KADA NAVIJAŠ, NISI NA MREŽI: Spektakularno Heineken® finale Lige šampiona
Pari Sen Žermen je trijumfovao nad Interom u finalu Lige šampiona, u kom su se nakon 32 godine našli italijanski i francuski klub – i dok su Francuzi odneli ubedljivu pobedu nad Italijanima sa 5:0 razlike, zabeležen je još jedan važan rezultat, Heineken® i Liga šampiona pobedili su socijalne mreže.

Promo
Kao ponosni sponzor UEFA Lige šampiona, Heineken® je i ove godine organizovao gledanje spektakularnog finala u Zimskoj bašti Sava Centra, koje je bilo specifično po tome što je brend motivisao sve zvanice da se isključe sa svojih društvenih profila i uključe u događaj za pamćenje.

Promo
U okviru svoje globalne kampanje, “Social off Socials”, čuveni brend je poručio svim navijačima da se prepuste trenutku i telefone ostave na klupi. Od prvog do poslednjeg zvižduka, glavni junaci večeri bili su atmosfera, rivalitet i navijanje.

Promo
Promo
„Događaji poput finalne utakmice Lige šampiona nemaju reprizu, zato mi u Heineken®-u verujemo da svi fudbalski navijači zaslužuju da uživaju u momentu kroz jedinstveni doživljaj praćenja iste – bez skrolovanja, distrakcija i notifikacija. Oni ostaju u sećanju. Naša kampanja je ujedno i podsetnik koliko je važno da budemo u trenutku, da socijalne mreže ostavimo bar neko vreme sa strane i uživamo u istinskoj emociji, pravoj društvenoj mreži i autentičnom iskustvu koje zajedno gradimo još od 1873. godine”, izjavila je Tamara Pajević, direktorka marketinga u kompaniji Heineken.
Svi prisutni dobili su simbolične crvene i žute kartone i stikere sa efektnim porukama koje su izazvale osmehe, odobravanje, kao i posebne kutije za odlaganje telefona. Neke od njih su:
Izvinite društvene mreže, večeras se prati finale Lige šampiona, Vreme je da vaši telefoni ispadnu iz igre, Kad navijaš, nisi na mreži, Vreme je za #DisconnectToConnect, jer počinje finale Lige šampiona…

Promo
Među zvanicama našli su se voditeljka Jovana Guzijan, influenseri Stefan Vuksanović (@mudja) i Nikola Novaković (@supernole9).
Osim toga, publika je imala priliku da uživa u vrhunskom kvalitetu Heineken® piva, audio – vizulenom spektaklu uz veliki LED ekran, takmičarskoj energiji i raznim iznenađenjima, dok su kući poneli ono najvrednije – uspomene koje nijedna društvena mreža ne može da nadomesti.
Jer kad se piše istorija – ne želite da je propustite.

BRAZIL VEĆ IMA JEDNOG ČETVRTFINALISTU: Palmeiras je boqe plasiran u Seriji A, ali ne ide mu u poslednje vreme protiv Botafoga
U svebrazilskom derbiju osmine finala svetskog klupskog prvenstva sastaće se Palmeiras i Botafogo.
28. 06. 2025. u 08:00 >> 23:04

CRNA GORA I BOSNA U NEVERICI: Njihovi reprezentativci Ivanić i Krunić pevali srpsku himnu "Bože pravde"! (VIDEO)
Crvena zvezda i Zenit iz Sankt Peterburga sastali su se u Rusiji kako bi odigrali u prijateljsku utakmicu, a jedan detalj sa ovog susreta privukao je pažnju i pre prvog sudijskog zvižduka.
29. 06. 2025. u 18:52

"SLAGALICA" OVO NE PAMTI: Takmičar od besa polupao taster
KVIZ "Slagalica" retko ima nesvakidašnje situacije tokom emitovanja, ali se neobični trenuci dešavaju, kao i u svakom programu uživo.
29. 06. 2025. u 14:51
Komentari (0)