VUČIĆ O NALOGU ZA HAPŠENJE PUTINA: Mislim da je to odluka koja će imati politički loše posledice
19. 03. 2023. u 12:11
PREDSEDNIK Srbije Aleksandar Vučić govorio je na konferenciji za novinare o nalogu koji je izdat za hapšenje ruskog predsednika Vladimira Putina.
Svet ide definitivno u sve goru krizu i ludilo
Nesumnjivo je da je cilj onih koji su to uradili da predsedniku Rusije otežaju komunikaciju, da dodatno oteža ekonomsku poziciju Rusije
Bravo za odgovor. Ne postoji logika u nalogu za hapšenje Putina.
Sve dok traje rat u Ukrajini Putin nažalost neće imati priliku da poseti Srbiju.
Svakako losa odluka koja ce imati katastrogalnr posledice. Nisam za Hag ni j jednoj varijanti
Onaj ko je doneo odluku o hapsenju Putina sigurno nije mislio o tome koliko ce to eskalirati postojeci sukob,ili mozda jeste?
Sud u Hagu je davno izgubio legitimitet, a cak ga ni sama Ukrajina ne priznaje
Aleksandar Vučić do sada se drži svog stava , a to je da za sada nema u planu da uvede sankcije Rusiji.
Umesto da rade na primirju dodatno podgrevaju situaciju
Na zalost mir i prekid rata u Ukrajini nije ni na pomolu
Nalog za hapšenje Putina stvara Srbiji još veći pritisak oko odbrane KiM.
Ovo su potezi ocajnika koji se nisu nadali ovakvom razvoju situacije
Srbija poštuje teritorijalni integritet Ukrajine ali isto tako poštuje i svog iskrenog i pravog prijatelja Rusiju i Putina koji je uvek uz nas i u dobru i u zlu.
Vučić za sada nema u planu da uvede sankcije Ruskoj federaciji.
Ovakvi potezi govore samo o bespomocnosti onih koji su rat raspirali ocekujuci da Rusija ubrzo kapitulira
Србија никада неће изручити преседник Русије који је наш искрен пријатељ
To je odluka onih koji ocigledno o miru i primirju i ne razmisljaju, a jos manje o zivotima ljudi.
Nalog za hapsenje Putina ce sigurno imati lose posledice!
Ovakve stvari su sa velikim posledicama i kao i uvek ispade da ratu imamo samo jednu stranu
Svet je postao opasno mesto. Vučić dobro zna da moramo Srbiju da sačuvamo i da obezbedimo mir
EU trebala bi da zna da ne moze sa Rusijom da se ponaša kao sa Jugoslavijom. Ruska vlast ne priznaje Hag.
Tajkunski mediji pozurili da pitaju sta bismo radili da se zatekne Putin u Srbiji
Nalog za hapsenje Putina je samo prljava igra ad hoc Tribunala!
Umesto da ponude mesto sastanka za sklapanje primirja oni raspisuju poternicu
Medjunarodna zajendica ne cini nista da sukob resi vec ga samo dodatno podupire
Rade sve kako bi Putina proglasili za najveceg zlocinca!
Dezurni dusebriznici odmah potrcali da pitaju da li bismo hapsili Putina
Isto su radili i Iraku, Libiji Srbiji, Africi, ne valja vam precednik, ubite ga ili ga isporucite Hagu(njima) da mu sude. Ovecavajuci im demokratiju. Nadam se da im ovaj put nece uspeti! Živeo Putin
Kao što je predsednik Vučić ilveć i izjavio, odluka o hapšenju Putina imaće ogromne posledice u politici.
Nama su samo bitni interesi srpskog naroda. Ostajemo uzdrzani po pitanju toga
Ovim zahtevom za hapšenje ništa od skorijeg mira.
Predsednik je lepo objasnio da su neki potezi nelogični i svaka mu čast na mudrim odlukama
Rusija će da čuva svog predsednika i nikada neće dozvoliti da ga neko isporuči u Hag.
Misli cela Srbija da je ta odluka apsurdna.
Samo je naša bivša vlast svoje državno, vojno i političko rukovodstvo Srbije isporučila u Hag i tako obrukali Srbiju za sva vremena.
Ovo što radi SAD i Evropa, svet je sve bliži trećem Svetskom ratu i to nije dobro.
Očigledno da SAD nije stalo do završetka rata u Ukrajini , nego sve čine da on što duže traje i to nije dobro za čovečanstvo.
Ono što je sigurno jeste da će Rusija čuvati svoje dostojanstvo i nikada neće svog predsednika isporučiti u Hag.
Postavlja se pitanje sa kim će sada međunarodna zajednica pregovarati, ako misli da dođe do prekida rata u Ukrajini.
Naravnoi da je loša odluka jer će ovo samo razvbesneti Ruskog Predsednika
Srbija zna da ima svoje velike muke da bi pricali o nekim stvarima koje arima ih niko ne pita
Ovo je jako loša odluka prvenstveno za Ukrajnu
Mnogo su zagrizli Evropa i SAD kada su predsednika jedne nuklearne sile proglasile ratnim zločincem.
Rusija je velika sila i ovo ce se lose odraziti na sve
Ako je svet bio blizi trećem svetskom ratu, onda je to sada.
Umesto što Evropa i SAD rade na završetku rata u Ukrajini, oni ga produbljuju da što duže traje i da gine nevin narod.
Neće se Rusija ugledati na Srbiju pa da isporučuje svog predsednika u Hag i da se bruka.
Posledice će biti velike, nadamo se da će predsednik Vučić znati najbolje šta da radi u ovakvoj situaciji.
Aleksandar Vučić je najodgovorniji evropski političar, a verovatno i svetski.
Срамни двоструки аршини Европе. За српску децу нема правде.
Umesto da traže rešenje za mir obe zaraćene strane samo dolivaju ulje na vatru i vuku jedna drugu u sunovrat.
Vucic je u pravu za sve sto je rekao.
Rusija je uvek bila naša bratska država, moramo biti uz nju, oni nisu priznali KiM, i to treba poštovati.
Ne znam samo kako su zamislili to da sprovedu. Srbija ce uvek biti uz Rusiju.
Srbija je uvek bila uz Rusiju i tako ce biti i sada.
Rusi su uvek nama bili podrska po pitanju KiM. Nemamo sta da se mesamo u ovaj sukob. Srbija nikada nece uvesti sankcije Rusiji.
Odlicno izlaganje Vucica po pitanju naloga za hapsenje Putina. Sve sto je rekao je apsolutno tacno.
Srbija je jedina zemlja u Evropi koja nikada nece okrenuti ledja Rusiji.
Veoma losa odluka o hapsenju Putina, jer to je jako tesko izvodljivo, bolje da su se zalagali za mir.
Zapad se prevario ako misli da ce ovako da okonca rat.
Mudar odgovor, kao i elaboracija predsednika. Mi ćemo nastaviti da se zalažemo za mir u svakom slučaju.
Zapad moze samo da sanja da moze da uhapsi predsednika Rusije Vladimira Putina !
Ko god da je doneo tu odluku taj nema grama mozga!
Evropa ponekad a u ovom slučaju zasigurno,ne razmišlja o svojim postupcima
Zapad o posledicama očigledno nije razmišljao, ubeđen u svoju silu i moć.
Ako treba Putina hapsiti,ondaje Bajdena trebalo vec davno uhapsiti.
Naravno da je to odluka koja bi mogla da ima politički loše posledice
Predsednik je zaista dobro odgovorio, imamo mi o čemu da brinemo i o čemu da vodimo računa.
Moramo se voditi našom politikom a nagadjanja ostaviti nekom drugom, mi moramo voditi Srbiju u bolje sutra.
Predsednik je mudro odgovorio, njega samo zanima Srbija i njem rast!
Predsednik vodi odgovornu politiku i kao takav brine o Srbiji, šta će biti sa Putinom mnogi se pitaju ali mi imamo važnija posla a to je Srbija.
Vodimo računa o Srbiji i ona je prioritet, neki novinari bi da provociraju predsednika ovakvim pitanjima ali mi imamo naš kurs i njega se držimo!
Ja verujem da ćemo mi ipak ostati na pitanju šta će biti sa KiM a ne nagadjati šta će Rusija i Putin. Srbija je prioritet.
Predsednik vodi mudru politiku, pa je i u skladu sa tim odgovorio mi čuvamo naše interese i tu se trudimo na budemo najbolji!
Svakako nam ostaje da vidimo šta će se dalje zbivati sa Rusijom ali za to vreme mi moramo čuvati interese Srbije!
Smatram takodje da će posledica biti ali u svemu tome mi moramo ostati verni Srbiji i njenom napredovanju!
Nalog za hapsenje Putina ne olaksava trenutnu situaciju u svetu, ali mi moramo da nastavimo da radimo i razvijamo se,ne ulazeci u tudje probleme i sukobe
Kao i uvek, pravi i iskren odgovor predsednika.
Srbija napreduje i razvija se, a građani ne treba da brinu za svoju budućnost.
Podržavam predsednika Vučića u tome što se ne slaže sa nalogom za hapšenje ruskog predsednika Putina, jer to bi dovelo do političkih i ljudskih posledica koje bi mogle biti štetne za Srbiju i region.
Slažem se sa predsednikom Vučićem da poređenje Putina sa Miloševićem nije adekvatno, jer Rusija je velika sila koju ne treba potcenjivati.
Podržavam Vučićevu opasku da se vlasti koje su izdale nalog za hapšenje žele otežati komunikaciju sa Rusijom i dodatno otežati ekonomsku poziciju te zemlje.
Slažem se sa Vučićevim stavom da Srbija ima pametnija posla nego da se bavi hapšenjem Putinu, posebno u trenutku kada postoje ratni sukobi i mnogi drugi problemi u regionu.
Podržavam Vučićev stav da poređenje Rade Baste sa Đinđićem nije adekvatno, jer se suprotstaviti vlasti ne znači automatski postati heroj.
Slažem se sa predsednikom da je hapšenje Putina bezveze pitanje i da bi svi trebali da se fokusiramo na druge, važnije stvari.
Podržavam Vučićevu kritiku na to što se ne govori o miru i primirju u regionu, već se umesto toga fokusiramo na sukobe i hapšenja.
Slažem se sa Vučićem da je važno razgovarati sa Rusijom i drugim zemljama, bez obzira na političke razlike, kako bi se pronašla rešenja za zajedničke probleme.
Podržavam Vučićevu odluku da se ne bavi hapšenjem ljudi koje traži ad hok Tribunal, jer je to deo obaveza koje je Srbija preuzela, ali je istovremeno važno raditi na unapređenju ekonomije i privlačenju investicija.
Slažem se sa Vučićevom kritikom na račun onih koji ne sagledavaju širu sliku i ne razumeju da je saradnja sa drugim zemljama, uključujući i Rusiju, važna za Srbiju i region.
Zapad je totalno izgubio kompas time sto nece da pregovara sa Putinom i time mu nije bitno da dodje do mira i stabilnosti bez stradanja, za razliku od predsednika Vucica cija je politika, politika mira, saradnje i razvoja
Niko ne moze da porazi Rusiju,nemoguce.
Vučić do sada se drži svog stava , a to je da za sada nema u planu da uvede sankcije Rusiji.
Nadamo se da cemo ostati i dalje neutralni u sukobima
Niko normalan se ne raduje tome. Ne zbog Putina ili Rusije no zbog posljedica po čitav svijet.
Putinu Amerika zamjera što je uspravio Rusiju, podigao njenu ekonomiju i vojnu moć poslije sunovrata sa Jeljcinom.
Bez sumnje, cilj onih koji su to uradili bio je da otežaju komunikaciju predsednika Rusije i dodatno oslabe ekonomsku poziciju zemlje.
Osoba koja je donela odluku o hapšenju Putina sigurno nije uzela u obzir potencijalnu eskalaciju postojećeg sukoba, ili je možda to uradila namerno?
Slične taktike primenjene su i u slučajevima Iraka, Libije, Srbije, i drugim zemljama u Africi.
Pitam se sa kim Zapad misli da pregovara k miru u Ukrajini ako su izdali nalog da se uhapsi Putin?
Komentari do komentara , mišljenja ovakva i onakva, ali je totalno ludilo izjava hapšenja predsednika Rusije.
Posledice su već velike samim ratom, ako hoće da eskaliraju u nedogled ova odluka o hapšenju presednika Rusije je tempirana bomba.
Samo dodatno otežavaju situaciju Ukrajine i Rusije.
Ali predsednik je car, majke mi. Kako i ovo okrenuo na salu, i to jos na racun Radeta Baste.
Biće ovo po svemu sudeći dug i krvav sukob, na nama je da čuvamo Srbiju i mir, sa nadom da će nas ovaj rat mimoići.
Naravno da ce biti losih posledica kada su budale!!!!!
Mir između Rusije i Ukrajine je vrlo, vrlo daleko
Naravno da je tako. Umesto da traze nacin da sklope mir, oni plase mecku resetom.
Ovaj potez može povući niz problema za sobom.
Postoje veliki razlozi za zabrinutost.Kao da se nesto krupno sprema.
RUSIJA NIJE SRBIJA I MAKEDONIJA RUSI NISU SRBI I MAKEDONCI ,VLADIMIR VLADIMIROVIC PUTIN NIJE SLOBODAN MILOSEVIC LUBE BOSKOVSKI I JOHAN TURCULOVSKI.RUSI SA DAVOLOM TIKVE NE SADA.U RUSIJU VLADA RUSKI NAROD A NE STRANI AMBASADORI I KOLONIJALNI GUVERNERI.
Ovakvim postupcima samo se rasplamsava rat u Ukrajini. Srbija se mora drzati po strani.
Putin može da im dođe u Hag samo sa pratnjom tenkova.
Svet ide definitivno u sve goru krizu i ludilo.ovo predlaganje hapsenja putina nece dobro doneti njima.
Ludilo se nastavlja. Ako misle da ce hapsenjem Putina nesto da se resi... Nisam sigurna da ce tako i biti.
Imam utisak kao da smo u nekom paralelnom univerzumu. I ovi novinari znaju da postave tako glupa pitanja.
Sve sam mogao da predpostavim ali ovakvu glupost teško, da zapad pokuša ovakvu glupost!
Svet ide u sve goru krizu i ludilo.
Umesto da se zapad bori protiv nacista oni ih podržavaju.
Ne znam da li da se smejem ili da plačem od muke!? Od 90-ih pa do danas su počinjeni mnogi zločini i nikom ništa!
Nesumnjivo je da je cilj onih koji su to uradili da predsedniku Rusije otežaju komunikaciju, da dodatno oteža ekonomsku poziciju Rusije
Umesto da rade na primirju oni dodatno pogoršavaju situaciju.
Samo još više čačkaju medveda koji se razgoropadio da se još više razgoropadi.
Šta li je ovo trebalo Amerikancima nije mi jasno
Hapšenje predsednika Rusije stvara još veći pritisak oko odbrane KiM.
Vucic je stava da nema sankcija i da jos uvek odolevamo cak deluje da se pritisak smanjio.
Hag je odavno bez legitimiteta jer nisu uvek bili najbolji primer sprovodjenja pravde.
Ovo je potez onih sa zapada koji su mislili da ce Rusiju poraziti za dva tri meseca.
Srbija se trudi da ostane na pravom putu, uprkos pritiscima, koje trpimo. Vučić nikada neće nikoga osuditi da to traže drugi od njega
Povezane vesti
"JA SAM JEDINI U SVETU KOJI SME DA RAZGOVARA SA PUTINOM" Vučić o sukobu Ukrajini: Putin je uveren da će sa uspehom privesti kraju rat
PREDSEDNIK Republike Srbije Aleksandar Vučić gostovao je na RTS-u gde se ovrnuo na rat u Ukrajini i razgovor sa Putinom.
21. 10. 2024. u 20:26
MNOGO, MNOGO SNAGA ĆE TREBATI PUTINU DA VRATI KURSK: Vučić o ratu u Ukrajini - Najteže vreme u svetu tek dolazi
PREDSEDNIK Srbije Aleksandar Vučić rekao je danas, komentarišući situaciju u Ukrajini, da će tek biti problema za obe strane, i rusku i ukrajinsku.
31. 08. 2024. u 15:07
Najnovije iz rubrike
"NATO NE POŠTUJE MEĐUNARODNO PRAVO" Odgovor na sramnu izjavu Veslija Klarka čula cela Evropa
DIREKTOR Kancelarije za javnu i kulturnu diplomatuju Arno Gujon osudio je danas izjavu penzionisanog američkog generala Veslija Klarka za ABC Njuz koja obiluje netačnim, obmanjujućim i šokantnim tvrdnjama o NATO bombardovanju SRJ tokom 1999, godine, a njegov autorski tekst na engleskom, francuskom i italijanskom jeziku prenelo je više evropskih novinskih agencija i medija.
16. 11. 2024. u 19:08
"MEMOARI SU JOJ ODLIČNI" Šešelj otkrio u koga je Mira Marković imala najviše poverenja
MIRA Marković je u vladi imala najviše poverenja u mene, rekao je predsednik SRS dr Vojislav Šešelj.
16. 11. 2024. u 17:20
MOGUĆ JE PRITISAK DA KIDAMO SPONU SA PEKINGOM: Naličje Trampove pobede
SRBIJA bi posle povratka Donalda Trampa u Belu kuću mogla da se rastereti pritiska da uvede sankcije Rusiji, ali i da se suoči sa novom ucenom iz Vašingtona - da se distancira od Pekinga.
16. 11. 2024. u 15:47
Muška greška Srba sa pobedom Trampa
KONAČNO su nam se pridružili Amerikanci. Opšte je poznato da Srbi već decenijama uglavnom pogrešno biraju svoju vlast. I u Srbiji i van nje. Rusi su neviđeno pogrešili s Putinom. O Kinezima da i ne govorimo. Ili Mađarima. I sada se izborom Donalda Trampa nama primakoše i sve do sada bezgrešni Amerikanci. Greška je utoliko teža što je Trampova pobeda više nego ubedljiva. Nisu pogrešili iznijansirano nego onako baš muški. Mačo muški.
16. 11. 2024. u 14:56
TOKAJEV STIŽE U POSETU SRBIJI: Predsednik Vučić u ponedeljak i utorak biće domaćin predsedniku Kazahstana
PREDSEDNIK Srbije Aleksandar Vučić biće domaćin predsedniku Kazahstana Kasimu Žomartu Tokajevu, koji će boraviti u zvaničnoj poseti Srbiji u ponedeljak i utorak, 18. i 19. novembra.
16. 11. 2024. u 13:50
Komentari (141)