VOZ JE UVEK BRŽI: Kampanja za veću bezbednost na ukrštajima železničkog i drumskog saobraćaja na teritoriji Kruševca
NEDAVNE nesreće na pružnim prelazima u Srbiji,gde godišnje strada više od 20 lica, dovoljan su razlog da svi učesnici saobraćaja više obrate pažnju na ukrštaje železničkog i drumskog saobraćaja.
Na teritoriji Kruševca ih ima tačno-10(jedan obezbeđen branicima i polubranicima na Jasičkom putu i 9 sa trouglom preglednosti i vertikalnom signalizacijom).
Savet za bezbednost saobraćaja Kruševca i Izdavačka kuća „Epoha“ pokrenuli su kampanju za povećanje bezbednost na pružnim prelazima:na ukupno pet,u narednih 20 dana podeliće se 3.000 flajera sa upozorenjima i savetima koji se odnose na siguran prelazak pruge.Prelazi će biti i pregledani,a njihovo trenutno stanje,zajedno sa predlozima mera za pobošljanje bezbednosti- predstavljeni do kraja godine.
- Na sreću,nemamo zabeleženih nezgoda na pružnim prelazima,ali svake godine radimo ovu kampanju,kako bi svim učesnicima u saobraćaju skrenuli pažnju da vode računa, jer nemaju nikakve šanse u kontaktu sa vozom-napominje Dragan Blažić, ispred Saveta za bezbednost saobraćaja grada Kruševca. –Manja frekventnost određenih ukrštaja drumskog i železničkog saobraćaja ne znači da se potencijalno nezgode ne mogu dogoditi. Kampanju radimo na pet pružnih prelaza,kako bi što više građana dobilo informaciju o svim bezbednosnim rizicima koje nosi ukrštaj pruge i saobraćajnica.
Postavljanje rampi,napominje Blažić,zavisi od frekventnosti i ranga železničkog,odnosno drumskog saobraćaja.
-Ne postoji neobezbeđen pružni prelaz,samo postoje različiti načini obezbeđenja- podseća Blažić.-Manje frekventni, obeležavaju se trouglom bezbednosti, vertikalnom i horizontalnom signalizacijom, dok se polubranici i branci postavljaju na frekventijim ukrštajima.
Milenko Filipović,direktor IP „Epoha“, iznosi da su podaci u gradovima gde su rađena slična istraživanja ukazuju na trend smanjenja broja saobraćajnih nezgoda i dodaje da smatra kako je to neposredni rezultat preventivnih kampanja.
ŠTA SE SME, A ŠTA NE SME PORED PRUGE:
NAJVAŽNIJI saveti otštampani na flajerima koji se dele pored kruševačkih prelaza:Uvek kada se približavate prelazu puta preko železnike pruge, gledajte i pratite saobraćajnu signalizaciju,usporite i prilagodite brzinu, oprezno se približavajte, prekinite razgovor sa saputnicima,utišajte muziku,skinite slušalice,ne telefonirajte(to se izvesno i ne sme u saobraćaju),otvorite prozore i slušajte,pogledajte u oba pravca(voz može naići s obe strane), stanite ispred prelaza i kada nema znaka STOP. Ako se vozite u koloni,pustite vozilo koje je pred vama da pređe pružni prelaz, kako se ne bi dogodilo da morate stati na pruzi usled usporavanja ili zaustavljanja tog vozila.Tek kada i za vas ima dovoljno mesta iza tog vozila,startuje svoje i pređite preko pruge.
Preporučujemo
VALERIJ ZALUŽNI DAO PROGNOZU: Evo kada će ruska vojska da probije ukrajinski front
NOVI tehnološki napredak tokom ratnog vremena sprečiće ozbiljnije probijanje fronta duž ukrajinsko-ruske granice do oko 2027. godine, izjavio je Valerij Zalužni, bivši vrhovni komandant Ukrajine i sadašnji ambasador u Ujedinjenom Kraljevstvu, za „Ukrajinsku pravdu“ u intervjuu objavljenom 23. novembra.
23. 11. 2024. u 18:55
BRITANCI OBJAVILI ZASTRAŠUJUĆU MAPU: "Orešnik" može da stigne do bilo kog evropskog grada za manje od 20 minuta (MAPA)
BRITANSKI list "Dejli mejl" ocenio je da bi balistička raketa "orešnik" mogla da stigne do bilo kog evropskog grada za manje od 20 minuta.
23. 11. 2024. u 15:58
POTPREDSEDNIK SAD UMRO TOKOM ODNOSA: Bio sa 50 godina mlađom ljubavnicom, Bela kuća nije znala kako da saopšti vest o smrti
BIO JE to 27. januar 1979. godine. U 1 ujutro, portparol porodice Nelsona Rokfelera objavio je zvaničnu izjavu za štampu. Bivši potpredsednik preminuo je U 71 godini života ranije te večeri.
22. 11. 2024. u 18:36
Komentari (0)