SOMBORCIMA 300 SADNICA: Održana akcija "Posadi svoj hlad"

J. L.

09. 04. 2021. u 17:27

U OKVIRU akcije „Posadi svoj hlad“ danas je Somborcima podeljeno tri stotine sadnica dvogodišnjeg belog jasena. Ova ekološka akcija usmerena je ka borbi protiv klimatskih promena, a takođe je i akcija koja ima zdravstvenu funkciju, jer je svako drvo jedinstveni zeleni respirator.

СОМБОРЦИМА 300 САДНИЦА: Одржана акција Посади свој хлад

FOTO: Grad Sombor

Uz svaku sadnicu građani su dobili uputstvo za sadnju i QR kod preko kojeg mogu da je registruju i prate uputstva za njen dalji razvoj. Za one koji nemaju odgovarajući prostor za sadnju obezbeđena je posebna gradska lokacija. Druga strana vezice je ostavljena za ime i datum sadnje.

- Ako nemate dvorište i ne možete da zasadite sadnicu na privatnom posedu, možete to da učinite na javnoj lokaciji, koju je obezbedio Grad Sombor. Iza gradskog bazena postoji trim staza, tamo je i u prethodnoj akciji posađeno sto sadnica belog jasena, tako da tu građani mogu da zasade sadnice - rekao je Siniša Borota, pomoćnik gradonačelnika za oblast urbanizma i zaštite životne sredine.

Projekat „Posadi svoj hlad“ je usaglašen sa ciljevima definisanim u pretpristupnom Poglavlju 27, kao i u skladu sa ciljevima svetske akcije „ Trillion Trees” Svetskog ekonomskog foruma (WEF) u Davosu. Ovaj projekat je takođe usaglašen sa evropskim Zelenim planom (European New Deal) u kome je čist vazduh u urbanim sredinama jedan od stubova cirkularne ekonomije i podržan je od brojnih institucija.

Organizator akcije je NVO „Zeleni razvojni centar“, a podržali su je Grad Sombor i kompanija „Apatinska pivara“ koja je obezbedila sadnice.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

Hurgada iz prve ruke - Ovog leta posetite sa nama biser egipatske obale!