VUČIĆ O PRODAJI ORUŽJA: Predsednik odgovorio na napade i laži
14. 04. 2023. u 13:21
NIJEDAN metak nikada nećemo izvesti u Rusiju i Ukrajinu, kazao je danas predsednik Aleksandar Vučić.
Slažem se sa predsednikom Vučićem da je važno da se očuva srpska namenska industrija i da se podiže naša vojska. To je važan deo našeg nacionalnog suvereniteta.
Srbija je ozbiljna država i ne igra se takvim stvarima
Vučićev stav o neizvozu metaka u Rusiju i Ukrajinu pokazuje njegovu posvećenost očuvanju dobrih odnosa sa svim zemljama, uključujući i one koje su u konfliktu.
Drago mi je da predsednik Vučić neće dozvoliti da se srpska proizvodnja uništi kao što se desilo sa vojskom i namenskom industrijom u prošlosti.
Ponos je slagao da Srbija izvozi oruzje u Ukrajinu sto je notorna laz, demantovao da je Vucic cinjenicama. Niti smo izvozili niti cemo izvoziti oruzje u Ukrajinu a ni u Rusiju.
Podržavam Vučićevu odlučnost da ne dopusti da se srpski proizvodi koriste u bilo kojem sukobu. To je važno za očuvanje našeg mira i stabilnosti.
Vučić je u pravu kada kaže da se srpski proizvodi koriste na ratištu, a ne na modnoj pisti. Važno je da se očuva namenska industrija kako bi se zaštitili naši nacionalni interesi.
Potpuno podržavam predsednika u odluci da ne izvozimo oružje u Rusiju i Ukrajinu, jer treba da čuvamo dobre odnose sa obe zemlje.
Predsednik je u pravu da ne možemo da prodajemo oružje NATO zemljama, ali to ne znači da treba da prestanemo proizvodnju. Podizanje naše vojne industrije je ključno za nacionalnu bezbednost.
Sramota je što su prethodne vlasti uništile našu vojsku i industriju, a predsednik Vučić se sada trudi da to ispravi.
Predsednik je pokazao da je posvećen očuvanju srpske namenske industrije i da želi da je modernizuje kako bi bila konkurentna na globalnom tržištu.
Proizvodnja oružja je važna industrija koja zapošljava mnogo ljudi, i treba je podržati i unaprediti.
Slažem se sa Vučićem da je važno da se srpska hrana proizvedena u višku izvozi u druge zemlje i time podstiče naša ekonomija.
Uvažavam predsednikovu odlučnost da ne izvozimo oružje u zemlje koje bi moglo da ugrozi našu nacionalnu bezbednost.
Važno je da se podigne kvalitet i efikasnost naše vojne industrije kako bismo bili u stanju da se odupremo svim pretnjama.
Ne slažem se sa onima koji kritikuju predsednika zbog prodaje oružja, jer je to važan aspekt naše ekonomije i nacionalne bezbednosti.
Predsednik je jasno pokazao da želi da očuva srpsku proizvodnju i da neće dozvoliti da se njen kvalitet žrtvuje zarad političkih interesa.
Uprkos međunarodnim pritiscima, predsednik Vučić se trudi da održi našu proizvodnju oružja i ja ga podržavam u tome.
Pozdravljam Vučićevu posvećenost modernizaciji srpske namenske industrije i podizanju nivoa njenih proizvoda kako bi bili konkurentni na globalnom tržištu.
Važno je da se naša vojna industrija modernizuje i prilagodi savremenim potrebama.
Slažem se sa predsednikom da je važno da se očuva srpska proizvodnja, kako bi se ojačala naša ekonomija i stvorili bolji uslovi za život našeg naroda.
Srbija ima pravo da proizvodi oružje i da ga prodaje, a predsednik Vučić se trudi da to radi na odgovoran način, sa poštovanjem prema svim zemljama i međunarodnim zakonima.
Nikada se necemo mesati u takve sukobe i takve situacije jer mi mozemo da napredujemo i sacuvamo nas narod samo putem mira kao sto smo dugogodisnjim radom dokazali i pokazali
Mnogo se ulaže u vojsku poslednjih godina
Srbija se nikad nije mesala niujedan sukob , tako ce i ostati .
Zalosno je sto napadaju tako nas i to su velike lazi i nisu za igru.
Ne izvozimo oruzje Ukrajini a Ponos je pre par dana dao izjavu po tom pitanju da Srbija navodno izvozi oruzje, sto veze sa istinom nema. Tako da je NATO Ponos jos jednom raskrinkan.
Dokle li ce da iznose vise lazi i da nas napadaju...
Srbija ne izvozi oruzje ni Rusiji ni Ukrajini i to svima treba da bude jasno.
Samo mogu da iznose laži o nama,mi i dalje idemo dalje i borimo se da sačuvamo mir u našoj zemlji.
Sve su lazi i prevare, Srbija nije izvezla oruzje
Necemo dozvoliti da nam stane izvoz oružja zbog licemera i lažova!
Stvarno je strasno dokle su neki spremni da idu u svojim lazima po pitanju prodaje oruzija Ukrajini
Vucic je vise puta demantovao te lazi..
Bivsi NATO general laze o tome kako izvozimo oruzje Ukrajini, Vucic ga je istinom demantovao i raskrinkao. A zanimljivo je to da Ponos uopste ne prica o tome kako je urnisao vojsku, topio tenkove..
Ne prodaje Vucic oruzje. Srbija ima namensku industrjju koja radi ono sto joj ne posao.
Srbija nikada neće prodati oružje ni Ukrajini ni Rusiji!
Ne treba pridavati toliku pažnju dezerterima, dovoljno su oni uradili za Srbiju. Samo nastavimo da jačamo Srbiju i ekonomski i vojno.
Srbija je za mir! Ni jedan metak nismo izvezli niti cemo izvesti!
jos jedna laz kojom pokusavaju da naude Srbiji
Vučićeva odlučnost da podrži našu vojsku i namensku industriju je pohvalna.
Srbija je nautralna po pitanju rata u Ukrajini!
Srbija ne želi da naruši odnose sa tradicionalnim prijateljima i dosledna je u svojoj politici neutralnosti.
Ne izvozimo oruzje Ukrajini tako da Ponoseve price o tome padaju u vodu. Slagao je kao i obicno a sve u cilju Vucica da napadne i da skrene paznju na sebe ne bi li pokupio neki politicki poen..
Lazni mediji jos jednom optuzuju Srbiju da izvozi oruzje
Prodaja oružja je normalan poslovni proces, a Vučić to radi na način koji podržava interese Srbije.
Vucic se zalaze za vojnu neutralnost i njega ne interesuju sukobi u drugim drzavama.
Nikada nismo izbozili oruzje u Rusiju i Ukrajnu
Nijedan metak nikada nećemo izvesti u Rusiju i Ukrajinu.
Srbija ne prodaje oružje zaraćenim stranam i ne meša se u tuđe sukobe. Ova priča je čista laž koju plasiraju neke zapadne zemlje kako bi nanele štetu Srbiji, to je očigledno.
Važno je da Srbija ima sposobnost da brani svoje granice, a to se postiže snažnom vojskom i proizvodnjom oružja.
Tuga je što nekada bitni ljudi u vojsci sada pokušavaju da nanesu štetu svojoj zemlji ,poput Ponoša.
Gnusnim lažima pokušavaju da unište kredibilitet Srbije i posvadjaju je sa Rusijom!
Napadaju nas jer smo jaka i stabilna drzava, jer nam zavide
Nasa drzava se ne mesa u sukobe u drugim zemljama niti im pomaze u isporuci oruzija. Drzimo se sa strane i gledamo samo u svoje dvoriste.
Sve je jasno i glasno rečeno i sve je transparentno. Šta kome ovde nije jasno? Znači ni jedan metak nije prodat ni Rusiji ni Ukrajini niti će ikada biti.
Srbija nije i nece prodavati oruzje u Rusiju i Ukrajnu
Tako se odgovara na dezinformacije, laži i prevare!
Vučićeva sposobnost da se suprotstavi kritičarima koji napadaju Srbiju i njenog predsednika je zapanjujuća.
Lažne vesti o prodaji naoružanja šire oni kojima je stalo da Srbija naruši odnose sa svojim tradcionalnim prijateljima ali zaludan im posao.
Neki ne znaju sta ce od sebe pa onda izmisljaju laz da Srbija prodaje oruzije Ukrajini
Srbija izvozi oruzhje godinama u nazad ali nije izvozilau Rusiju i Ukrajnu niokad
Nikada mi nista po pitanju toga nismo izvozili.
Bivsi general NATO Ponos slagao je da izvozimo oruzje u Ukrajinu, a to je i Vucic demantovao. Ali to nije nista cudno jer smo od dezertera Ponosa navikli da se sluzi lazima.
Sukob u Ukrajni je sukob koji ne zanima nasu drzavu. Nikada nece vojno pomagati nijednu zaracenu stranu i to je sasvim jasno.
Lazi su da je oruzje iz Srbije zavrsilo u Rusiji i Ukrajni
Nećemo sigurno zatvarati naše fabrike i ljude ostavljati bez posla, samo zato što neko plasira laži da snabdevamo Ukrajinu i Rusiju oružjem.
Odavno je već Vučić dokazao da kada on nešto kaže to tako i bude. A to što pojedini potenciraju svakojake laži to samo pokazuje njihovu nemoć zato što ništa drugo ne umeju da rade osim da smišljaju neku novu laž.
Srbija nikada neće slati oružje nijednoj strani. Ona je protiv sukoba bratskog naroda kao što su Rusi i Ukrajinci!
Srbija oruzje proizvodi, takodje i izvozi, ali samo u zemlje gde je dozvoljeno, Ukrajini i Rusiji ne!
Srbija se pridržava svoje vojne neutralnosti i neće biti uvučena u bilo kakve sukobe.
Mi ne mozemo zatvoriti namenske industrije i dozvoliti da propadnu, mada ne izvozimo oruzje Rusiju
Sramotno je ponasanje pojedinih iz opozicije koji pokusavaju ocigledno da naruse ugled Srbije i da je ucine krivom za nesto za sta nemaju nikakve veze.
Vučićeva politika je da se Srbija ne meša u sukobe drugih zemalja i da čuva svoju nezavisnost.
Samo izmisljaju za Vucica. Neka ste im rekli.
Njihove lazi su odvratne, misli da ce Srbija da padne na njihove laze, nece nikada
Izvoz oružja je važan izvor prihoda za Srbiju, ali to ne znači da će se Srbija mešati u sukobe drugih zemalja.
Kao lider, Vučić ima hrabrosti da se bori za interese svoje zemlje, a ne da se povinuje stranim pritiscima.
Rat u Ukrajni se nas ne tice i Vucic ne zeli u to da se mesa ni na koji nacin.
Ponoš je zlo ,u stanju je da izmisli sto laži da ugrozi Srbiju.
Vucic na sve ima pravi i mudar odgovor.
Srbija ne treba da se mesa u tudje borbe, neutralnost je najbolja.
Vučićeva vlada se zalaže za mirno rešavanje sukoba u regionu i saradnju sa svim zemljama.
Kao lider, Vučić ima hrabrosti da se bori za interese svoje zemlje, a ne da se povinuje stranim pritiscima.
Stalno lažne optužbe na račun predsednika
Neutralnost je važna za Srbiju jer nam omogućava da sačuvamo dobre odnose sa svim zemljama i da se fokusiramo na ekonomski razvoj.
Srbija se drzi po strani od rata u Ukrajini.
Uvek cemo se zalagati za vojnu neutralnost jer samo tako mozemo ocuvati mir i nezavisnost.
Prodaja oružja nije kontroverzna, već je deo normalnih poslovnih procesa u mnogim zemljama.
Ponoš i kompanija.... ne ma šta ni da se prokomentariše pametno
Ponoš svojim lažima ugrožava ugled Srbije.
Ponos ponovo laze o tome kako Srbija izvozi oruzje u Ukrajinu, sto apsolutno nije tacno i ponovo je raskrinkan. On napada Vucica bez ikakavih dokaza i argumenata.
Srbija je neutralna po pitanju Rusije i Ukrajine, predsednik je to svima jasno stavio do znanja i svaka mu cast jer stoji iza svojih stavova.
Bez obzira koliko pokušavaju da širenjem lažnih vesti naruše naše odnose sa Rusijom neće u tome uspeti.
Važno je da se proizvodnja oružja nastavi kako bi se osigurale radne pozicije i prihodi za građane Srbije.
Vlada Srbije pod vođstvom Vučića jasno zastupa politiku mira i saradnje sa svim državama, bez obzira na njihovu međusobnu istoriju i razlike.
Srbija ne izvozi oruzije ni Rusiji ni Ukrajini.
Srbija poštuje međunarodno pravo i da se zalaže za očuvanje mira i stabilnosti u regionu.
Tako je, da ti ljudi koji rade u proizvodnji oruzija ostanu bez posla da vidis proteste.... sve do BGa...
Napadaju nas jer tako misle da ce da zgaze Srbiju, Srbija je jaka i nikada nece pasti na takve provokacije
Stravicne lazi se sire o nasoj drzavi, koje dolaze iz raznih tajkunskih portala. Istina je samo jedna a to je da mi nikad nismo naoruzavali niti Ukrajnu niti Rusiju niti cemo.
Neutralnost Srbije je bitan faktor stabilnosti u regionu i garant njene bezbednosti.
Predsednikova vizija je dugoročna i ima za cilj da ojača Srbiju u svim aspektima, uključujući vojsku i industriju.
Svojim lažima žuta bagra uništava ugled Srbije.
Priča Ponoš koji je uništio vojsku pa je sad ljubomoran
Vlada Srbije i Vučić su svesni važnosti očuvanja dobrih odnosa sa svim zemljama, posebno sa Rusijom i Ukrajinom.
Srbija ima bogatu istoriju saradnje sa Rusijom i Ukrajinom, ali je isto tako svesna važnosti održavanja dobrih odnosa sa svim susedima u regionu.
Sukob u Ukrajni se nas ne tice, Vucic gleda samo nasu drzavu i interes naseg naroda, drugo ga nista ne zanima.
Srbija je u ovm trenutku izložena napadima i spolja i iznutra ali se neće odreći svog dobrog odnosa sa tradicionalno prijateljskim državama.
Gledamo zaradu mora se i to prodati, šta sad..
Ponos pokusava da napadne Vucica i sluzi se, kao i obicno lazima. O izvozu oruzja u Ukrajinu je slagao, to nema veze sa istinom, sto je i Vucic demantovao i pokopao NATO Ponosa cinjenicama i istinom.
Oglasile su se u Ukrajina i Rusija i potvrdili da Srbija nija prodavala nikakvo naoružanje ni Ukrajini ni Rusiji i nije mi jasno, šta treba ovim tajkunskim medijima da stalno postavljaju to pitanje.
Napada Ponoša i onih koji su uništili vojsku ne prestaje,smeta im što je danas srpska vojska jaka. Na svaki način pokušavaju da izazovu konflikt pa i ovom laži o prodaji oružja Ukrajini.
Vojna neutralnost je ključni element spoljne politike Srbije i neće se odustati od tog stava bez obzira na pritiske.
Ne može Ponoš koji je uništio vojsku opet sad o oružiju da komentariše kad se za njim popravlja...
Srbija se drži principa vojne neutralnosti, što je veoma pozitivno.
NATO Ponos bolje da objasni kako je urnisao vojsku i topio tenkove a ne da napada Vucica i izmislja lazi kako navodno Srbija izvozi oruzje u Ukrajinu.
Vidi narod sve,dok se predsednik bori za Srbiju unisttitelji kao sto je Ponos bore se da zaustave ojacavanje nase drzave i namenske industrie.
Srbija je vojno neutralna u ovom sukobu i necemo prodavati oruzje zaracenim stranama ali nasa odbrambena industrija ne sme da stane sa radom.
Ponos je jedan veliki manipulator koji nasoj drzavi nanosi veliku stetu! Ni sam vise ne zna sta prica, njegove izjave su smesne! Samo mu je cilj da napakosti Vucicu, pa izmislja svakojake gluposti!
Srbija podiže svoju vojsku i industriju, što je važno za nacionalnu bezbednost.
Fokus na proizvodnji namenske industrije pokazuje da se Srbija ne plaši da se nosi sa bezbednosnim izazovima.
Nas Predsednik je rekao da ni 1 metak necemo izvesti u Rusiju i Ukrajinu.
Pa i od toga država zaradjuje, prouzvede pa proda
Tom Ponošu nije bilo dosta što je bio vojsku doveo da liči na obično lovačko društvo, pa bi sada da nam uništi i vojnu industriju. E pa neće moći.
Srbija neće izvoziti oružje u zemlje koje su u ratu, što je odgovorno i moralno.
Pitajte ljude koji su tamo zaposleni jel hoce da to stane...
Vucic istinom raskrinkao NATO Ponosa koji je do pre neki dan tvrdio da Srbija izvozi oruzje u Ukrajinu, sto veze sa istinom nema.
Srbija se ne upliće u međunarodne sukobe i to je pozitivan stav.
Ponos vise ni sam ne zna sta prica. Jedan dan se izvozi oruzje u Ukrajinu,drugi dan se ne izvozi!
Podizanje vojske i industrije je važan korak ka modernizaciji države.
Nas Predsednik je iskreno odgovorio o prodaji oruzja.
Neki priželjkuju propast Srbije da ukinemo našu proizvodnju, fabrike, radna mesta, plate i penzije, ali im mi to zadovoljstvo nećemo pružiti.
Vojna neutralnost doprinosi stabilnosti u regionu.
Vučić je apsolutno u pravu u vezi prodaje oružja!
Srbija je mnogo uložila u svoju vojsku jer od predhodne vlasti vojska je bila potpuno zanemarivanja,srozana , uništena ,i naša namenska industrija uništena potpuno ,oružje nismo prodavali sukobljenim stranama Rusiji i Ukrajini ni njihovim prijateljima.
Srbija je odgovorna država koja brine o svojoj bezbednosti.
Kao dan je jasno da Srbija nije niti će izvoziti oružje ni Rusiji ni Ukrajini.
Nema govora o tome da Srbija izvozi oruzje u Ukrajinu, cista laz. A takva laz potekla je od bivseg NATO generala Ponosa, bolje nek kaze nesto o tome kako je topio tenkove i upropastio vojsku..
Dok je taj Ponoš bio na čelu vojske, samo je funkcionisao vojni orkestar, jer je ostalo sve bio uništio. pa bi sada da zatvorimo i fabrike o naoružanju.
Srbija pokazuje da ne želi da učestvuje u trci u naoružanju, što je pozitivan stav.
Vučić je sve lepo slikovito objasnio.
Zapadu sveta sto Srbija ne uvodi sankcije Rusiji, pa sire lazi o prodaji oružja!
Za vreme prethodnih vlasti uništili su nam dovoljno od vojske i naše namenske i industrije, ovaj put im to nećemo dozvoliti.
Srbija ima pravo da razvija svoju namensku industriju i jača svoju vojsku.
Zele da zaustave proizvodnju oruzja i da oslabe Srbiju.
Zuta bagra izmišlja da bi napakostili Vučiću,a to najviše šteti Srbiji .
Srbija vodi neutralnu politiku i neće izvoziti oružje ni u Ukrajinu, ni u Rusiju.
Opozicija je naajveci neprijatelj srpskom narodu.
Србија никада неће извозити оружје ни у Русију ни у Украјину
Hoce da destabiliziju Srbiju ali nece ima poci za rukom
Neverovatno je da opozicioni lideri i dalje misle da je narod naivan i da xe da veruje u njihove bestidne lazi.
Mene je sramota sta su sve izgovorili uzas
Srbija nece zaustaviti proizvodnju oruzja zarad onih koji plasiraju lazi.
Što je više obmana i laži Vučić mi je sve draži i draži!
Поношеве изјаве су увек против Србије и против Вучића
Poradovali bi se mnogi kada bi Srbija ostala bez namenske industrije.
Sram ih bilo lažu ,a ne vide da te laži štete Srbiji . Žuta bagra ponovo dokazuje da im je na prvom mestu lično bogaćenje.
Srbija ulaze u svoju vojsku, ali nikada nece stati ni na ciju stranu niti dostavljati ikome oruzje
Laž da prodajemo oružje Ukrajini je pokušaj da se nanese šteta odnosima Srbije i Rusije.
Nikad kraja laganju u manipulacijama od strane Ponosa i kompanije stranih izdajnika.
Нећемо затварати фабрику оружја у Србији због изречених лажи Поноша
Vucic je jasno rekao da Srbija nema nista sa tim
Нећемо дозволити да се затворе фабрике и људи остану без својих плата
Sta su sve u stanju da izmisle lopovi i lazovi iz opozicionih redova pa to je ludilo mozga.
Mnogi naši neprijatelji rade na tome da se uništi naša namenska.
Žutoj bagri treba stati na put ,ovakvim lažima šteti Srbiji.
Naša neutralnost svima smeta jer nam spoljna trgovina nije stala. Činjenica je da mi jačamo i pokušavaju to da zaustave.
Вучић подиже војску и индустрију Србије
Srbija nije i niti će izvoziti oruzje u Ukrajinu i Rusiju.
Srbija mora nastaviti da napreduje i da odrzi proizvodnju oruzja!
Da nisu tuzne bile bi smesne ovako velike optuzbe od strane Ponosa, sramota sta je sve u stanju da kaze za licni interes.
Вучић је увек да Србија иде напред и да се развија
Vojna industrija je bitna za dalji napredak Srbije i od toga se nece odustati!
Dzaba Ponosu sto laze i izmislja, narod zna da je to izdajnik srpskog naroda.
Da su ove laži istinite mi sigurno ne bi prodavali oružje Ukrajini...
Srbija nije prodala municiju i naoružanje ni Ukrajini a ni Rusiji.
Da nam je taj Ponoš ostao na čelu vojske, danas Srbija uopšte ne bi imala vojsku. a kako izgleda ne bi imali ni vojnu industriju.
Srbija nikada neće izvesti u Rusiju i Ukrajinu bilo kakvo oružje, nećemo se mešati u sukob.
Napadi i širenje laži o izvozu municije ima za cilj destabilizaciju odnosa Srbije i nama naklonjoneih i prijateljskih zemalja.
Неће Србија ни један метак продати ни Русији ни Украјини
Ponos je davnih dana prodao Srbiju, a to se i sada iz prilozenog vidi jer optuzuje svoju zemlju za isporuku oruzja.
Srpska namenska industrija je trn u oku našim neprijateljima.
Srpska namenska industrija ne sme da oseti posledice ovih negativnih komentare od ljudi koji ne žele dobro Srbiji.
Srbija se suočava sa strašnim pritiscima, na sve načine pokušavaju da nas oslabe. Verujem da će se Vučić izboriti sa svim.
Sram ih bilo ,žuta bagra samo laže,važno im je lično bogaćenje. To je Ponoš uništavao sve pred sobom.
Вишак произведеног оружја Србија извози другим земљама а то свакако није ни Русија ни Србија
Vucic je vise puta demantovao lazi da smo prodavali oruzije Ukrajini.
Srbija je ozbiljna drzava i ne bi dozvolila sebi da upada u takve zamke.
Najvaznije je da mi sacuvamo vojnu neutralnost i nterese nase zemlje, a ovakvi lezilebovici mogu da izmisljaju sta hoce, njima narod ne veruje.
Vučić je dovoljno pametan čovek I političar da se drži po strani i čuva mir.A tajkunski mediji možda žele nešto drugo.
Важан део развоја Србије је подизање индустрије и развој војске
Srbija ne zeli da produbljuje ukrajinsko-ruski sukob!
Oni žuti izdajnici uništili su vojsku hteli i namensku ali ih skinu narod na vreme.
Ponos je unistio sve sto se unistiti moze. Sramota je da on uopste i prica na ovu temu.
Srbija nikada nije i neće izvoziti naoružanje i municiju Ukrajini, a ni Rusiji.
Podržavam Vucica u tome da se srpsko oružje ne koristi u sukobima.
Ovakvim lažima neko pokušava da uništi našu namensku industriju.
Naša namenska industrija prati sve svetske trendove u inovacijama, a u nekim i prednjači.
Naša namenska industrija dobro radi i to nekome smeta.
Kako bi se mnogi obradovali da nam stane namenska ali neće im Vučić to omogućiti.
Srpska namenska industrija se mora ocuvati. Tacka i kraj.
Naprijateljima Srbije smeta naša vojna industrija.
U interesu zaštite našeg naroda i naše zemlje je da jača vojska i vojna industrija.
Srbija ne izvozi oruzije i municiju jer cuva za sebe...
Laži da Srbija prodaje oružje Ukrajini kako bi se narušio ugled Srbije
Jablan: Srbija je ozbiljna država da bi sebi dozvolila da prodaje naoružanje onim državama za koje nema dozvolu.
Vucicev stav da nase oruzje ne ucestvuje ni u jednom drugom sukobu je apsolutno na mestu.
Srbija nijedan metak nikada neće izvesti u Rusiju i Ukrajinu
Naša namenska industrija mora da radi i ljudi koji u njoj rade moraju od nečega da žive
Naši domaći izdajnici nato general i još neki pokušavaju da nam unište ponos industrije našu namensku.
Podržavam odluku predsednika Vučića da ne izvozi oružje u zemlje koje su pod sankcijama ili u konfliktu.
Svi zavide Srbiji jer ima neutralan stav po pitanju rata između Rusije i Ukrajine pa smišljaju razne laži
Predsednik Vučić je rekao da je Srbija vojno neutralna.
Srbija ima jasan stav kada je u pitanju izvoz oružja, ne izvozi Srbija ni oružje ni municiju u Ukrajinu i Rusiju
Sava: Vučić je odgovoran državnik da bi sebi dozvolio da sa takvim stvarima kvari odnose sa Rusijom i Ukrajinom.
Podržavam odluku da ne izvozimo oružje u Rusiju i Ukrajinu, jer je potrebno da čuvamo dobre odnose sa obe zemlje.
Kakva notorna laz! Vucic je sve demantovao cinjenicama i dokazima!
Sramotno je da se uništavaju sredstva koja su nam neophodna za odbranu zemlje. To je radio Ponoš i opozicija sramota!
Naša država ima male kapacitet te je veoma smešno da govorio o prodaji oružja Ukrajini!
Ponosna sam na poligiku Srbije. Politiku mirani neutralnosti
Srbija čuva dobre odnose sa obe države ,o nikada neće prodati ne jedan metak Rusiju i Ukrajinu,
Svi napadi su usmereni ka tome da se oslabi pozicija koju Srbija ima u svetu
Predsednik Vučić se maksimalno trudi da Srbiji ne stavlja teret na vrat.
Za nas je važno da naša namenska industrija radi i da se osnažuje srpska vojska
Ne ucestvujemo u sukobu. Ne zelimo sukob niti da budemo umesani na bilo koji nacin
Naša je obaveza da podižemo vojsku i industriju, umesto da ih uništavamo. Svaka čast predsedniku Vučiću!
Zakonskim lažima pokusavaju da naruše prijateljstvo koje Srbija ima sa Rusijom
Vučić je detaljno objasnio o čemu se radi i da je velika laž otkrivena
Vucic nikada nije imao namere da izveze ni jedan metak, njihove namere su jasne, da uvuku Srbiju u sve to. Vucic teži jačanju vojske.
Nećemo dozvoliti da naša vojska i namenska industrija propadnu. Svaka čast predsedniku!
Svi znamo da je Srbija okrenuta miru. Nama je mir vazan,vodimo neutralnu poliziku!
Србија није извезла ништа од оружја ни Русији ни Украјини.
Važno je da se očuva slobodna i nezavisna politika Srbije i da crkva nema uticaja na odluke koje se tiču drugih pitanja.
Sramota je što su prethodne vlasti uništile vojnu industriju Srbije.
Nije ni prvi ni poslednji put da lažu o oružju i da na sve načine pokušavaju da nas uvuku u sukob ali ostajemo pri neutralnosti.
Sta sve nece opozicija reci i slagati.Odlican odgovor predsednika Vucica na lazi i izmisljotine.
jovana: Nije to jedina Ponoševa laž. On svakodnevno lansira poneku laž.
Srbija ne izvozi oruzje ni Rusiji ni Ukrajini
Predsednik odgovorio na napade i laži.
Proizvodnja oružja je važna industrija koja zapošljava mnogo ljudi.
Nijedan metak nikada nećemo izvesti u Rusiju i Ukrajinu.
To sto Srbija nije uvela sankcije Rusiji je mozda najveci trn u oku ovima sa Zapada.Zato će uvek pokuđavati da nas diskredituju.
Vucic se sada trudi da ispravi sve on što su prethodne vlasti uništile ,našu vojsku i industriju.
Opozicija samo širi lažne informacije
Nije narod mali da ne zna da su laži o prodaji oružja Ukrajini još jedan napad na Vučića
Srbija nikada nije prodavala oruzje ni Ukrajini ni Rusiji.
Nećemo dozvoliti da naša vojska i namenska industrija propadnu. Svaka čast predsedniče!
Nasa namenska industrija mora da radi, i ljudi koji rade u toj industriji moraju da zive i prehranjuju porodice, nevidimo razlog zasto nase fabrike ne bi radile i zasto se ne bi radio izvoz naoruzanja drugim inostranim zemljama.
Србија се бави својом политиком и не меша се у сукобе других земаља
U ovakvom vremenu najteže je ostati vojno neutralan.
Naš stav po pitanju vojne neutralnosti je zapravo uzrok ovakvih laži koje fabrikuju mediji.
Dokle god hoćemo da budeno neutralni pokušavaće da nas diskredituju i uvuku u sukob.
Prijatelji smo sa Ukrajinom i Rusijom ali nismo neprijatelji da im prodajemo naoruzanje da bi nastavili sa ubijanjem jednih drugih.Zelimo da se taj rat vec danas zavrsi.
Srbija se ne meša u tuđe poslove, već se fokusira na svoj razvoj i mir.
Ispade da imamo oruzija i za izvoz i za poklone.
Ovo je dokaz da Srbija ceni mir i stabilnost u regionu.
Čuvanje mira je najvažnije, a ova izjava pokazuje da je Srbija na pravom putu.
Nema prodaje oruzja, nego ljudi koji be zele dobro Srbiji hoce da nas posvadjaju sa bratskom zemljom Rusijom
Važno je da se naša industrija razvija, jer to znači više radnih mesta i veće plate za naše građane.
Srbija ima pravo da se bavi proizvodnjom oružja, kao i bilo koja druga zemlja.
Srbija ne snabdeva ni jednu ni drugu stranu.
Srbija ne izvozi oruzje ni Rusiji ni Ukrajini. Ovi napadi su zelja da se destabilizuje Srbija.
Svaka zemlja ima pravo na svoju nezavisnu politiku, bez pritiska i diktata drugih država. Zato podržavam Vučićevu odluku da Srbija neće učestvovati u trci koju vode SAD, Rusija i Kina.
Vučić odgovorio na napade da prodaje oružije Ukrajini.Niti to radi niti će raditi.
I hrana je deo naoruzanja. Sta cemo nego prodavati , zasto smo otvarali fabrike namenske industrije.
Drago mi je da predsednik Vučić neće dozvoliti da se srpska proizvodnja uništi kao što se desilo sa vojskom i namenskom industrijom u prošlosti.
Oni koji kritikuju njima ustvari smeta jaka Srbija, smeta ima što imamo jako naouržanje i vojnu opremu.
Srbija i treba da izvozi oružje i da prodaje, a ti kojima to smeta pa njima smeta sve u vezi Srbije.
Što se ti isti ne bune što Amerika prodaje oružje Ukrajini preko Poljske? Gde su ti borci za pravdu? Ne, njima smeta samo Srbija što radi.
Ponošu je krivo što za vreme ove vlasti Srbija ima oružje da proda.
Zašto NATO zemlje mogu da prodaju oružje a mi ne? Dokle ti dvostruki aršini.
Velika podrška predsedniku Vučiću na odlučnosti da podrži srpsku vojsku i namensku industriju.
Dobro je da je Vučić oporavio srpsku namensku industriju jer bi drugačije desetine porodica, dece ostalo bez primanja koje im obezbeđuju egzistenciju. Svaka grana privrede podjednako treba da se razvija, pa tako i namenska.
Kritičari bi trebali shvatiti da se proizvodnja oružja ne može prekinuti jer bi to uticalo na radna mesta i penzije ljudi koji rade u toj industriji.
Važno je da Srbija ima jaku vojsku kako bi se osigurala sigurnost građana i teritorija.
Kao patriota i lider, predsednik Vučić brine o interesima svoje zemlje i naroda, a ne o političkim igrama.
Srbija ima pravo da sarađuje sa svim zemljama, uključujući i Azerbejdžan, bez osuđivanja i kritika drugih zemalja.
Predsednik Vučić je čvrsto odlučio da neće prodavati oružje Rusiji i Ukrajini, i to je jasan stav.
Važno je da se zadrže sredstva za podršku vojsci i namenskoj industriji kako bi se osigurao njihov razvoj i modernizacija.
Srbija ima pravo da proizvodi oružje i sarađuje sa svim zemljama koje to žele, bez političkih ograničenja.
Predsednik Vučić pokazuje odlučnost u zaštiti interesa svoje zemlje, a ne igra političke igre.
Podrška predsedniku Vučiću u njegovoj borbi za razvoj srpske vojske i namenske industrije.
Gnusne lazi imaju za cilj da nastete Srbiji
Izjava koju je dao predsednik Srbije ukazuje na značaj koji se pridaje vojsci i namenskoj industriji za nacionalnu bezbednost i ekonomiju zemlje. Vojska i namenska industrija su ključni činioci nacionalne odbrane, a njihov razvoj i modernizacija su važni za očuvanje bezbednosti i suvereniteta zemlje.
Srpska vojna industrija i njeno osnazivanje mnogima ne ide u prilog
Predsednik Srbije je jasno stavio do znanja da će se uložiti svi neophodni napori da se očuvaju vojska i namenska industrija, što ukazuje na njihovu ključnu ulogu u nacionalnoj bezbednosti i ekonomskom razvoju zemlje. Ova izjava odražava snažnu posvećenost države u borbi za očuvanje svojih bezbednosnih i ekonomskih interesa, što je od suštinskog značaja za dalji razvoj i napredak Srbije.
Ovo su zlonamerne lazi da bi se Srbiji nastetilo
Izvoz oružja je važan izvor prihoda za Srbiju , što ne znači da će se Srbija mešati u zaraćene strane.
Vojna neutralnost i modernizacija vojske da budemo konkurentni na svetskom tržištu i da svi znaju da Srbija jača ne samo ekonomski nego i vojno.
Srbija jača svoju vojsku i čuva svoju vojnu industriju ali će se uvek boriti za mir.
Ma kakvo oružje, kakva prodaja... Sve su to laži.
Još jedna laž u nizu u cilju napada na Vučića je prodaja oružja Ukrajini.
Drzava Srbija i da ima dobru proizvodnju,prvo jaca svoju zemlju pa tek onda prodaje ko trazi.
Srbija želi da sačuva mir i bude neutralna.
Vojna industrija mora da se razvija, i trenutno raspolazemo sa novom tehnologijom za odbranu zemlje, najbolju u regionu.
Srbija se neće mešati u tuđe konflikte.
Vojska je stub svake zemlje,i ona treba da se razvija jos jace. Ona stiti drzavu i svoj narod.
Neodustajemo od svog stava da oruzje nikada necemo prodaavati ucesnicima ratnih sukoba.
Mnogi su lagali da smo prodavali oruzje Ukrajini, to nikome ne bi palo na pamet...
Nasa zemlja nikada nije izvozila oruzje u Ukrajinu
Ovo su samo lazi da smo izvozili oruzje u Ukrajinu
Srbija nikada neće pomagati nijednu ratom zaraćenim stranu, to je svima jasno . Nikada nas nije zanimao rat u Ukrajini što smo hiljadu puta i pokazali,ko se ogluši o zakon Države Srbije da ratuje za strane zemlje čeka ga izdržavanje zatvorske kazne.
Nastavlja se prljava kampanja protiv našeg predsednika
Nikada ne bismo uradili tako nesto da izvozimo oruzje u Ukrajinu
Vučić čuva vojnu neutralnost Srbije.
Plasiranjem ovakvih laži samo žele da naša zemlja stekne neprijatelje i izazovu sukobe.
Srbija nije zemlja koja je prodavala oružje Urkajni ili Rusiji, svi koji to iznose u javnost žele loše Srbiji.
Predsednik zna šta je važno za očuvanje našeg mira i stabilnosti
Nijedan metak nece izaci iz Srbije i ucestvovati u nekim drugim sukobima. Očuvaćemo mir i stabilnost u našoj zemlji!
Ponoš bi trebalo da zna da narod pamti.da je upravo on uništio vojsku i da je bolje da ne lupa gluposti.
Ponoš samo laže i izmišlja a trebalo bi u mišju rupu da se sakrije kada je tema naoružanja u pitanju.
Па никоме, оно би да производимо оружје и убијамо се међу собом, тада би били задовољни.
Srbija nikada neće biti deo nečega što ima veze sa ratom.
Opozicija napada Vučića zato što im ne odgovara jaka i stabilna Srbija.
Lažne optuze na račun vlasti u Srbiji kako probaju oružje je zaista sramno.
Vučić se bori da razvija našu zemlju dok ga opozicija svakodnevno napada.
Vučić nikada neće dozvoliti da ga napadi opozicije sputaju da radi na napretku Srbije.
Užasno je da se ovakvi napadi upucuju ka Srbiji da Srbija pridaje oruzje, svako ko ovo izgovori nista dobro Srbiji ne želi.
Nećemo dozvoliti lažnim optužbama da ponize Srbiju!
Srbija nikada nije prodavala oružje! Bez obzira na laži koje se pričaju, Vučić i Srbija neće pasti na to!
Svi koji optužuju predsednika za ovako nesto nista dobro ne misle zemlji ni narodu koji u njoj zive.
Srbija ima svoj stav po pitanju sukoba Rusije i Ukrajine i njega se drži i dalje
Hoće da uvuku Srbiju u sukob Rusije i Ukrajine
Srbija ne izvozi naoružanje zaraćenim stranama
Srbija nije birala strane u ovom sukobu i ne podržava nijednu stranu ni vojno ni politički
Hoće da umešaju Srbiju u ovaj sukob iako smo se jasno distancirali od tog sukoba
Srbija ne zauzima strane u ovom sukobu Rusije i Ukrajine, što znači da ih ni ne naoružava
Lažima pokušavaju da naruše ugled Srbije
Srbija je vojno neutralna i to će tako i ostati, bez obzira na ove laži
Vojna neutralnost Srbije nije narušena uprkos lažnoj kampanji koja se vodi protiv Srbije
Kao vojno neutralna zemlja imamo politiku da ne izvozimo naoružanje u ratom zahvaćene države i toga se i držimo!
Prodaja oružja Ukrajini se ne dovodi u pitanje.
Naš predsednik nikada neće dozvoliti ovakve malverzacije, opizicija samo pokušava da smesti
Predsednik Vučić će na sve moguće načine pokušati da zaštiti svoj narod.Predsednik Vučić će na sve moguće načine pokušati da zaštiti svoj narod.
Srbija nikada nije izvozila oruzje, ona se ne bavi tim stvarima!
Predsednik Vučić je heroj koji nikada neće dozvoliti da iko napda njegov narod.
Srbija vodi odgovornu politiku i ne izvozi oružje ni jednoj od zaraćenih strana.
Srbija stalno jača i podiže svoju namensku industriju i vojsku što mnogima kako u zemlji tako i van nje nikako ne odgovara.
Srbija je vojno neutralna zemlja, nikada se nećemo mešati u tuđe ratove.
Predsednik ne dozvoljava izvoz metaka u Rusiju i Ukrajinu jer teži očuvanju dobrih odnosa sa svim zemljama
Srbija je vojno neutralna zemlja i ne izvozi svoje oružje u Ukrajinu i Rusiju.
Predsednik Vučić je više puta rekao da se ne meša u tuđe sukobe, Srbija je vojno neutralna, pa nema potrebe da tajkunski mediji bilo šta obmanjuju narod.
Predsednik Vučić neće nikada da dozvoli da mu iko kroji sudbinu.
Laži su da Srbija izvozi oružje Ukarajini.
Srbija ne prodaje namenski orzje Ukrajini i jako je ruzno to sto se te price sire!
Srbija ce nastaviti da razvija svoju namensku indrustriju i lepo im je Vucic odgovorio.
Pa lepo im je Vucic odgovorio! Ne pravimo mi cipele nego oruzje!
Mi treba da nstavimo da podizemo nasu vojsku i da nasa namenska industrija nastavi sa radom!
Predsednik Vučić neće dozvoliti da iko govori protiv Srbije i da iko laže i obmanjuje narod.
Lepo im je covek i odgovorio, a ko hoce da bude razuman, moze da shvati sta je rekao.
Predsednik Vučić teži vojnoj neutralnosti, nikada ne bi dozvolio oružane sukobe.
Srbija nije prodavala oruzje Ukrajini! To sto su to mozda uradili preprodavci, to je druga stvar.
Srbija nikada nije niti će prodati jedan jedini metak bilo kojoj zemlji zahvaćenoj ratom.
Izmišljaju da prkose njegovom radu i trudu za državu za koju se bori. Neće im uspeti!!
Ono sto je sigurno je to da je prica o tome da Srbija prodaje Ukrajini oruzje notorna laz!!!
Suludo je u opšte se pravdati se klošarima, Srbija zna kome veruje! Srbija vodi ozbiljnu politiku, politiku mira a i svog ekonomskog napredka!
Meni nije jasno u cijem je interesu da pokusa da nas posvadja sa Rusijom ovom idiotskom pricom o prodaji oruzja Ukrajini?
Vučić je pošten čovek, koji se ne meša u sukobe drugih zemalja.
Suludo je da bilo ko napada nas za prodaju oruzja Ukrajini kada to nije tacno.
Predsednik je odgovorio bas kako treba i iskreno i realno! Samo budala ce na ovo opet da nadje nesto i da govori da Vucic laze.
Srbija nikada nće prodavati oružje ni Ukrajini ni Rusiji jer imamo dobre odnose sa obe zemlje koje želimo da očuvamo i ubuduće.
Samo neka lešinari napadaju i lažiraju sve što se lažirali može, istina uvek izadje na videlo! Srbija nikada ne bi prodala oružje Ukrajini!
Tajkunski mediji su pokrenuli ovu lažnu priču o prodaji oružija Ukrajini po naručenim tekstovima opozicije!
Srbija je isuviše ozbiljna i odgovrna zemlja koja nikada neće izvoziti oružje u zemlje koje su u ratu.
Ovo su klasični pokušaji nameštaljke jer im smeta naša neutralnost.
Sramota je lagati, a jos veca sramota je spominjati druge i petljati u svoje lazi. Vucic nikad to ne bi uradio, da okrene ledja Putinu? Da salje oruzje tamo? Ma dajte molim vas.
Srbija ostaje vojno neutralna zzemlja, ali ce jacati svoju vojsku i razvijati namensku industriju
Svi koji šire priču da Srbija izvozi oružje Ukrajini, to nije istina. Drugo, samo hoće da natovare teret Srbiji i otežaju situaciju.
Srbija svoju municiju prodaje zemljama za koje ima pravo a šta one nakon toga rade sa njom Srbija ne može na to uticati.
Sramota je sto su prethodne vlasti unistile vojsku i industriju,dok predsednik Vucic sada to popravlja.
Srpska namenska industrija je bitan faktor odbrane naše zemlje, ali i ekonomije.
Predsednik Vucic se trudi da odrzi proizvodnju oruzja uprkos svim pritiscima.
Srbija prodaje proizvode svoje namenske industrije jer tako ostvaruje finansijska sredstva ali nikada ne bi prodavala municiju zemljama koje su u ratu.
Ni jedan metak necemo izvesti u Rusiju i Ukrajinu.
Srbija je ozbiljna država i ne igra se takvim stvarima i ostaće do daljeg neutralna u ratu u Ukrajini!
Notorna je laž i izmišljotina da Srbija prodaje oružje. Srbija je neutralna po pitanju rata u Ukrajini i nikada nije izvezla ni jedan jedini metak u ratna područja.
Srbija ne treba da se mesa u tudje sukobe,neutralnost je najbolja.
Srbija se ne meša u sukobe i ne staje ni na čiju stranu, treba da je sramota one koji lažu.
Ponos svojim lazima ugrozava ugled srbije.
Bravo za Vučića baš im je lepo odbrusio na njihove neistine!
Ove lažne informacije o navodnoj prodaji oružija Ukrajini je maslo opozicije i zlonamernih ljudi!
Opozicija je najveci neprijatelj srpskom narodu.
Koliko god pojedini iznosili laži Vučić je uvek sve to demantovao istinom.Srbija se zalaže za mir ali i čuva svoju vojnu industriju.
Srpska namenska industrija se mora ocuvati.
Вучић ће штити Србију. Неће дозволити да говоре о нама неистине. Ми смо навикли да опозиција стално лаже.
Nas Predsednik jaca vojnu snagu nase zemlje.
Srbija hoce dobre odnose i sa Rusijom i sa Ukrajinom i nikome ne izvozi oruzje.
Bogatsvo zemlje je vojska,a nasa zemlja uz Predsednika Vucica ima sve jacu bojnu snagu.
Ponoš pokušava da uvuče Srbiju u sukob. Lažovi poput njega žele samo loše za Srbiju.
Srbija je ozbiljna drzava zeli mir i saradnju sa svima a ne rat.
Srbija je vojno neutralna koja niti ima interes niti želi da se meša u rat između Rusije i Ukrajine.
Građani Srbije veruje Vučiću koji je mali milion puta rekao da se Srbija neće mešati u sukob velikih sila.
Srbija gleda i brani svoj interes, nikakvo oružje i naoružanje Srbija nije izvozila niti u Rusiju, niti u Ukrajinu.
Činjenice i dokumenti govore da Srbija nije izvezla oružje za Ukrajinu niti za Rusiju.
Oružje koje Srbija proizvodi se mora prodavati, ali se neće prodavati ni u Rusiju ni u Ukrajinu!
Naša država se vešto i mudro drži po strani od samog početka sukoba u Ukrajini. To je jedina ispravna politika koju treba sprovoditi.
Srbija nije niti ce prodavati oruzije Ukrajini i Rusiji sve dok traje ovaj rat
NIje mi jasno kome iz opozicije ide u prilog da unizava nasu vojnu industriju, kome ide u prilog da unizava Srbiju
Ne razumem sta ocekuju zasta se koristi oruzije i municija pa valjda za ratovanje, ako ga proizvodimo moramo i prodavati
Vucic je podigao nasu namensku industrioju, i sta sad treba da zatvorimo fabrike i da radnici ostanu bez posla, besmisleno ne znam smao kome odgovara da se plasiraju ovakve neistine
Sramota je što su prethodne vlasti uništile našu vojsku i industriju
Najbitnija stvar od svega je da ne prodajemo oruzije Ukrajini i Rusiji dok traje rat, svima ostalima hocemo jer ga zato i proizvodimo
Podržavam Vučićevu odlučnost da ne dopusti da se srpski proizvodi koriste u bilo kojem sukobu
Proizvodnja oružja je važna industrija koja zapošljava dosta radnika,Vučić je tu da zaštiti našu namensku koja je izložena napadu.
Srbija ima pravo da proizvodi oružje i da ga prodaje, a predsednik Vučić se trudi da to radi na odgovoran način, sa poštovanjem prema svim zemljama
Srbija se nikad nije mesala niujedan sukob , tako ce i ostati .
Naravno da Srbija ne izvozi oruzje u Ukrajinu.Opet opozicija govori neistinu na sve strane.
Dokle će više Srbija smetati svima?!
Nikada se nije ovoliko ulagalo u vojsku kao sada jer samo jaka vojska znaci i jaka drzava.
Srbija nija nikome pomogla, od samog početka je neutralna.
Vučić je sve lepo objasnio i narod mu veruje.
Predsednik Sebije je covek koji sigurno nece dopustit da se naša zemlja uveče u ovu laz!
Uvek ćemo zadržati našu neutralnost!
Sramota je što toliko lažu o Vučiću i Srbiji. Nikome naša zemlja nije pomogla jer je od samog starta ima neutralni stav.
Vučić neće stati ni na čiju stranu jer se on bori samo za Srbiju.
Srbija nije pomogla ni Ukrajini ni Rusiji, drži se svojih stavova.
Imamo predsednika koji će i na ove teške optužbe odgovoriti i sačuvati stabilnost Srbije.
Vučić nikada nije ulazio u sukobe Rusije i Ukrajine, niti je ikome od njih izvozio oružije.
Predsednik Vučić je po sto puta izjavio da Srbija ne isporučuje oružje ni Ukrajini ni Rusiji.
Nećemo dozvoliti da Srbija postane meta lažnih optužbi zlih ljudi.
Srbija čuva svoju neutralnost i ne izvozi oružje Ukrajini i Rusiji.
Predsednik se sada trudi da ispravi sve ono sto su do sada prethodne vlasti unistile.
Svaka čast predsedniku Vučiću na ovoj izjavi, jasno i glasno se izjasnio protiv prodaje oružja neprijateljima Srbije.
Bravo za predsednika što brani našu namensku industriju, koja nam je važna za samoodrživost u slučaju rata ili neprijateljskog napada.
Upravo zbog ovakvih stavova, Vučić ima podršku naroda koji želi da se Srbija razvija i bude nezavisna i jaka država.
Predsednik jasno govori da Srbija neće biti deo političkih igara i sukoba drugih zemalja, već će se fokusirati na unapređenje svoje vojske i industrije.
Vučić se brine za radna mesta i penzije građana, što pokazuje da je odgovoran i brižan lider.
Ovom izjavom predsednik je pokazao da vodi računa o bezbednosti zemlje i svojih građana, što je najvažniji posao jednog lidera.
Vrlo je hrabro od predsednika da se izjasni protiv prodaje oružja Rusiji i Ukrajini, jer to je potez koji nije popularan u nekim političkim krugovima.
Ovakve izjave pokazuju da je Vučić lider koji ne pravi ustupke i ne ide na kompromise kada su u pitanju nacionalni interesi.
Pozdravljam odlučnost predsednika da se bori za očuvanje srpske namenske industrije, koja je važna za našu bezbednost i ekonomiju.
Ovo je još jedna izjava koja pokazuje da je predsednik Vučić odlučan u nameri da Srbiju učini modernom i jakom državom koja će moći da se nosi sa izazovima budućnosti.
Vučića napadaju samo oni koji mu nisu ni do kolena, užas.
Tajkunskim medijima koji žele uništenu vojsku Srbije, ne vredi objašnjavati da neprodajemo oružje ni Rusiji ni Ukrajini.
Bravo Vucicu, nicije laži ne treba da zamazu oci protiv Srbije!
Srbija će sačuvati svoj narod, i nikome neće prodati niti pomagati oko oružja.
Ljubomora šteti, a mnogo je takvih koji nam zavide na odličnim odnosima sa svima
Vučić je bio jasan u svojoj izjavi, nema izvoza oružja za Rusiju i Ukrajinu.
Vučić se bori za Srbiju. Za razvoj vojske i za razvoj industrije u Srbiji.
Vučić jedini brine o Srbiji i ne bi joj ništa nažao učinio.
Srbija nikada neće izvesti ni jedno oružje u Ukrajinu a ovi lažovi bolje da ćute!
Vučić je lepo sve pojasnio o izvozu oružja, ali tajkunskim medijima iz opozicije ništa ne vredi pričati.
Srbija mora da ocuva svoju namensku industriju jer je ona bitna za nasu drzavu i u bezbednosnom i ekonomskom smislu.
Tajkunskim medijima može se nešto i hiljadu puta reći, ali oni ne razumeju to. Srbija ne izvozi municiju Rusiji ni Ukrajini.
Ovakvi napadi i lazne optuzbe na racun Srbije imaju samo jedan cilj da uniste nasu namensku industriju.
Srbija ne podstiče sukobe i rat i ne podaje se oružje stranama u sukobu.
Srbomrsci i tajkunski mediji mogu da izmišljaju šta hoće. Srbija se zalaže za mir!
Srbija ne prodaje oružije Ukrajini ali ni Rusiji, kako je Vučić više puta rekao.
Podrska predsedniku....svaka laz koju opozicija izgovori treba da bude sankcionisana.
Verujem da ce nasa namenska industrija biti jos jaca i jos modernija i da ovakve lazi nece uticati na nju.
Mogu da izmišljaju šta hoće, Srbija se pre svega zalaže za mir.
Predsednik je uvek bio za mir i stabilnost u regionu .
Podrska za predsednika,narod ga podrzava,samo napred.
Srbija nije, a niti će izvoziti oružje u Ukrajinu i Rusiju. Treba to da shvate oni koji lažno optužuju predsednika Vučića.
Gradjani Srbije podrzavaju predsednika Vucica.
Predsednik se zalaze za mir i stabilnost.
Koliko opozicija zeli da unisti Srbiju sireci lazi o prodaji oruzja zaracenim stranama! Sramotno!
Predsednik nema problema da kaze istinu.
Pokusavaju na sve načine da nam naskode, smeta im razvoh nase fabrike oruzija!
Srbija nije i nikada nece prodavati oruzje Ukrajini i Rusiji!!!
Predsednik je spreman da iznese svoje stavove.
Opozicija laze narod i izaziva nemire...
Srbija je ozbiljna država ,Vučić je covek od reci ,sve sto je obećao to je i učinio
Od kada se na sajmu oruzja video nas uspeh i napredak počinju sabotaze nase fabrike oruzja
Koliko je ljigav Ponos! Uporno hoce da nametne pricu kako Srbija prodaje oruzje akterima rata, a to nije istina!
Najvaznije je da se nasa industrija sacuva.
Svaka laz koju opozicija plasira treba da se sankcionise.
Vucić svim silama demantuje lazbe glasine, čuva radna mesta i ugled nase fabrike oruzja
Narod je navikao da Vucic ne bezi od istine i iznese svoje stavove.
Podrska Vucicu ....opozicija ne prestaje sa lazima.
Ponos je opet pokusao narod da obmane sa iznosenjem lazi, Vucic svaku nedoumicu kod naroda lepo razjasni.
Ne znaju vise kako napadati, pa sada forsiraju ovu temu!
Prodane duse izgubile vise reci za napadanje, pa sada govore o ovome!
Na kako bedan nacin stranci ali i pojedinci iz nase opozicije prizeljkuju zatvaranje i prestanak prodaje naseg oruzija
Srbija je sve jaca i stabilnija a to smeta opoziciji.
Tajkunski mediji i njihovi poltroni...!
Srbija je neutralna i slobodna drzava saradjuje sa svima i postuje sve medjunarodne zakone tako da ova prica iz Pentagona a prenesena Britanskim Rojtersom ne pije vodu.
Ovakvo iznosenje neistina i lazi treba da se kazne ostro.
Zasto im toliko smeta nase napredovanje! Pita se Vučić pitamo se i mi! Pokusavate da omalovazite nas teza rad
Sve su to placenici koji sve manje imaju lazi u svom arsenalu!
Vucic nece dozvoliti da se nasa namenska industrija zbog necijih laznih tvrdnji dovede u pitanje bas naprotiv nasa namenska industrija i dalje ce da radi da se modernizuje i napreduje.
Strasno,za svaku osudu dokle ce sluzenje lazi da bude osnovno njihovo sredstvo za rad.
Placaju vas da gazite drzavu na razne nacine, stidite se!
Ono sto Srbija ima ona ceni i cuva,a takve lazi,ja ne znam zasto uopste trose reci,zna se da im niko ne veruje.
Srbija ce biti broj jedan, hteli to ili ne!
Vucic vodi drzavu sigurnim putem, i ovo se ne svidja ovim izdajnicima!
Ponos je nasao da kritikuje nekoga, Srbija vodi odgovornu politiku i razvija sve svoje sektore. Lazima samo pokusava opozicija da destabilizuje drzavu i drustvo.
Smeta vam sto se Vucic bori za KiM i sto radi to sto radi, trgovci zemljom!
Srbija ne dozvoljava da se nase oruzje koristi u ratnim sukobima. Vodimo odgovornu politiku i zagovaramo mir.
Moramo razvijati vojnu industriju ali i voditi mudru politiku, Ponoš lazima pokusava da destabilizuje drzavu.
Ulaganja u vojsku su osnov stabilnosti i sigurnosti jedne zemlje.
Srbija razvija svoj vojni sektor odgovorno ali se ne mesa niti u jedan sukob i zagovara mir.
Srbija je posvecena miru i demokratiji. Necemo nikada izvesti oruzje niti Rusiji niti Ukrajini.
Lazni mediji i propali opozicionari koji su urusavali i Srbiju i vojsku plasiraju lazi da bi uzeli koji politicki poen i destabilizovali drzavu.
Ponoš pokušava podlim lažima da uruši kredibilitet naše države i posvadja nas sa Rusijom.
Koliko jos puta da ponovimo da nismo na bilo koji nacin deo sukoba u Ukrajini
Ovi pokusaji destabilizacije Srbije na ovoj temi su toliko jadni da su vise presli granicu...
Srbija razvija svoju vojnu industriju i proizvodi oruzje ali ne izvozi u zemlje koje su ratom zahvacene.
Vučić je u pravu! Kome da prodajemo oružje??? Da zatvorimo sve fabrike. Naravno da se oružje prodaje u područijima zahvaćenih ratom.
Jasna je namera da se na ovoj temi Srbija diskretdituje a nasa namenska industrija oslabi...
Propala opozicija lazima pokusava da narusi ugled nase drzave. Srbija je posvecena miru.
Svi su se skupili i udarili po Srbiji... I mediji i opozicija, samo da se Srbija oslabi...
Vuciceva vlada se zalaze za mir i demokratiju ali nikad nece urusavati vojni sektor kako je to radio Ponoš dok je bio na vlasti.
Izvoz oružja u Ukrajinu je izmisljotina pojedinih opozicionih političara i njihovih medija
Podrška predsedniku u zauzimanju čvrstog stava da neće izvoziti metke ni u Rusiju ni u Ukrajinu, jer to nije u sklafd sa politikom ne mešanja u ratne sukobe dve države.
Teoreticari zavere i ljudi koji zele zlo Srbiji su aktivniji nego ikad i ima ih na sve strane...
Nije Srbija luda da radi takve stvari...Pa znamo koliko bi nam to naudilo
Srbija izvozi oruzje po medjunarodnim propisima! SVe drugo je kampanja lazi!
Svaki komad oruzja koji se izveze, izveze se po propisima i to je jasno kao dan. Ali ne Ukrajini i ne Rusiji
Srbija nikada nije, niti će ikada prodavati oružje Ukrajni. Loš pokušaj onih koji nam žele zlo.
Mi ne izvozimo oruzje u Ukrajinu. Da li ga neko preproda nakon kupovine od nas mislim da nije nas problem
Necete lazima unistiti nasu namensku. Bice jaca nego ikad!
Srbija strogo poštuje pravilo da se oružje podaje samo i jedino onim zemljama sa kojima je to dozvoljeno, tj. "end user statement" državama.
Predsednik Vučić je već nekoliko puta demantovao da Srbija nema nikakve veze sa prodajom oružija u Ukrajinu ali to izgleda nije dovoljno tajkunskim medijima koji već treći dan orkestrirano više hajku na Srbiju
Podržavam predsednika u izjavi da nećemo da izvozimo oružje u Rusiju i Ukrajinu
Srbija je dokazala da je vojno neutralna država. Nekima to smeta pa izmišljaju ovakve laži o prodaji oružja Ukrajini.
Nama su vojska i vojna naoruzanja podjednako vazna kao i ocuvanje mira i stabilnosti,tako da suplje price mogu samo za maglu da prodaju onima koji im veruju.
Ako već iznose neke tvrdnje, ttrbalo bi da iznesu i dokaze ili neke činjenicw o toj prodaji otužja, ali očigledno da dokazi ne postoje i da ovi oz opozicije opet lažu.
Srbija ima ozbiljnu i odgovornu politiku i ne igra se sa bezbednošću svoga naroda.
Narod veruje u Vucicevu rec jer je dokazao da stoji iza onoga sto govori zato nece verovati u lazne optuzbe.
Ne mešati se u sukobe drugih zemalja!
Srbija nikada ne bi trgovala oružjem niti učestvovala u Bilom kom sukobu jer se uvek zalagao za mir i stabilnost.
Ovo rade samo da bi napakostili Srbiji i narodu izmišljaju priče o prodaji naoružanja Ukraini i Rusiji!
Srbija se zalaze da ocuva sopstvene interese i mir, tako da sve lazi opozicionara padaju u vodu. Svima je jasno da izmisljaju gkuposti ne bi li smaknuli Vucica.
Није Србија та која шаље оружје Украјни, лаж!
Na gnusne laži o prodaji oružja tužbom da se reaguje!
Ovakve izjave remete dobrim odnosima izmedju Rusije i Srbije
Oruzje nam treba. Time postajemo sigurnija i spremnija drzava. Koliko je jaka vojska toliko je jaka drzava
Koliko je opoziciono ludilo spremno da ide u mržnji prema Vučiću da direktno državu uvlači u blato i neistine o prodaji oružja Ukrajini!?
Naša vojska i jjena industrija danas je na zavidnom nivou a laži o tome gde se izvozi oružje plasira opozicija kojoj je uspeh sadašnje vlasti trn u ok
Srbija ne trguje oružjem niti učestvuje u bilo kom sukobu mi se jednostavno zapaženi za mir jer smo i sami bili žrtve rata i nepravednih sankcija
Sve ove laži o prodaji oružja dolaze iz iste kuhinje i serviranje od strane onih koji ne žele dobro Srbiji.
Samo podle i ljubomorne osobe hoće lažima da napakoste našoj zemlji.
Mi smo vojno neutralni po pitanju rusko ukrajinskog rata.
Srbija ne izvozi oružje u ratom zahvaćene zemlje
Srbija nema nameru da opružje prodaje Ukrajini li Rusiji
Naša politika je politika mira i stabilnosti i nećemo naše oružje slati na tržište Ukrajine ili Rusije
Nemamo kome da se pravdamo mi se ne mesamo u rat Rusije i Ukrajine.
Prilikom izvoza tačno se zna u koju zemlju ide oružje koje izvozimo
U Srbiji su tačno definisane procedure izvoza i trase puta kojima oružje ide
Srbija ima dobru nemansku industrju ali to ne znači da robu izvozimo u ratna područja
Uvek ce neki napadati i lagati na ovu vlast. Mi stojimo iza svojih reci.
kao zemlja zarađujemo od izvoza oružja, ali nećemo oružje upućivati niti u Ukrjainu niti u Rusiju
Neka samo izmisljau lazi,smeta im nasa ojacana namenska industrija.
Izvoz u Ukrajinu ili Rusiju značio bi da pdoržavamo sukob, to nećemo dozvoliti
Vojna neutralnost je poltiika Srbije i nećemo podržavat sukob u bolo kojoj zemlji
Srbija danas ima razvijenu namensku industriju i prodajemo oružje mnogim zemljama, ali to nisu Ukrajina i Rusija
Predsednik Vučić se uspešno bori protiv laži i napada, što pokazuje njegovu hrabrost i integritet.
Važno je da se čuju argumenti o prodaji oružja, a predsednik Vučić je to uspešno učinio.
Ohrabrujuće je videti da predsednik Vučić ne popušta pred pritiscima i nastavlja da se bori za svoje uverenje.
Predsednik Vučić je na pravom putu da očuva srpsku vojnu industriju i stvori nove radna mesta.
Izmisljaju i lazu o izvozu oruzja i na taj nacin izlazu Srbiju nepotrebnim pritiscima
Važno je da se Srbi ne izoliju i ne ostave bez prihoda, a prodaja oružja je važna za srpsku ekonomiju.
Notorna je laž da Srbija izvozi svoje oružje u Ukrajinu, znamo svi da je Ponoš slagao, a predsednik Vučić ga je i činjenicama demantovao. Niti smo izvozili niti ćemo izvoziti oruzje u Ukrajinu.
Predsednik Vučić brani svoje stavove na hrabar i dosledan način, što ga čini liderom.
Ohrabrujuće je videti da predsednik Vučić ima viziju za srpsku vojnu industriju i trudi se da je ostvari.
Predsednik Vučić se uspešno bori za ekonomski prosperitet Srbije, a prodaja oružja je važan deo toga.
Argumenti govore drugačije.. Opozicija laze nas narod ali narod veruje samo Vucicu.
Njegov stav o prodaji oružja je u skladu sa međunarodnim pravom i pokazuje njegovu odgovornost.
Važno je da se predsednik bori protiv laži i dezinformacija, a on to čini na veoma uspešan način.
Pre svega Vučiću je u interesu da sačuva fabrike i ljudima posao. Pa ako je svrha fabrike oružja municija i oružje ne može onda da prodaje nešto drugo.
Mi se ponasamo prema svom stavu i ne snabdevamo oruzjem ni municijom ni Rusiju ni Ukrajinu.
To je sasvim normalna odluka da oružje ne izvozimo niti Rusiji, niti Ukrajini.
Naravno da je Ponoš slagao da se oružje izvozi u Rusiju i Ukrajinu, hteo je samo da ukalja Vučića, ali nije uspeo u tome.
Prvo, Vučić ne prodaje oružje, drugo Namenska industrija obavlja svoj posao kako treba.
Niko neće poverovati u lazi koje Ponoš iznosi
Ponoš je uništio našu vojsku i sada nesto pametuje, sramota
Vučić kao i uvek demantuje svaku laz koju opozicija iznese
Oružje se izvozi ali samo u zemljama gde je to dozovljeno.
Mi ne stajemo ni na ciju stranu u rusko-ukrajinskom ratu.
Mi ne izvozilo nikakvo oružje u Ukrajinu to bi opozicija već jednom trebala da shvati i da prestanu da izmisljaju
Namenska industrija mora da postoji, moramo da idemo u korak sa drugima, to je u jednu ruku i način da osnažimo našu zemlju.
Nama je u interesu da razvijamo nasu namensku industriju ali to ne znaci da izvozimo oruzje u Ukrajinu
I treba da odgovori i da demantuje gluposti koje plasiraju opozicone medije.
Mi nastojimo da unapredimo i razvijamo nasu namensku industriju koja je od velikog znacaja, a Ponos je unistio sve sto se unistiti moglo
Opozicija samo izmislja ne bi li napadali Vučića, ali bezuspesno
Vrlo je važno da očuvamo dobre odnose sa svima i stav da se naše oružje neće koristiti za bilo kakve sukobe
Ponos je unistio nasu vojsku, doveo je do propasti, i sada on prosipa neku pamet, smesno
Ponos kao i ostatak opozicije laze kako bi skupio jeftine političke poene, ali uzalud mu je sve sto radi svi znamo kakva je lazovcina
Ponos i lazi, nista drugo i ne zna osim da laze
Važan segment svake drzave je vojska, a mi konačno posle dužeg vremena možemo da se pohvalimo i na tom polju
Srbija nikada ne bi učestvovala ni na koji način što se rata tiče!!
Vojska je lice zemlje, ona brani i ljude i teritoriju zemlje a mi imamo jaku i stabilnu i vojsku i oruzanje
Kako neko može da priča gluposti, ne razumem! Žele da srozaju Srbiju načisto! Vučić ne bi dozvolio nikada da se ovako nešto dogodi!
Opozicija je svašta u stanju da izmisli zarad fotelje...
Da stvarno izvozimo oruzje Ukrajini, svet o tome ne bi cutao.Jedva bi cekali da nas optuze i prozovu, ali se vi izrodi pravite toliko pametni i iznositi svakave gluposti.
Opozicija svojim lazima nanosi stetu Srbiji.
Dok se predsednik bori za mir i vojnu neutralnost, lažovi izmišljaju priče....
Srbija ima jaku vojnu industriju, vojska nam je sve jača. Fabrike nećemo zatvarati. Ali ni jedan metak nece biti izvezen ni Rusiji ni Ukrajini.
Mir pre svega, a predsednik nam to i poručuje!!
Predsednik je argumentovano odgovororio na njihove notorne napade i laži.
Izvoz oružja je izmišljotina opozicionih političara i njihovih medija...
U vreme opozicije se spaljivalo i topilo oruzje,prodavalo u staro gvozdje.Sada bi da nekom drze lekcije,treba da ih bude sramota.
Od opozicije ništa drugo i ne može da se očekuje osim napada na Vučića i laži koje svakodnevnu plasiraju u javnost na njegov račun.
Srbija se uopšte ne meša u odnose između Rusije i Ukrajine.
Očuvanje nacionalnog integriteta i suvereniteta jedan je od prioriteta Srbije.
Vučić ima jasan stav po pitanju Rusije i Ukrajine od koga nipošto neće odstupati.
Plasiranje lazi opozicije koja je razorila privredu i industriju nase zemlje je opstepoznato i prelazi sve granice razumnog ponasanja.
Bitno nam je da očuvamo dobre odnose i sa Ukrajinom i sa Rusijom.
Vučić neće ništa uraditi što se kosi sa državnim i nacionalnim interesima.
Srbija se zalaže za mir zajedno sa predsednikom, jer nas to jedino zanima!!
Srbiaj je ozbiljna,stabilna i samostalna država.
Razvoj nase industrije moze da zasmeta samo onima koji su je razorili zarad sosptvenih interesa. Zato i plasiraju lazi.
Hteli bi da ocrne Vucica pred svetom i izmisle kako se ispod zita nesto radi sto ne treba.
Srbija se ne meša ni u čije unutrašnje poslove i politiku drugih država.
Predsednik se zalaze za mir a ne za ratove, tako i nastavljamo!!
Od svojih stavova i principa koje je svima jasno stavio do znanja,Vučić nipošto neće odstupati.
Srbija se privredno razvija iz rusevina koje ne za sobom ostavila opozicija i pri tom cvrsto drzi svojih stavova o vojnoj neutralnosti.
Srbija je miroljubiva država koja se nikada neće mešati ni u čije sukobe.
Zavide nam sto smo obnovili i na noge podigli nasu namensku industriju, koju su nam unistili i upropastili..
Jasno je da nam nameštaju da bi izvršili pritisak na nas...Ali Predsednik se zalaze za mir a ne za ratove!!!
Svakojake laži se plasiraju na Vučićev račun, ali istina je samo jedna. Srbija ne izvozi naoružanje ni u jednu zaraćenu zemlju.
Srbija će i sa Rusijom i sa Ukrajinom ostati u dobrim odnosima ne mešajući se u njihove odnose i međusobne sukobe.
Kome moze da zasmeta razvoj srpske industrije i napredak privrede? Onima koji su je razorili u vreme svoje vlasti. Zato sada sire lazi i vredjaju.
Mnogima smeta samostalna politika Srbije,pa bi na bilo koji nacin da nas povezu i umesaju u Rusko-Ukrajinski sukob.
Ovo je jos jedan oblik provokacija od strane dotičnih za nas...
Vučić je odlučan i dostojanstven lider, koji neće dozvoliti da srpski metak dospe u Rusiju i Ukrajinu, jer bi to bilo licemerno sa naše strane.
Srbija je neutralna i ne mesa se u sukob Rusije i Ukrajine. Ove lazi su napad na nasu zemlju o nasu stabilnost!
Nije narod glup i malouman pa da ne zna da su laži o prodaji oružja Ukrajini još jedan od napad na predsednika...
Lazi koje imaju za cilj destabilizaciju nase zemlje, ali koje nece uroditi plodom jer je evidentno da je ovo laz.
Srbija je neutralna zemlja i vodi politiku mira i stabilnosti!!!
Proizvodnja ne sme da stane, ali Srbija će voditi računa da se ratom zahvaćene zemlje ne naoružavaju.
Vucicu je najbitnije da nasa drzava funkcionise onako kako treba.
Fabrike moraju da rade, ljudi da imaju posao. Ne kozemo mi da zatvorimo proizvodnju oruzja jer nas je neko klevetao.
Opozicija jedino zna da laze drugo nista.
Namenska industrija je izuzetno važna u ovim teškim vremenima, ali izvoz oruźja je strogo kontolisan i nećemo dozvoliti da dospe na tlo Rusije i Ukrajine.
Ljubonorne duše su u stanju da izmisle svakakve laži, pa tako i ovu o prodaju oružja Ukrajini.
Sramota cime se sve sluze prodane duse. Srbija ne izvozi oruzje ni Rusiji ni Ukrajini.
Opoziciji je jedini cilj da plasira lazi medju gradjanima kako bi istakli sebe a niko im vise ne veruje.
Istina uvek ugleda svetlost dana. Nikad Srbija nije niti će izvoziti oružje u Rusiju i Ukrajinu i od toga profitirati. To su notorne laźi.
Vučić nikome ne prodaje oružje i municiju, sve je to laž.
Vucicu je jedini cilj da unapredi namensku industriju kako bi se ojacala nasa ekonomija.
Svima smeta jaka i stabilna Srbija, ali tesko ce nam destabilizovati. Za to im treba vise od ovih lazi.
Ponoš bolje da se pokrije po ušima i prestane da smišlja laźi. Vučić je odgovoran i principijelan čovek i nikad ne bi dozvolio izvoz oružja u Rusiju i Ukrajinu.
Svakakve laži će izneti opozicionari.
Vucic je pokazao da je posvećen očuvanju srpske namenske industrije i da želi da je modernizuje i opremljuje kako bi bila konkurentna u celom svet.
Srbija nece izvoziti oruzje, jer je od velikog znacaja biti u dobrim odnosima sa tim zemljama.
Smatram da se NATO generalu Ponošu ne treba verovati i narod nije naivan.
Proizvodnja oružja je važna industrija koja zapošljava mnogo ljudi i koja puno znaci razvoju jedne drzave, treba je podržati i unaprediti.
Nama je važno da vojsku unapredjujemo i da industrija oružija opstane
Vojna industrija mora da se modernizuje i prilagodi potrebama.
Muka mi je od Ponošovih izmišljotina, a sve sa namerom da diskredituje Vučića. To mu neće poći za rukom.
Samo lazi kojima se sluzi Ponoš u pokusaju da nam zatvori fabrike oruzija.
Dobra odluka predsednika Vučića da ne izvozi ni Rusiji ni Ukrajini. Trebamo ostati vojno neutralni.
Potpuno podržavam predsednika Vucica u odluci da se ne izvoze metci u Rusiju i Ukrajinu. Važno je da zadržimo kontrolu nad svojim oružjem i sprečimo eventualne loše posledice koje bi mogle da nastanu iz takvih izvoza.
Potpuno se slažem sa predsednikom Vucicem da se ne može prodavati oružje svima bez razlike. Važno je da se prati politika i interesi države prilikom takvih izvoza, a ne samo profit.
Slažem se da je važno ulagati u vojsku i industriju kako bi se osiguralo da smo dovoljno jaki i sposobni da se nosimo sa izazovima koji mogu da nas zadesi.
Predsednik Vucic je u pravu kada kaže da treba da proizvodimo oružje koje se koristi na ratištu, a ne za modnu pistu. Važno je da se fokusiramo na ono što je namenski i praktično.
Treba da podržimo predsednika Vucica u podizanju naše vojske i industrije. To će nam omogućiti da se razvijamo kao država i budemo spremni za sve izazove koji mogu da nas zadesi.
Slažem se sa predsednikom Vucicem da ne treba da izvozimo oružje u Rusiju i Ukrajinu, jer je to neodgovorno i može da donese više štete nego koristi.
Potpuno razumem odluku predsednika Vucica da ne želi da izvozi oružje onima koji su za sankcije Rusiji. Važno je da se prati politika države i da se donose odluke koje su u najboljem interesu Srbije.
Slažem se sa predsednikom Vucicem da je važno da proizvodimo oružje koje se koristi na ratištu, jer nam to omogućava da budemo spremni za sve izazove koji mogu da nas zadesi.
Treba da podržimo predsednika Vucica u naporima da podigne našu vojsku i industriju. To će nam omogućiti da se razvijamo kao država i budemo spremni za sve izazove koji nam se postave.
Slažem se sa predsednikom Vucicem da je važno da proizvodimo oružje koje je praktično i namenski, jer to nam omogućava da budemo spremni za sve situacije koje mogu da nas zadesi.
Ne možemo ostaviti ljude bez posla, oružje se mora nastaviti proizvoditi. Dokle god se ne prodaje Rusiji i Ukrajini, ne vidim problem.
Ponos i ostali pojedinci iz opozicije šire sve te deziformacije u vezi sa prodajom oružja.
Narod veruje Vucicu, jer sve sto kaze to i bude.
Neće naša zemlja prodavati oružje ni Rusiji ni Ukrajini. To su sve dezinformacije.
Mislim da lazovi na ovaj način pokušavaju da oslabe našu vojnu industriju.
Sve su to pokušaji da se naruši i oslabi naša namenska industrija.
Varaju se lazovi ako na ovaj način misle da ce da oslabe Srbiju i njenu vojnu industriju.
Ponoš je licemer i manipulator, ali narod je svestan da su laži jedinosredstvo kojim se on služi, a sve sa namerom da naudi Vučiću i Srbiji.
Dosta je bilo laźi! Vučić je argumentovano demantovao sve besmislice koje Ponoš plasira.
Čuvanje mira je najvažnije, a ova izjava pokazuje da je Srbija na pravom putu.
Predsednik Vucic radi na jacanju vojske i vojne industrije. Jaca Srbiju u svakom pogledu. Ne treba dozvoliti da zbog nekih lazi hiljade ljudi ostane bez radnih mesta.
Danas oruzije ne prodaje samo onaj koji je glup ili ga nema.
Niti smo izvozili niti cemo izvoziti oruzje u Ukrajinu a ni u Rusiju. Čista laž.
Potpuno podržavam predsednika u odluci da ne izvozimo oružje u Rusiju i Ukrajinu.
Mi smo uveli mnogo strozije protokole nego vrle demokratije da sprecimo da nase oruzje dospe na ratiste.
Pozdravljam Vučićevu posvećenost modernizaciji srpske namenske industrije i podizanju nivoa njenih proizvoda
Ponos je pre par dana dao izjavu po tom pitanju da Srbija navodno izvozi oruzje, sto veze sa istinom nema.
zanimljivo je to da Ponos uopste ne prica o tome kako je urnisao vojsku, topio tenkove.
Srbija ne prodaje oružje zaraćenim stranam i ne meša se u tuđe sukobe.
Na Srbiju se vrši ogroman pritisak zato što se trudimo da budemo neutralni. Izmisljaju laži svakakve.
Istina je samo jedna a to je da mi nikad nismo naoruzavali niti Ukrajnu niti Rusiju niti cemo.
Srbomrzci su tu da izmisljaju a mi cemo se i dalje zalagati za mir. Bravo predsednice!
Mogu da izmisljaju sta hoce, to i rade da bi nam nakacili na vrat pritiske sa svih strana ali necemo popustiti, Srbija na celu s apredsednikom Vucicem ima svoj stav i njega ce se drzati.
Mir i stabilnost su nam najvazniji i necemo nikome da dozvolimo da nam iha narusavaju.
Razumem Ponosa on je taman mislio da je zavrsio sa nasom vojskom a ona se u meduvremenu uzdigla jaca kao Feniks
Koliko ga napadaju dobro se i bori predsednik, velika podrska!
Predsednik se zalaze za mir a ne za ratove.tako da nijedan metak nikada nećemo izvesti u Rusiju i Ukrajinu.
Jasno je da nam nameštaju da bi izvršili pritisak na Srbiju.Ali Predsednik se zalaze za mir a ne za ratove.tako da nijedan metak nikada nećemo izvesti u Rusiju i Ukrajinu.
Jedno je sigurno, a to je da predsednik nece dozvoliti da opozicija svojim lazima o prodaji oruzja Ukrajini uniste namensku industriju.
Vucic teži podizanju industrije i vojske, sve sto nam rade je saplitanje. Sa takvim predstavnikom kao sto je Vucic niko nas nikada neće poljuljati. Ziveo Vucic.
Neutralna politika Srbije i predsednika Vucica je javna i transparentna da je ovakva laz samo laz i nista vise. Providni ste gospodo!
Bravo precedniče, njima ne odgovara kada date odgovor.
Lazima misle da uruse namensku industriju da oslabe zivotni standard gradjana .
Nijedan metak nikada nećemo izvesti u Rusiju i Ukrajinu, jer se Srbija zalaze za mir a ne za rat,
Srbija ce jos vise ulagati i napredovati jacati namensku industriju.
Mi smo vojno neutralna zemlja, nećemo dozvoliti da sa bilo kim dolazimo u konflikt i pravimo sebi neprijatelje.
Vučić ne bi nikad učinio bilo šta što potpiruje rat i sukob.
pitanje poverenja u vucica se nikada nije ni postavljalo
stalno serviraju lazi protiv predsednika
Vučića napada opozicija izmišljanjem laži o prodaji oružja.
Pa stoti put, Srbija ne izvozi oruzje ni Ukrajini i Rusiji!
Vučić im uvek odgovori decidno i jasno!
Pokusavaju na sve nacine da isprovociraju
Ovakvo sirenje neistine o Vucicu je nepotrebno
Predsednik Vučić održava dobre odnose sa svim zemljama sveta, ali neistinu ne održava živom.
Pokusavaju da nas umesaju u nesto sto nije istina
Ne treba izmišljate laži, nema razloga za tim.
Slažem se sa predsednikom Vučićem da je važno da se očuva srpska namenska industrija i da se podiže naša vojska.
Lažni patriota Ponoš koji bi sopstveni zemlju prodao za malo medijske pažnje!
Srbija ne može da ukine namensku vojnu proizvodnju. Naša vojna industrija je dosta napredovala.
Srbija se sramoti takvih kao što je Ponoš.
Srbija je odgovorna zemlja i ne igra se sa izvozom oružja.
Ni jedan metak Srbija neće izvesti za Rusiju i Ukrajinu!
Ponoš je dokazao da je kukavica i bruka za Srbiju.
Šta očekivati od ponoša sem da petlja i da laže
Mogu da lažu i izmišljaju,namenska industrija se mira jačati!
Teška je izmišljotina da Srbija prodaje oružje Ukrajini kako bi se narušili dobri odnosi sa Rusijom.
Srbija je i ratu jedina neutralna. Imamo svojih problema, ne trebaju nam tudji.
Srbija vodi razuna kome prodaje svoje naoruzanje jer ne zeli da bude korisceno u Ukrajini.
Ponoš je toliko uništio našu Vojsku da se i danas u potpunosti nije obnovila!
Toliko su postale učestale da vređaju zdrav razum
Srbija ima svoje principe kojih se pridrzava i od kojih nece odustati. Nasa namenska industrija proizvodi i prodaje naoruzanje samo onima sa dozvoljene liste.
Mnogo je lazi izreceno po pitanju izvoza oruzja, ali je Vucic opovrgao sve tvrdnje opizicije .
Mi smo zemlja gde se uvek trudimo da izmirimo zaracene strane.Price o izvozu oruzja su sramne.
Namerno ide ta priča ne bi li nas posvađali sa Rusijom.
Vrlo je važno očuvanje i unapređenje srpske namenske industrije.
Ko god proizvodi oružje, zna za šta ono služi.Tu nema zavaravanja
Srbija je neutralna drzava po pitanju rata Rusije i Ukrajine i na prvom mestu joj je da sacuva svoj mir.
Ako imamo princip da se ne mešamo u sukob Rusije i Ukrajine,tako će i ostati,po svim pitanjima
Predsednik Vučić pokazuje ogromnu posvećenost u očuvanju odnosa sa svim zemljama.
Ovakve i slične laži su počele da se pojavljuju na dnevnom nivou
Predsednik Vučić se hrabro bori protiv dezinformacija i lažnih vesti u medijima.
Vojna industrija se ne sme uništavati.Jednom smo to prošli i teško se oporavili
Imaju li ti što ovo šire makar malo savesti?
Ponoš je uništavao vojsku, a sad se tobože brine za sve
Njegova izjava ukazuje na njegovu posvećenost borbi protiv lažnih vesti i neistinitih tvrdnji.
Srbija kanda ne sme da proizvodi, prodaje ili uopšte ima oružje, a ostatak sveta neka se naoružava
Prethodne vlasti su uništile našu vojsku i industriju, predsednik Vučić se neumorno zalaže za dalji razvoj.
Kako god okrenemo, Srbe moraju da umešaju u neke ratove i sukobe pa i kad nemamo ništa sa tim
Jadno je to što Ponoš želi da ponizi i umeša sopstvenu zemlju u tuđe sukobe
Njegova sposobnost da razotkrije lažne tvrdnje i da istinu na videlo pokazuje da je istinski vođa.
Uprkos svim pritiscima predsednik se zalaze za nastavak proizvodnje oružja.
Jasno je da zele da nastete Srbiji i da joj uniste ugled. Povezuju nas sa stvarima sa kojima nemamo veze.
Čim se naoružavamo, to je problem.Sad je problem i ako drugima prodajemo oružje.Pa čime svet ratuje? Plastičnim pištoljima?
Srbija je jaka zemlja koju nece premetiti lazi.
Veoma je važno da se naša vojna industrija modernizuje.
Srbija je stabilna zemlja koju nece poremetiti lazi.
Želimo neutralnost u tom sukobu između Rusije i Ukrajine i tako će ostati
Srbija je stabilna zemlja koju nece poremetiti lazi i izmisljotine.
Srbija je jaka zemlja koju nece poremetiti lazi i izmisljotine.
Šta li drugi rade sa oružjem koje proizvodu, kad mi ništa ne smemo
Moramo da sacuvamo namensku industriju kako bi se Srbija razvijala.
Moramo da sacuvamo namensku industriju kako bi Srbija napredovala.
Moramo da sacuvamo namensku industriju kako bi Srbija napredovala na svim poljima.
Moramo da sacuvamo namensku industriju kako bi Srbija napredovala na svim aspektima.
Zarad licemerja i laži nećemo dozvoliti da nam stane izvoz oružja.
Srbija se ne igra sa takvim stvarima,to je laz da smo prodavali oruzije.
Tajkunski mediji i njihovi politicari plasiraju lazne informacije o prodaji oruzja Ukrajini.
Srbija ima namensku indrustriju koja besprekorno radi svoj posao!
Nijedan metak nikada nećemo izvesti u Rusiju i Ukrajinu,to su samo izmišljotine.
Srbija ne učestvuje ni posredno ni neposredno u tuđim ratovima.
Nema nikakve prodaje oružja iz Srbije ratom zahvacenim područjima.
Ovim odlukom zadrzavamo nas neutralni stav u sukobu Rusije i Ukrajine.
Ponos ima neku nakaradnu logiku da ocrni Vucica u svakoj situaciji i na svaku temu. Samo sto to ne pije vodu kod naroda.
Predsednik Vučić ne dozvoljava da laži i dezinformacije nanesu štetu državi i narodu.
Njegova izjava o prodaji oružja ukazuje na njegovu posvećenost očuvanju bezbednosti Srbije i njenog naroda.
Nije im prvi put da iznose takve dezinformacije.
Vučićeva sposobnost da se suoči sa napadima i da otkrije istinu pokazuje njegovu hrabrost i integritet.
Njegova izjava ukazuje na njegovu želju da se pravda i istina uvek saznaju.
Predsednik Vučić je lider koji se bori za integritet i ugled Srbije u svetu.
Jedino što opozicija može da radi jeste da laže i izmišlja.
Njegova posvećenost istini i borbi protiv dezinformacija ukazuje na njegovu odlučnost da očuva državu i narod Srbije u najboljem svetlu.
Srbija nikada ni jedan metak nije izvezla iz u Rusiju niti u Ukrainu. To su sve laži pojedinaca radi skupljanja političkih poena.
Dajte molim vas kakv su ovo nebuloze oko prodaje oružja!
To namerno neko radi da bi naudio Srbiji.
Kao i do sada nikada se Srbija nece mesati u tudje sukobe!
Kao i na svaku laž opozicionara Vučić demantovao. Bori se za mir i duge cevi ga ne zanimaju.
Ni jedan metak iz Srbije nije otisao ni u Rusiju ni u Ukrajinu niti ce.
Srbija nije niti ce ikada izvoziti oruzje i mesati se u tudje sukobe.Jasan je stav Vucicev po tom pitanju
Srbija je vojno neutralna zemlja i nije niti ce izvoziti oruzje ni Rusiji ni Ukrajini niti bilo kojoj drzavi.
Vucic se po tom pitanju izjasnio da nije nikada izvozio oruzje i pomagao Ukrajini u naoruzanju
Srbija je jaka uz jaku vojsku! Neka prestanu lazi oko naoruzanja, jer je Srbija cista i stabilna zemlja!
Oruzje se mora prodavati, ali svakako da necemo imati veze sa bilo cijim sukobima
Jeste bas smo mi problem, svet prozvede milion puta vise naoruzanja od nas.
Nijedan metak nikada nećemo izvesti u Rusiju i Ukrajinu .
Nasa namenska indrustrija nam je jako bitna
Prodaje i prodavacemo, niko nam ne moze zabraniti.
Da li Zdravko zna šta priča,i iznosi u javnost ?! Ne zna jer da zna sakrio bi se u mišiju rupu .
Podrška predsedniku! Oružje se ne daje ni Rusiji, ni Ukrajini.
Bivši načelnik Generalštaba i čovek koji je da kažemo ,uništio vojsku Srbije - Ponoš...optužuje i govori neistine protiv svoje države....zar to nije bruka i sramota!?
Predsednik Vučić je hrabro odgovorio na napade i laži u vezi sa prodajom oružja.
Vučićeva odlučnost u suočavanju sa kritikama pokazuje njegovu sposobnost da se bori za svoju zemlju i njen ugled.
Prodaja oružja je važna za ekonomiju Srbije i Vučić je učinio sve što je u njegovoj moći da osigura uspešnu transakciju.
Vučićev fokus na razvoj odbrambene industrije Srbije predstavlja strategiju dugoročnog ekonomskog rasta.
Vučić je spreman da se suoči sa bilo kojom vrstom optužbi i da brani svoje odluke pred svetom.
Prodaja oružja predstavlja Srbiju kao ozbiljnog igrača u globalnoj zajednici.
Ponoš ,kao i slični njemu,lažu u svom maniru...ali uzalud im sve, narod i te kako zna gde leži i u kome istina...
Vučić je pokazao liderstvo u suočavanju sa kritikama i napadima, što će imati pozitivan uticaj na ugled Srbije u svetu.
Objavljivanjem laži da Srbija prodaje oružje i municiju Ukrajini...neko ima za cilj destabilizaciju naše zemlje...
Srbija ,a ni Vučić ,ne žele konflikte,stoga se dosledno drži svoje politike ...na laži reaguje oštro,jer ih je već previše .
podržavam predsednika u odluci da ne izvozimo oružje u Rusiju i Ukrajinu i da ostanemo neutralni
Predsednik Vučić je hrabar i odlučan lider koji se bori protiv laži i napada.
Njegova izjava ukazuje na njegovu sposobnost da se suoči sa izazovima i brani svoje stavove.
Predsednik Vučić je lider koji se trudi da očuva nezavisnost i suverenitet Srbije, bez obzira na pritiske iz inostranstva.
Nema govora o bilo kakvom izvozu oružja Ukrajini i Rusiji!
Najnovije iz rubrike
ĐILAS KUJE PLAN SA PICULOM: Traži pomoć od ustaše, žele da dovedu strance da sruše Vučića i uređuju Srbiju (VIDEO)
LIDER Stranke slobode i pravde, Dragan Đilas pohvalio se da se sastao sa ustašom Toninom Piculom i priznao da od njega očekuje pomoć u rušenju vlasti u Srbiji.
23. 12. 2024. u 21:52 >> 21:57
"SMENA POLITIČKIH GENERACIJA U OPOZICIJI JE EVIDENTNA, BAŠ KAO I ĐILASOV NEZAUSTAVLJIV PAD": Oglasio se Bulatović
"Umesto na terapiju odvikavanja od besa i agresije, jedini političar koji je uspeo da uništi sve što je dotakao, Dragan Đilas odlučio je ponovo da pokuša da povrati svoj opozicioni autoritet na jednoj od televizija koje rado posećuje i nad čijim novinarkama, čini se, obožava da se iživljava u „lajv“ programu", rekao je narodni poslanik Dejan Bulatović čiju izjavu prenosimo u celosti.
23. 12. 2024. u 20:52
PAD MOSTA U ĐENOVI I UPOTREBNA DOZVOLA: Antisrpska opozicija i njeni NATO mediji koriste nesreću u Novom Sadu zarad svojih ličnih interesa
ANTISRPSKA opozicija traži odgovornost zbog pada nadstrešnice u Novom Sadu kada je stradalo 15 osoba, a kao primer navode most u Đenovi koji se srušio, prilikom čega je stradalo preko 40 osoba a prva optužnica je podignuta nakon dve godine.
23. 12. 2024. u 19:06
HUMANI I ODGOVORNI: Počeo tradicionalni Zimski turnir u malom fudbalu u Zrenjaninu
Minutom ćutanja za tragično nastradalog u nesreći na Železničkoj stanici u Novom Sadu, Miloša Milosavljevića Kivija, iz Knićanina kod Zrenjanina, počeo je tradicionalni Zimski turnir u malom fudbalu, uz jedinstvenu poruku svih učesnika Živećeš večno!
23. 12. 2024. u 19:02
PREMIJER VUČEVIĆ: Situacija u Bosni i Hercegovini i na AP KiM se komplikuje
PREDSEDNIK Vlade Srbije Miloš Vučević ocenio je večeras da se situacija dodatno komplikuje na KiM i u regionu, pre svega u Bosni i Hercegovini, dodajući da je mnogo teških dana iza nas, ali i da ne može da kaže da dolaze laki dani.
23. 12. 2024. u 18:57
Komentari (845)