"OPROSTI MI ŠTO SAM PREDUGO BIO LJUT NA TEBE, ŠTO NISMO RAZGOVARALI": Adil Maksutović uputio tastu DŽeju tužne oproštajne reči

Novosti online

09. 12. 2020. u 12:07

PEVAČ Adil Maksutović na društvenim mrežama oprostio se od tasta Džeja Ramadanovskog, koji je preminuo u nedelju, 6. decembra.

ОПРОСТИ МИ ШТО САМ ПРЕДУГО БИО ЉУТ НА ТЕБЕ, ШТО НИСМО РАЗГОВАРАЛИ: Адил Максутовић упутио тасту Џеју тужне опроштајне речи

Foto: Instagram

- Stari moj, bio si najmuzikalniji čovek kog sam poznavao, pevač sa najviše duše... Dok su drugi plakali ili se veselili uz tvoje pesme, ja sam potpuno opčinjen upijao svaku tvoju otpevanu frazu, magično si to radio... Maznuo sam sve što si mi dozvolio... Hvala ti - napisao je između ostalog.

- Znam da si se umorio, već nedostaješ svima. Tvojoj deci najviše. Raduje nas samo činjenica da si poslednji dan svog života proveo sa porodicom... sa svojim unucima... nismo ni slutili da ti je poslednji.

Adil se zatim, u nastavku objave, osvrnuo na to što sa tastom Džejem godinama nije razgovarao.

- Voljeni Džej, nikada se nismo posvađali, a godinama nismo razgovarali. Oprosti mi što sam predugo bio ljut na tebe. Onaj gore je želeo da se ovako rastanemo. Bar još koju godinu da si poživeo. I da sednemo ti i ja. Da ti zapevam "Sajbiju". Da se zagrlimo... i isplačemo - napisao je Adil.

Džejev kum Zoran Jagodić Rule je, inače, za domaće medije otkrio da je Džej pred smrt sve oprostio Adilu.

- Džej Ramadanovski oprostio je sve zetu Adilu Maksutoviću pre smrti. On punih sedam godina nije razgovarao sa Adilom, jer je pretukao njegovu ćerku Anu - rekao je on za Informer.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (1)

Znamo gde provesti leto, prijatno i povoljno! Proverite!