KADA NAVIJAŠ, NISI NA MREŽI: Spektakularno Heineken® finale Lige šampiona
Pari Sen Žermen je trijumfovao nad Interom u finalu Lige šampiona, u kom su se nakon 32 godine našli italijanski i francuski klub – i dok su Francuzi odneli ubedljivu pobedu nad Italijanima sa 5:0 razlike, zabeležen je još jedan važan rezultat, Heineken® i Liga šampiona pobedili su socijalne mreže.
Promo
Kao ponosni sponzor UEFA Lige šampiona, Heineken® je i ove godine organizovao gledanje spektakularnog finala u Zimskoj bašti Sava Centra, koje je bilo specifično po tome što je brend motivisao sve zvanice da se isključe sa svojih društvenih profila i uključe u događaj za pamćenje.
Promo
U okviru svoje globalne kampanje, “Social off Socials”, čuveni brend je poručio svim navijačima da se prepuste trenutku i telefone ostave na klupi. Od prvog do poslednjeg zvižduka, glavni junaci večeri bili su atmosfera, rivalitet i navijanje.
Promo
Promo
„Događaji poput finalne utakmice Lige šampiona nemaju reprizu, zato mi u Heineken®-u verujemo da svi fudbalski navijači zaslužuju da uživaju u momentu kroz jedinstveni doživljaj praćenja iste – bez skrolovanja, distrakcija i notifikacija. Oni ostaju u sećanju. Naša kampanja je ujedno i podsetnik koliko je važno da budemo u trenutku, da socijalne mreže ostavimo bar neko vreme sa strane i uživamo u istinskoj emociji, pravoj društvenoj mreži i autentičnom iskustvu koje zajedno gradimo još od 1873. godine”, izjavila je Tamara Pajević, direktorka marketinga u kompaniji Heineken.
Svi prisutni dobili su simbolične crvene i žute kartone i stikere sa efektnim porukama koje su izazvale osmehe, odobravanje, kao i posebne kutije za odlaganje telefona. Neke od njih su:
Izvinite društvene mreže, večeras se prati finale Lige šampiona, Vreme je da vaši telefoni ispadnu iz igre, Kad navijaš, nisi na mreži, Vreme je za #DisconnectToConnect, jer počinje finale Lige šampiona…
Promo
Među zvanicama našli su se voditeljka Jovana Guzijan, influenseri Stefan Vuksanović (@mudja) i Nikola Novaković (@supernole9).
Osim toga, publika je imala priliku da uživa u vrhunskom kvalitetu Heineken® piva, audio – vizulenom spektaklu uz veliki LED ekran, takmičarskoj energiji i raznim iznenađenjima, dok su kući poneli ono najvrednije – uspomene koje nijedna društvena mreža ne može da nadomesti.
Jer kad se piše istorija – ne želite da je propustite.
ĐURICA MUDRO ZBORI: "Male kvote ruše tikete!" (VIDEO)
"KLADIONIČARSKE PRIČE" Milana Đurice su video-projekat kompanije Novosti namenjen svim ljubiteljima sportskog klađenja koji mogu da uživaju u zanimljivim pričama najpoznatijeg srpskog tipstera i njegovih gostiju.
14. 11. 2025. u 12:45
SRBIJA UZ ČUDO MOŽE NA SVETSKO PRVENSTVO! "Orlovi" izgubili od Engleske, a nisu dobili sjajnu vest od Albanaca
Fudbalska reprezentacija Srbije nije uspela da pobedi Englesku na Vembliju, pa je usled poraza od 2:0 postalo definitivno poznato da iz svoje kvalifikacione grupe neće otići ni direktno na Svetsko prvenstvo, ni u baraž, što je obezbedila Albanija pobedom u Andori (1:0). Ipak, šansa za "orlove" postoji - i to minimalna - da budu među četiri najbolje ekipe u Ligi nacija koje se nisu kvalifikovale kroz kvalifikacione grupe. Trenutno, ta četiri mesta zauzimaju Vels, Rumunija, Švedska i Severna Irska, a samo srećan splet okolnosti može našu selekciju da "ugura" u tu malu grupu koja "bočnim putem" ide u baraž.
13. 11. 2025. u 22:39 >> 22:40
Darko naveo ŠEST stvari o životu u Nemačkoj o kojima se ćuti: Razbio veliki mit, pa otkrio zbog čega POLICIJA ume da dođe na vrata
DARKO Tešić, koji stoji iza popularnog Instagram profila „Balkanac u Nemačkoj“ nedavno je objavio video koji je privukao veliku pažnju pratilaca, a u njemu na duhovit i iskren način deli svoja zapažanja o životu u Nemačkoj.
13. 11. 2025. u 18:15
Komentari (0)