PUT KAO PISTA OD 780 MILIONA: Završeni radovi na trasi koja od Vlasotinca vodi ka Crnoj Travi i Vlasinskom jezeru

И. МИТИЋ

21. 07. 2020. u 07:00

TAKOZVANO pojačano održavanje puta koji vodi od Vlasotinca ka Crnoj Travi i Vlasinskom jezeru privodi se kraju.

ПУТ КАО ПИСТА ОД 780 МИЛИОНА: Завршени радови на траси која од Власотинца води ка Црној Трави и Власинском језеру

Foto: Novosti

 Država je u potpunu obnovu deonice od Vlasotinca do Svođa investirala 780 miliona dinara, a pored rehabilitacije 12,5 kilometara kolovoza, iza izvođača radova je zahtevan posao izgradnje zaštitnih bedema i betonskih zidova, obnove mostova i brojnih propusta.

Širina puta je sada šest i po metara, za pola metra više nego ranije, uz dodatna proširenja na krivinama. U toku su završni radovi na postavljanju ograda, trotoara i rigola, ali se saobraćaj - posle jednomesečnih povremenih obustava, radi ugradnje završnog sloja asfalta - sada odvija bez prekida.

Foto: Novosti

Podsetimo, radovi na ovoj zahtevnoj deonici su trajali od prošlog proleća, uz pauzu tokom zime i delimično za vreme vanrednog stanja. Četiri petine neophodnih poslova su završene prošle jeseni, a svemu su prethodile obimne pripreme jer je konfiguracija terena takva da je sa jedne strane puta kameni zasip, a sa druge reka Vlasina. Bez obzira na to, izvođači radova su obavili odličan posao, a često može da se čuje kako se novi kolovoz opisuje kao - pista.

- S obzirom na to da je Vlasinsko jezero atraktivna turistička destinacija, saobraćaj na ovom putu je poslednjih godina sve intenzivniji. Njegova obnova je od izuzetnog značaja i za naše građane koji žive u ovom delu opštine, kao i za sve ostale vozače na ovoj deonici. Kretanje je sada mnogo bezbednije, što je bio i najvažniji cilj svih koji su učestvovali u projektu - ocenio je predsednik Opštine Zoran Todorović.

Sve poslove je finansirao JP "Putevi Srbije" - u okviru projekta nazvanog "Rehabilitacija puteva i unapređenje bezbednosti saobraćaja" koji su podržale Evropska investiciona i Svetska banka.

Foto: Novosti

- Posao je bio zahtevan i kompleksan. Pored obnove 12,5 kilometara kolovoza, uradili smo devet novih zidova od kamenog materijala u žičanom kavezu, 17 novih betonskih zidova dužine od deset do 100 metara, a sanirali smo i 13 postojećih zidova, produžili i popravili 60 poprečnih propusta i rehabilitovali tri mosta. Obavljen je tehnički pregled objekta i očekujemo izveštaj nadležne komisije - zaključio je predstavnik investitora na projektu inženjer Dragan Vuković.

Duž kompletne deonice je, inače, postavljena i nova signalizacija koja dodatno utiče na bezbednije odvijanje saobraćaja putem koji prolazi kroz više naseljenih mesta, gde se često nailazi na bicikliste i pešake, pa i na poljoprivredna vozila.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (2)

OVO SE DESILO PRVI PUT U ISTORIJI: Srpski košarkaši u Partizanu bez poena u večitom derbiju