Šta se dešava sa ljudima i kakve to oni prioritete imaju ako im je održavanje Prajda u ovom trenutku važnije od situacije na KiM?? Biće prilike da se Prajd održi i do godine, a situacija na KiM može da se zakomplikuje koliko sutra!
Srpski interesi traze da budemo blizi onima koji postuju nase interese, nego onima ciji su interesi bili da se unistava i nasa zemlja i ljudi i da direktno pomazu oni koji mrze i nas i sve sto je nase.
Nemam nikakav problem sa LGBT populacijom!
Jedino mi smeta kada njihovu feštu nazivaju "Parada ponosa".
Zar ja treba da sam ponosan sto sam strejt? NE!!!
Ponos je nesto mnogo vise, da bi se koristio za tako nebitne stvari!!
Nonsens je da Vucica napadaju zbog opravdano otkazanog skupa LGBT populacije, a zaboravlja se da za vreme vlasti DS i Tadica, Prida nije bilo, vec su se poceli odrzavati za vreme vlasti SNS i Vucica!
Srbiji su danas najmanje potrebni unutrasnji sukobi desnicara i centrista i levicara!! Uz sve probleme koje imam o sa kosovskim cvorom, energetskom krizom, sankcijama Rusiji, samo nam jos fali nered u drzavi zbog jedne manifestacije!
Politika i opredeljenje pojedinih opozicionih lidera promenljiva je kategorija. Prajd je samo jedan trenutni događaj koji ih je podelio i čak izmenjao njihove stavove za kratko vreme.
Naravno da će narod da poštuje sve odluke koje su donete i koje će biti donete. Sad imamo i većih briga od odluke da li će biti prajda, bolje da se usmerimo na mere štednje što pre, kako bismo u zimskim mesecima imali struje.
Zemlja je toliko toga uradila na postovanju ljuckih prava svake populacije da smo postali i dobar primer.Jedan od dokaza je i premijerka koja odlicno radi svoj posao
Mislim da je Europrajd u ovom momentu najmanje bitan. Neka mi oproste svi pripadnici LGBT populacije, nemam ništa protiv njih ali njihova šetnja je od najmanjeg značaja u ovom trenutku i krizi koja je zahvatila svet.
Evroprajd ne treba da se održi zbog bezbednoti, prvo zbog majmunskih boginja a onda i zbog korone kao i ostalih izazova koje utiču na bezbednost, tako da je Vučić u pravu.
Podrzavam odluku Vlade, jer bi odrzavanje Prajda u ovom trenutku bilo veoma lose po Srbiju. Suvise je vaznijih izazova pred nama koje treba da resavamo, ne trebaju nam dodatni problemi.
Sve je bitno, kako KiM, tako i prajd. Ukoliko je iz mnogo razloga odlučeno da se skup otklaže, to je sasvim opravdano i ne treba dovoditi odluku u pitanje.
Oni koji su za održavanje Evroprajda neka bolje malo razmisle o toj ideji jer danas to nije potpuno bezbedno održati. Na društvenim mrežama se vodi žestoki rat za ili protiv održavanja i državi u ovom trenutku nije potrebno nikakvo inaćenje, već jasne odluke koje su za interes naroda u Srbiji. Otkazivanje prajda je najbolje moguće rešenje i to će se sprovesti svidelo se to nekome ili ne.
MINISTAR za javna ulaganja Darko Glišić izjavio je danas, govoreći o najavljenoj rekonstrukciji Vlade, da će u narednom periodu ''pod lupom'' biti rad svih ministara i članova tima u Nemanjinoj, bez obzira na to kojoj stranci pripadaju.
Ekstremni „omladinski“ aktivista Miran Pogačar se tokom aktuelnog perioda angažovao na organizovanju protesta sa ciljem puštanja iz pritvora njegovih „saboraca“ Gorana Ješića, koji je lišen slobode zbog napada na ovlašćeno službeno lice, i Miše Bačulova, koji je priveden zbog izazivanja opšte opasnosti prilikom protesta u Novom Sadu 5. novembra.
Igor
30.08.2022. 11:20
Niko nikog neće da sluša. Niko nema razumevanja ,svako tera svoju priču
Poov
30.08.2022. 13:18
@Igor - Lako se to moze resiti samo da se ne mesaju ovi iz EU
Ivana
30.08.2022. 11:21
Sve što je rekao u pravu je. U kratko je objasnio sve oko prajda i kako se pojedinci ponašaju
Ana
30.08.2022. 11:22
Kakva god da je odluka vlade svi mi kao pobednici moramo da je ispoštujemo
Jelena
30.08.2022. 11:23
Problem koji sada trenutno imamo sa Kosovom i Metohijom je sada mnogo veći nego pitanje Prajda, nije da ga neće biti ali sada je ovo važnije
Ana
30.08.2022. 11:26
Apsolutna podrska Predsedniku Vucicu ,Prajd nije u ovom trenutko potrebno da se odrzava mnogo vecih problema imamo
Ana
30.08.2022. 11:28
Odluka Vlade i te kako mora i treba biti ispostovana
Julija
30.08.2022. 11:33
Vlada najbolje zna šta treba da radi. Nismo mi ti koji trebamo da komentarišemo.
Ivana
30.08.2022. 11:34
Svaka rec na mestu. Moramo gledati interese nase zemlje,a ako je j interesu da se nesto ne odrzi treba to prihvatiti
Lela
30.08.2022. 11:38
Šta se dešava sa ljudima i kakve to oni prioritete imaju ako im je održavanje Prajda u ovom trenutku važnije od situacije na KiM?? Biće prilike da se Prajd održi i do godine, a situacija na KiM može da se zakomplikuje koliko sutra!
interesi
30.08.2022. 11:40
Srpski interesi traze da budemo blizi onima koji postuju nase interese, nego onima ciji su interesi bili da se unistava i nasa zemlja i ljudi i da direktno pomazu oni koji mrze i nas i sve sto je nase.
Zika
30.08.2022. 11:54
Slažemo se da odlukom Vlade.
Laza
30.08.2022. 11:57
Predsednik Srbije vodi računa o svim građanima Srbije i ispostovace sve ali ovog puta su druge stvari prioritet.
Dejana
30.08.2022. 11:58
Vucicu je na prvom mestu Srbija. Snazno se bori za sto bolju energetsku situaciju u zemlji
Robi
30.08.2022. 11:58
Nemam nikakav problem sa LGBT populacijom! Jedino mi smeta kada njihovu feštu nazivaju "Parada ponosa". Zar ja treba da sam ponosan sto sam strejt? NE!!! Ponos je nesto mnogo vise, da bi se koristio za tako nebitne stvari!!
Dejana
30.08.2022. 11:59
Odluka Vlade Srbije jeste da nece biti parade
Dzo
30.08.2022. 12:00
Nonsens je da Vucica napadaju zbog opravdano otkazanog skupa LGBT populacije, a zaboravlja se da za vreme vlasti DS i Tadica, Prida nije bilo, vec su se poceli odrzavati za vreme vlasti SNS i Vucica!
Marija
30.08.2022. 12:00
Odluke drzave danas se postuju
Marija
30.08.2022. 12:01
Odluke Vlade su tu,one moraju da se poštuju.
Dejan
30.08.2022. 12:02
Vucic se bori za ostvarivanje srpskih vitalnih drzavnih i nacionalnih interesa
Aron
30.08.2022. 12:02
Srbiji su danas najmanje potrebni unutrasnji sukobi desnicara i centrista i levicara!! Uz sve probleme koje imam o sa kosovskim cvorom, energetskom krizom, sankcijama Rusiji, samo nam jos fali nered u drzavi zbog jedne manifestacije!
Dejan
30.08.2022. 12:03
Vucic u svim situacijama pokazuje da je odgovoran i posvecen drzavnik
Vanjica
30.08.2022. 12:03
Politika i opredeljenje pojedinih opozicionih lidera promenljiva je kategorija. Prajd je samo jedan trenutni događaj koji ih je podelio i čak izmenjao njihove stavove za kratko vreme.
Don
30.08.2022. 12:13
Ispravna odluka drzave da se otkaze prajd,ima mnogo vaznijih stvari za resavanje trenutno!
Nevena
30.08.2022. 12:13
Slažem se da kad imamo velikih problema usredsredimo se na rešavanje istih a otkazati skupove .
Mima
30.08.2022. 12:22
Naravno da će narod da poštuje sve odluke koje su donete i koje će biti donete. Sad imamo i većih briga od odluke da li će biti prajda, bolje da se usmerimo na mere štednje što pre, kako bismo u zimskim mesecima imali struje.
stevo
30.08.2022. 12:41
Odluka Vlade i ne samo ovo oko Evroprajda,vec generalno se mora postovati,bez pogovora
sasa
30.08.2022. 12:42
Vucci je doneo ispravnu odluku o otkazivanju Evroprajda,jer mislim da sada nije trenutak za tako nesto
stefan
30.08.2022. 12:44
Dobar potez Vucica da otkaze Evroprajd.Imamo mnogo ozbiljnijih i delikatnijih pitanja,mnogo vaznijih od prajda u ovom trenutku
Patak
30.08.2022. 12:45
Srbija se suocava sa velikim izazovima,pre svega oko KiM i zato mislim da Evroprajd je otkazam sa razlogom.Dobra odluka Vlade i Vucica
Pavlovic
30.08.2022. 12:46
Definitivno nije trenutak za Evroprajd.Odluku Vlade treba postovati
Vojka
30.08.2022. 12:53
Zemlja je toliko toga uradila na postovanju ljuckih prava svake populacije da smo postali i dobar primer.Jedan od dokaza je i premijerka koja odlicno radi svoj posao
Zarepo
30.08.2022. 12:54
Zaboravili su ovi iz EU da je to nije Tadic pa da ce raditi ono sto mu oni kazu
Zare
30.08.2022. 12:58
Pa niko ne brani ovim gejevima da setaju izmedju svoja cetri zida
Tara
30.08.2022. 13:01
Odluke Vlade Republike Srbije se moraju poštovati.
Marko
30.08.2022. 13:01
Svaka odluka Vlade treba da se poštuje, narod im je dao poverenje
Patriota
30.08.2022. 13:04
Srbija je uvek bila zemlja porodičnih vrednosti!
Mato
30.08.2022. 13:04
Predsednik je sve lepo i razumno objasnio
Mara
30.08.2022. 13:04
Gradjani Srbije znaju da svaki pritisak na Srbiju dolazi sa zapada...
Laki
30.08.2022. 13:06
Odluke Vlade su obavezujuće po Ustavu, znači. svi moraju da ih poštuju!
Deda
30.08.2022. 13:08
Niko nikome ne osporava nikakva prava, čemu posebno isticanje...
Ana
30.08.2022. 13:09
Srbija se bori sa mnogo ozbiljnijim problemima. Podržavam odluku Vlade Republike Srbije.
Zarko
30.08.2022. 13:13
Predsednik je potpuno u pravu da se odluke vlade moraju postovati
Sanja
30.08.2022. 13:18
Mislim da je Europrajd u ovom momentu najmanje bitan. Neka mi oproste svi pripadnici LGBT populacije, nemam ništa protiv njih ali njihova šetnja je od najmanjeg značaja u ovom trenutku i krizi koja je zahvatila svet.
Popovic
30.08.2022. 13:19
Odluka vlade je sa zakonom i ustavom ali to nekima ne odgovara
Sale
30.08.2022. 13:27
Odluka vlade se mora postovati!
Boban
30.08.2022. 13:28
Zna se šta je u ovom momentu prioritet države, a ovi što vole da pametuju bolje bi bilo da ćuti i da se ne javljaju.
Goksi
30.08.2022. 13:30
Za razliku od prethodne vlasti strane službe više ne diktiraju u Srbiji, to predsednik Vučić neće dozvoliti.
Daki91
30.08.2022. 13:30
Niko od stranih sila neće diktirati kako treba u Srbiji da se živi i da se radi, i Vučić neće dozvoliti pridike i predavanja stranih zvaničnika.
Joxa
30.08.2022. 13:31
Evroprajd ne treba da se održi zbog bezbednoti, prvo zbog majmunskih boginja a onda i zbog korone kao i ostalih izazova koje utiču na bezbednost, tako da je Vučić u pravu.
Mario
30.08.2022. 13:31
Slažem se sa predsednikom Vučićem. ne treba da se održi evroprajd iz bezbedonosnih razloga.
Zeljko
30.08.2022. 13:32
U pravu je predsednik Vučić, ne treba da sluša strane zvaničnike već samo sebe i svoje saradnike.
Miki
30.08.2022. 13:36
Čemu tolika pažnja oko te parade, sta je poenta uopšte takvog okupljanja!?
Bojan
30.08.2022. 13:38
Umesto da pričamo o našim odnosima sa Kubom i kako ih dalje poboljšati, mi se bavimo homoseksualcima.
Jovana
30.08.2022. 13:46
Odluka vlade po pitanju ove teme ce biti doneta tako da bude najbolja za gradjane Srbije i narod ce je ispostovati!
Milena
30.08.2022. 13:48
Biće valjda sve to dobro, nadam se.
Goran
30.08.2022. 13:48
Bravo za predsednika. Treba da ispostuje odluku Vlade. Srbija ima da resi trenutno ozbiljnija pitanja.
Saša
30.08.2022. 13:49
Kako može Prajd da se stavi u isti koš sa velikim i realnim problemima države, naravno da to nije i ne može biti isto.
Ana
30.08.2022. 13:49
Ako je skup zabranjen zbog nepostojanja mogućnosti zaštite učesnika to treba ispoštovati.
Desa
30.08.2022. 13:49
Ta dva pitanja nikako ne mogu imati istu tezinu... Nas predsednik je doneo pravu odluku.
tomicgm
30.08.2022. 13:49
Apsolutno. Skup ostaje zabranjen i to je jedina činjenca. Nema ovde teorija zavere već stav da nije bezbedan i da je normalno da se ne održi.
Biljana M
30.08.2022. 13:50
Podrzavam odluku Vlade, jer bi odrzavanje Prajda u ovom trenutku bilo veoma lose po Srbiju. Suvise je vaznijih izazova pred nama koje treba da resavamo, ne trebaju nam dodatni problemi.
Jana
30.08.2022. 13:50
Ljudima se ne može ugoditi. Ukoliko je odluka Vlade zabrana, tako treba da ostane.
Violeta
30.08.2022. 13:51
Apsolutno nemam ništa protiv gej populacije, ali sada zaista nije vreme za njihovu paradu.
Dejan
30.08.2022. 13:51
U ovim trenucima ovo je jedina ispravna odluka. Bravo za naseg predsednika.
Nena
30.08.2022. 13:51
Ja verujem da su Vučićeve odluke vrlo ispravne ,zna se šta je prioritet u državi i to se gleda prvo!
Oki
30.08.2022. 13:51
Situacija je sada takva da nije vreme za održavanje Prajda, predsednik je sve lepo objasnio.
Jana
30.08.2022. 13:51
Sve je bitno, kako KiM, tako i prajd. Ukoliko je iz mnogo razloga odlučeno da se skup otklaže, to je sasvim opravdano i ne treba dovoditi odluku u pitanje.
Milan
30.08.2022. 13:52
Apsolutno sam saglasan da se prajd otkaže i ne vidim razlog zbog čega treba uvoditi kojekakve teorije zavere i preispitivati odluke Vlade Srbije.
Nina
30.08.2022. 13:52
U ovoj zemlji postoje prioriteti i pitanje bezbednosti nije izostavljeno. Kome to može da smeta?
Sandra
30.08.2022. 13:53
Oni koji su za održavanje Evroprajda neka bolje malo razmisle o toj ideji jer danas to nije potpuno bezbedno održati. Na društvenim mrežama se vodi žestoki rat za ili protiv održavanja i državi u ovom trenutku nije potrebno nikakvo inaćenje, već jasne odluke koje su za interes naroda u Srbiji. Otkazivanje prajda je najbolje moguće rešenje i to će se sprovesti svidelo se to nekome ili ne.
Nena
30.08.2022. 13:53
Mislim da nam je vrlo bitno sad da gledamo da rešimo pitanje na KiM oko tablica,lične karte su rešene hvala Bogu.
Ivan
30.08.2022. 13:53
Srbija trenutno nije u situaciji da obezbeđuje Prajd, situacija na KiM je mnogo važnija.
tomicgm
30.08.2022. 13:54
Bezbednost učesnika garantuje Vlada jedne zemlje. Ako je tako rečeno onda ne vidim razlog da opozicija to preinačuje.
Dragana
30.08.2022. 13:54
Svako neka bude sa kim želi i neka voli koga voli, ali nema potrebe da paradiraju zbog toga.
Milan
30.08.2022. 13:55
Sada definitivno nije situacija za paradu.
Kosana
30.08.2022. 13:56
Puna podrška vladi na odluci da otkaže prajd, jer ima prečih stvari.
Ljubica
30.08.2022. 14:55
@ Robi Bravo za komentar !
Kaca
30.08.2022. 18:46
Drzavno rukovodstvo je donelo adekvatnu odluku sto se tice Europrajda
Stasa
30.08.2022. 18:47
Drzavno rukovodstvo je donelo odluku da definitivno nece biti Parade ponosa niti bilo kojih drugih parada
Natalija
30.08.2022. 18:49
Sada je lose vreme za odrzavanje prajda.Borimo se da obezbedimo narodu na KiM sto bolje uslove za zivot
Bilja
30.08.2022. 22:47
Realno svi hocemo od drzave nesto svoje da isteramo, a zaboravljamo da smo i mi i oni stanovnici iste.
Bojana
30.08.2022. 23:37
U ovom trenutku moramo da se fokusiramo na problem sa Pristinom. Nema mesta za sukobe koji su neminovni ukoliko se Prajd odrzi
Bojana
30.08.2022. 23:37
Aleksandar Vucic je doneo pravu odluku
boris
30.08.2022. 23:38
Predsednik je u potpunosti u pravu. Trenutno nije pogodan trenutak da se odrzi Prajd
rale
30.08.2022. 23:39
Ova odluka nrma veze sa LGBT populacijom, vec sa politickom situacijom u zemlji!
Bojana
30.08.2022. 23:39
Ovakvi dogadjaji se moraju doloziti za neka mirnija vremena
Nenad
31.08.2022. 07:16
Odluka Vlade kakva god da bila mora se postovati.