NEDOSTAJU RADNICI I VOZAČI: U JKP "Čistoća" kubure sa odnošenjem baštenskog otpada sa periferije (FOTO)

S. BAJIĆ

08. 05. 2021. u 07:56

ŽITELjI prigradskih naselja i delova grada na periferiji, gde je najviše zastupljen individualni tip stanovanja u kućama sa dvorištem, kubure sa nagomilanim baštenskim otpadom, jednako kao i radnici JKP "Čistoće", zaduženi za odnošenje tog otpada.

НЕДОСТАЈУ РАДНИЦИ  И ВОЗАЧИ: У ЈКП Чистоћа кубуре са одношењем баштенског отпада са периферије (ФОТО)

Foto N. Karlić

Žalbe građana dolaze najčešće sa naselja Telep, Salajka, Adice i Adamovićevo naselje ali i sa Klise, iz Petrovaradina, Kaća, Futoga, Begeča...

Meštani tih naselja su, kako ističu, tokom prethodnih dve- tri nedelje u više navrata zvali JKP "Čistoća" i ukazivali na problem, koji je, međutim, rešen samo u nekim delovima. Zbog toga su se pojedini odlučili na najgori mogući potez, da baštenski otpad unište spaljivanjem, što nije ni malo bezbedno. Većina njih je baštenski otpad skladištila ispred kuća ili u dvorištima.

U JKP "Čistoća" naglašavaju da su i ove, kao i svih prethodnih godina, sproveli redovnu akciju uklanjanja baštenskog otpada. Njihove ekipe su, kako ističu, tokom tradicionalne prolećne akcije, odnosile baštenski otpad iz Begeča, Veternika, Futoga, Rumenke, Sajlova i iz delova Telepa.

- Tokom protekle dve nedelje, odnošenje baštenskog otpada je značajno usporeno zbog nedostatka radnika i vozača. To je problem koji pokušavamo da rešimo u najkraćem mogućem roku i molimo građane za strpljenje, budući da očekujemo da će i u naredne dve nedelje baštenski otpad biti odnošen smanjenim kapacitetom - ističu u JKP "Čistoća". U tom preduzeću, takođe naglašavaju da je ogroman problem i to što građani iznose daleko veće količine bio otpada nego što je to propisano Programom poslovanja JKP "Čistoća".

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE.