PESMA, IGRA, HRANA I GOSTOPRIMSTVO KAO TURISTIČKI ADUTI: Štand Vranja obišao i Draško Stanivuković

Дејан Ристић
Dejan Ristić

09. 04. 2022. u 14:11

Vranje uspešno predstavlja svoju turističku ponudu na 2. Međunarodnom sajmu turizma koji se u Banjaluci održava od 8. do 10 aprila.

ПЕСМА, ИГРА, ХРАНА И ГОСТОПРИМСТВО КАО ТУРИСТИЧКИ АДУТИ: Штанд Врања обишао и Драшко Станивуковић

TO Vranje

Dobra poseta štandu Turističke organizacije (TO) Vranja na kome je predstavljeno sve ono što vranjski kraj čini specifičnim i primamljivim, pokazuje da je grad pod Pržarom zanimljiva destinacija za putnike namernike, kažu iz ove organizacije.

- Veliki broj posetilaca izrazio je želju da se bliže upozna sa kulturnim obeležjima, ali i prirodnim potencijalima Vranja, bilo da je reč o aktivnom odmoru, banjskoj rehabilitaciji, gastronomskim ili kulturnim doživljajima. Vranje zna najbolje da odgovori najzahtevnijim čulnim nadražajima, svojom pesmom, igrom, govorom i gostoprimstvom - kažu iz TO Vranje.

Nakon dvogodišnje kovid pauze, oživljavanje turizma putem sajmova jedan je od načina da se ponovo povežu ljudi i države i na ovoj manifestaciji su na sastancima već dogovorene nove saradnje. Direktor TO Vranje Stefan Filipović sastao sa gradonačelnikom Banjaluke Draškom Stanivukovićem, ministrom spoljne trgovine i ekonomskih odnosa BiH Stašom Košarcem, rukovodiocem sektora za promociju turizma Republike Srpske Markom Radićem i direktorom TO Republike Srpske Miodragom Lončarevićem.

Na sajmu učestvuje 70 turističkih organizacija iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Slovenije, BiH i Turske.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Kulinarski spektakl ukusa i inovacija u Beogradu