
Politika




"NOVOSTI" SAZNAJU: Nebojša Bojović sledeće nedelje na saslušanju u UKP
23. 07. 2025. u 19:21

SINŠA MALI POVODOM FILMA FDU O EKSPO-U: Verujem u dijalog na nacionalnom nivou
23. 07. 2025. u 18:18
Tenis

SPORTSKO ČUDO: Venus Vilijams se u 45. godini vratila tenisu - i to kako!
23. 07. 2025. u 12:30

KAKAV OBRT! Janik Siner vratio trenera zbog koga je pao na doping testu
23. 07. 2025. u 10:24


KECMANOVIĆ POSUSTAO NA STARTU VAŠINGTONA: Srbin ispao u prvom kolu turnria u SAD
22. 07. 2025. u 21:05

Fudbal

IZNENAĐENJE! Partizan bolju vest nije mogao da dobije pred meč Lige konferencije
23. 07. 2025. u 20:33




ZVEZDAŠI U EKSTAZI, NOVA TRANSFER BOMBA! Posle Arnautovića - na Marakanu stiže i on!?
23. 07. 2025. u 17:36
Aleks
21.11.2021. 14:49
Imajuci u vidu sve bolje puteve u Srbiji, broj poginulih ove godine nije nikakav napredak, kako sugerise clanak, vec veoma los rezultata koji bi morao vec naredne godine da se znacajno popravi, odnosno broj poginulih konacno smanji na najmanju mogucu meru. Iole ozbljnija analiza bi pokazala da najmanje polovina smrtih ishoda moze lako da se spreci, a malo detaljnije analize verovatno svode taj broj na petinu trenutnog. Medjutim, nadlezni uporno zanemaruju problem jer se u apsolutnom smislu broj poginulih zaista smanjuje, ali svakako ne njihovom zaslugom. Za pocetak je izvesno da fokus policije nije dobar, umesto da se bavi (samo) vozacima, treba podjednaku paznju da obrati na motociliste, bicikliste i pesake, koji ginu nenormalno mnogo, uglavnom spostvenom krivicom.