ZVEZDA I PARTIZAN ZLATNE KOKE ZA MENADŽERE: Otkriveno koliko su agenti uzeli od provozije igrača

Novosti online

02. 04. 2021. u 15:50

FUDBALSKI agenti imali su ozbiljan prihod od transfera igrača u srpskom fudbalu, a kao i obično "zlatne koke" agenata su večiti rivali, Crvena zvezda i Partizan.

ЗВЕЗДА И ПАРТИЗАН ЗЛАТНЕ КОКЕ ЗА МЕНАЏЕРЕ: Откривено колико су агенти узели од провозије играча

FOTO: AP

Iako je korona virus pogodio fudbalsko tržište kao ništa pre i uticao na smanjenu aktivnost klubova na transfer pijaci, to nije sprečilo mnoge agente da od večitih dobiju milionski iznos, kada se gleda grupno.

Tako je prema izveštaju Fudbalskog saveza Srbije, za period od 27.06.2020. do 26.03.2021. na račun menadžera od srpskih klubova leglo ukupno oko 2,8 miliona evra.

Najveći odnosi se na transfere Zvezde i Partizana, koji su zajedno dužni da plate agentima nešto više od 2.6 miliona evra. Od toga Partizan, koji je imao unosnije transfere, treba da plati 1.6 miliona evra, a Zvezda nešto više od milion evra.

U nastavku je i spisak koliko su klubovi dužni da plate agentima za usluge u posredovanju oko transfera.

- FK Partizan : 1.612.435,00 EUR i 20.000,00 USD

- FK Crvena Zvezda : 1.055.651,44 EUR
- FK Čukarički : 66.000,00 EUR
- FK Napredak: 4.000,00 EUR
- FK Voždovac: 13.650,00 EUR
- FK TSC: 12.000,00 EUR

Najveću sumu od jednog transfera zaradio je Nikola Damjanac, kome Partizan treba da plati 520.000 evra od prodaje Filipa Stevanovića Mančester Sitiju.

Ipak, kada se pogleda ukupna zarada, najviše novca dobio je Ivica Pavlović, koji je posredovao u transferu Umara Sadika iz Rome, kao i na dovođenju Dijega Falćinelija na pozajmicu u Zvezdu, te je ukupna njegova zarada od svih posredovanja u transferima 907.610 evra.

U galeriji u nastavku pogledajte i kako izgledaju svi podaci i koliko je koji menadžer uzeo koliko novca za konkretne transfere u srpskom fudbalu:

 

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE