NOVOJ PIJACI NOVI ROK: Grad Kikinda pre tri godine počela gradnju zelene tržnice

R. Šegrt

04. 02. 2021. u 06:21

PIJAČNI prodavci u Kikindi svoju robu sa sadašnjih tezgi ispod najlona sa ulice trebalo bi da presele u zatvoreni prostor nove gradske pijace najkasnije u aprilu.

НОВОЈ ПИЈАЦИ НОВИ РОК: Град Кикинда пре три године почела градњу зелене тржнице

Foto R. Šegrt

Ovaj objekat u centru grada počeo je da se gradi u julu pre tri godine i do sada je završena samo jedna lamela u kojoj se nalazi nekoliko lokala, tvrdi Svetislav Vukmirica, pomoćnik gradonačelnika za razvoj grada.

Svetislav Vukmirica, Foto Privatna arhiva

Ni taj rok, međutim, nije sasvim siguran, jer su radovi već odlagani zbog epidemije.

- U drugoj i trećoj lameli u zatvorenom prostoru biće zelena, mlečna i robna pijaca. Tu će biti i prostor za tržni centar sa devet lokala - objasnio je Vukmirica. - Gradnju finansira Fond za kapitalna ulaganja Vojvodine i oni su obezbedili 250 miliona dinara, dok je Grad Kikinda odvojio 50 miliona.

NAJMODERNIJE IKADA

Kad god govore o novoj pijaci, gradski funkcioneri naglase da će to biti moderan objekat. U avgustu je i Nedeljko Kovačević, direktor Uprave za kapitalna ulaganja AP Vojvodine izjavio da će to biti "najmoderniji objekat takve vrste u Vojvodini". Ni on tada ni Vukmirica sada nisu znali da nam kažu ko je projektant pijace kojom bi Kikinda trebalo da se ponosi.

Nova pijaca u centru grada, imaće 3.300 metara kvadratnih, u tri lamele i 130 natkrivenih tezgi.

- Pijaca će biti naslonjena na sadašnju pešačku zonu i sastavni deo manjeg budućeg trga. Nova pijaca će imati i svoj parking tako da se ubuduće neće stvarati saobraćajna gužva - najavio je Vukmirica.

Nova pijaca gradi se na mestu postojeće, pa su još pre tri godine roba i tezge izmešteni na ulicu, gde se i sada odvija prodaja. Zbog toga se Kikinda ne može pohvaliti trenutnim izgledom  pijace.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: Deca iz SOS Dečjeg sela Srbija osvojili javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE.