RADIJATORI PROCURILI PRE MINUSA: Početak grejne sezone obeležili brojni problemi na novosadskim kućnim instalacijama
UVERTIRU u novu grejnu sezonu, koja je počela još 1. oktobra, kada je započela redovna isporuka toplotne energije, obeležio je veliki broj havarijskih curenja na kućnim instalacijama.

Foto N. Karlić
To potvrđuju u JKP "Novosadska toplana", čijih svih šest toplotnih izvora nesmetano emituje potrebnu količinu toplotne energije za objekte priključene na njihov sistem daljinskog grejanja.
- Dnevno smo imali između 20 i 25 prijava za curenje radijatora u stanovima - kažu u "Toplani". - Problemi na kućnim instalacijama su u najvećem broju rešeni i svedeni na pojedinačne slučajeve. Važno je podsetiti korisnike kod kojih su još uvek prijavljeni radovi, da nam odjave kada se završe, kako bi objekti bili napunjeni i kako bi bila omogućena isporuka. Reklamacije na kvalitet usluge su uobičajene za početak grejne sezone i prve hladne oktobarske dane. Zbog složenosti tehničkog sistema za proizvodnju i distribuciju toplotne energije, tehnički je bilo nemoguće u trenutku obezbediti iste temperature u svim objektima, te se zahvaljujemo korisnicima usluga na ukazanom strpljenju tokom trajanja perioda stabilizacije sistema.
Čest problem predstavlja vazduh u kućnim instalacijama, koji uzrokuje neujednačene temperature grejnih tela u objektu pa u tim slučajevima "Toplana" korisnike upućuje na preduzeće sa kojim Skupština stanara ima potpisan ugovor o održavanju. U drugim slučajevima, radnici Toplane u najkraćem mogućem roku izlaze na teren i rešavaju problem vazduha u instalacijama.
- Svi radovi na remontu i revitalizaciji tehničkog sistema su završeni, kao i rekonstrukcija najstarijih i najnepouzdanijih deonica vrelovodne mreže. To će obezbediti viši stepen kvaliteta usluge bez prekida u isporuci toplotne energije za grejanje uzrokovanih havarijskim curenjima. Na nekoliko lokacija u gradu u završnoj fazi su radovi na vraćanju površina u tehnički ispravno stanje, što ni u kom slučaju ne utiče ni na kvalitet ni na kontinuitet isporuke toplotne enrgije - ističu u "Novosadskoj toplani".
KORISNIČKI CENTAR
- NAŠI sugrađani su bili strpljivi i imali razumevanje za radove koje smo izvodili tokom leta, pogotovo po pitanju izmene režima saobraćaja - kažu u "Toplani", kojoj za sve reklamacije korisnici mogu da se obrate na 423-712, 420-853 kao i 0800-100-021, svakodnevno od šest do 22 časa. Prostorije Korisničkog centra u Ulici Vladimira Nikolića jedan otvorene su od sedam do 20, a subotom od sedam do 15 časova. U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, potrebno je pozvati 4881-105, koji je na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave.

SKANDAL U BRITANIJI, PORODICE U ŠOKU: Direktorka mrtvačnice gledala crtani film sa mrtvim bebama u svojoj kući
EJMI Apton (38), osnivačica udruženja Florrie’s Army u Lidsu u Engleskoj, našla se u centru velike afere nakon što su roditelji preminule dece otkrili da su tela njihovih beba držana u njenoj kući umesto u mrtvačnici.
27. 08. 2025. u 17:50

OVO JE DETALjAN SPISAK NAMIRNICA KOJIMA ĆE PASTI CENA: Nove ekonomske mere važne za građane
PRESEDNIK Srbije Aleksandar Vučić istakao je juče prilikom izlaganja o smanjenju marži na kućnu hemiju i prehrambene proizvode, a u okviru predstavljanja novih ekonomskih mera za građane, da sniženje koje će uslediti kao posledica ograničenja trgovačkih marži obuhvata 3000 proizvoda iz 23 grupe.
25. 08. 2025. u 13:15

"SA RAČUNA PODIGNUT OGROMAN NOVAC, KONTEJNER NESTAO" Lanetova ćerka iznela nove tvrdnje o imovini pokojnog oca
PROŠLO je četiri godine od smrti legende našeg glumišta, Milana Laneta Gutovića, koji nas je napustio 25. avgusta 2021. u 75. godini.
02. 09. 2025. u 21:21
Komentari (0)