boravka tamo, majka me nijednom nije posetila, dolazio je samo otac - ispričao je Džej u emisiji "Balkanskom ulicom".

- Majka je brinula o mojim sestrama, a otac o meni. Često zaplačem zbog toga. U mojoj grupi u domu je bilo 12 problematičnih dečaka. Više puta smo išli na razgovor sa psihologom, to je bilo obavezno. Od cele te grupe samo smo nas četvorica uspeli u životu, osnovali smo porodice i počeli smo da radimo. Ostali su nastavljali da menjaju domove i ko zna kako su završili.

Po napuštanju doma, pevač je popravio odnos sa majkom.

- Jedan od najlepših trenutaka u životu mi je prvi veliki koncert na Tašmajdanu 1991. godine. Tada sam dobio najlepši aplauz u životu, a posebno sam se raznežio kada se moja majka popela na binu i poklonila mi buket - dodao je Ramadanovski.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

NA SAMO 2 SATA OD VAS: Evo zašto bi Tunis trebao da bude vaša sledeća destinacija za letovanje