RADIJATORI PROCURILI PRE MINUSA: Početak grejne sezone obeležili brojni problemi na novosadskim kućnim instalacijama
UVERTIRU u novu grejnu sezonu, koja je počela još 1. oktobra, kada je započela redovna isporuka toplotne energije, obeležio je veliki broj havarijskih curenja na kućnim instalacijama.

Foto N. Karlić
To potvrđuju u JKP "Novosadska toplana", čijih svih šest toplotnih izvora nesmetano emituje potrebnu količinu toplotne energije za objekte priključene na njihov sistem daljinskog grejanja.
- Dnevno smo imali između 20 i 25 prijava za curenje radijatora u stanovima - kažu u "Toplani". - Problemi na kućnim instalacijama su u najvećem broju rešeni i svedeni na pojedinačne slučajeve. Važno je podsetiti korisnike kod kojih su još uvek prijavljeni radovi, da nam odjave kada se završe, kako bi objekti bili napunjeni i kako bi bila omogućena isporuka. Reklamacije na kvalitet usluge su uobičajene za početak grejne sezone i prve hladne oktobarske dane. Zbog složenosti tehničkog sistema za proizvodnju i distribuciju toplotne energije, tehnički je bilo nemoguće u trenutku obezbediti iste temperature u svim objektima, te se zahvaljujemo korisnicima usluga na ukazanom strpljenju tokom trajanja perioda stabilizacije sistema.
Čest problem predstavlja vazduh u kućnim instalacijama, koji uzrokuje neujednačene temperature grejnih tela u objektu pa u tim slučajevima "Toplana" korisnike upućuje na preduzeće sa kojim Skupština stanara ima potpisan ugovor o održavanju. U drugim slučajevima, radnici Toplane u najkraćem mogućem roku izlaze na teren i rešavaju problem vazduha u instalacijama.
- Svi radovi na remontu i revitalizaciji tehničkog sistema su završeni, kao i rekonstrukcija najstarijih i najnepouzdanijih deonica vrelovodne mreže. To će obezbediti viši stepen kvaliteta usluge bez prekida u isporuci toplotne energije za grejanje uzrokovanih havarijskim curenjima. Na nekoliko lokacija u gradu u završnoj fazi su radovi na vraćanju površina u tehnički ispravno stanje, što ni u kom slučaju ne utiče ni na kvalitet ni na kontinuitet isporuke toplotne enrgije - ističu u "Novosadskoj toplani".
KORISNIČKI CENTAR
- NAŠI sugrađani su bili strpljivi i imali razumevanje za radove koje smo izvodili tokom leta, pogotovo po pitanju izmene režima saobraćaja - kažu u "Toplani", kojoj za sve reklamacije korisnici mogu da se obrate na 423-712, 420-853 kao i 0800-100-021, svakodnevno od šest do 22 časa. Prostorije Korisničkog centra u Ulici Vladimira Nikolića jedan otvorene su od sedam do 20, a subotom od sedam do 15 časova. U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, potrebno je pozvati 4881-105, koji je na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave.

VELIKA PROMENA U ŠKOLAMA U SRBIJI: Od danas ništa neće biti isto, odnosi se na roditelje
RODITELjI školaraca u Srbiji od danas dobijaju automatska zvučna obaveštenja kada nastavnik u elektronski dnevnik upiše izostanak deteta sa časa ili novu ocenu. Mada su deca godinama nalazila načine da ne kažu roditeljima baš sva dešavanja u školi, to sada više neće biti moguće.
17. 04. 2025. u 11:29

MAKRON POSLE RUSKOG NAPADA: Hitno nam je potreban mir
RUSKI raketni napad na grad Sumi na severu Ukrajine naglašava hitnu potrebu za nametanjem primirja Rusiji, izjavio je danas predsednik Francuske Emanuel Makron.
13. 04. 2025. u 15:34

"KOMPLITLI FRI OF ČARDž": Da li ste čuli kako Putin priča engleski? (VIDEO)
RUSKI predsednik Vladimir Putin imao je u februaru telefonski razgovor s američkim predsednikom Donaldom Trampom o okončanju rata u Ukrajini, a iako tada nije saopšteno kojim su jezikom pričala dvojica državnika verovatno se svako koristio svojim maternjim i oslonio na prevodioce.
17. 04. 2025. u 15:25
Komentari (0)