RADIJATORI PROCURILI PRE MINUSA: Početak grejne sezone obeležili brojni problemi na novosadskim kućnim instalacijama
UVERTIRU u novu grejnu sezonu, koja je počela još 1. oktobra, kada je započela redovna isporuka toplotne energije, obeležio je veliki broj havarijskih curenja na kućnim instalacijama.

Foto N. Karlić
To potvrđuju u JKP "Novosadska toplana", čijih svih šest toplotnih izvora nesmetano emituje potrebnu količinu toplotne energije za objekte priključene na njihov sistem daljinskog grejanja.
- Dnevno smo imali između 20 i 25 prijava za curenje radijatora u stanovima - kažu u "Toplani". - Problemi na kućnim instalacijama su u najvećem broju rešeni i svedeni na pojedinačne slučajeve. Važno je podsetiti korisnike kod kojih su još uvek prijavljeni radovi, da nam odjave kada se završe, kako bi objekti bili napunjeni i kako bi bila omogućena isporuka. Reklamacije na kvalitet usluge su uobičajene za početak grejne sezone i prve hladne oktobarske dane. Zbog složenosti tehničkog sistema za proizvodnju i distribuciju toplotne energije, tehnički je bilo nemoguće u trenutku obezbediti iste temperature u svim objektima, te se zahvaljujemo korisnicima usluga na ukazanom strpljenju tokom trajanja perioda stabilizacije sistema.
Čest problem predstavlja vazduh u kućnim instalacijama, koji uzrokuje neujednačene temperature grejnih tela u objektu pa u tim slučajevima "Toplana" korisnike upućuje na preduzeće sa kojim Skupština stanara ima potpisan ugovor o održavanju. U drugim slučajevima, radnici Toplane u najkraćem mogućem roku izlaze na teren i rešavaju problem vazduha u instalacijama.
- Svi radovi na remontu i revitalizaciji tehničkog sistema su završeni, kao i rekonstrukcija najstarijih i najnepouzdanijih deonica vrelovodne mreže. To će obezbediti viši stepen kvaliteta usluge bez prekida u isporuci toplotne energije za grejanje uzrokovanih havarijskim curenjima. Na nekoliko lokacija u gradu u završnoj fazi su radovi na vraćanju površina u tehnički ispravno stanje, što ni u kom slučaju ne utiče ni na kvalitet ni na kontinuitet isporuke toplotne enrgije - ističu u "Novosadskoj toplani".
KORISNIČKI CENTAR
- NAŠI sugrađani su bili strpljivi i imali razumevanje za radove koje smo izvodili tokom leta, pogotovo po pitanju izmene režima saobraćaja - kažu u "Toplani", kojoj za sve reklamacije korisnici mogu da se obrate na 423-712, 420-853 kao i 0800-100-021, svakodnevno od šest do 22 časa. Prostorije Korisničkog centra u Ulici Vladimira Nikolića jedan otvorene su od sedam do 20, a subotom od sedam do 15 časova. U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, potrebno je pozvati 4881-105, koji je na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave.

"TO LICE, TE USNE..." Tramp ponovo izazvao pažnju komentarom o svojoj portparolki Karolin Levit (28)
AMERIČKI predsednik Donald Tramp ponovo je dospeo u žižu javnosti zbog neobičnog komentara o izgledu portparolke Bele kuće Karolin Levit.
14. 10. 2025. u 14:48

"PLjESKALA RUKAMA I SLAVILA UBISTVO" Lavrov: Svi se sećamo kako je smrt Gadafija oduševila Hilari Klinton
RUSKI ministar spoljnih poslova Sergej Lavrov rekao je da pamti kako je bivša američka državna sekretarka Hilari Klinton pljeskala rukama i slavila ubistvo libijskog lidera Moamera Gadafija 2011. godine i aludirao da bivši sirijski predsednik Bašar el Asad trenutno živi u Moskvi, jer su njemu i njegovoj porodici prećeni sličnim fizičkim uništenjem u Siriji.
14. 10. 2025. u 13:06

UŠAO U RAKU POSLE SPUŠTANjA KOVČEGA: Sin se oprostio od Halida Bešlića (FOTO)
OPROŠTAJ u Sarajevu od legende narodne muzike, pevača Halida Bešlića.
13. 10. 2025. u 15:50
Komentari (0)