OGLASIO SE GIK BEOGRAD: Na 90,2 posto obrađenih biračkih mesta, najviše glasova osvojila lista "Beograd sutra", 52,98 odsto

Novosti online

03. 06. 2024. u 08:13

NA osnovu 92,09 odsto obrađenih biračkih mesta i 91,43 obrađenog biračkog tela, na izborima za odbornike Skupštine grada Beograda najviše glasova osvojila je lista "Beograd sutra" i to 52,85 odsto, odnosno 355.430 glasova ili 64 mandata, saopštila je danas Gradska izborna komisija (GIK).

ОГЛАСИО СЕ ГИК БЕОГРАД: На 90,2 посто обрађених бирачких места, највише гласова освојила листа Београд сутра, 52,98 одсто

Foto: Tanjug

Lista "I ja sam Beograd" osvojila je 17,61 odsto glasova (118.426) ili 21 mandat, dok je treće mesto zauzela lista "Biramo Beograd" sa 12,17 procenata glasova (81.863) ili 14 mandata.

Na četvrtom mestu je lista "Mi snaga naroda" sa 8,16 odsto osvojenih glasova (54.908) ili 10 mandata, a sledi Ruska stranka sa 1,16 odsto i 7.802 osvojena glasa, što je jedan mandat.

Bez mandata su lista "Kad ako ne sad" koja je osvojila 1,15 odsto glasova (7.757), kao i "Mi-glas iz naroda" sa 0,94 odsto, odnosno 6.314 glasova.

"Rešenje za promenu" ima osvojenih 0,93 odsto glasova (6.231), a lista "1 od 5 miliona" 0,9 odsto ili 6.023 glasa.

Slede lista "Ćale, ovo je za tebe" sa 0,76 odsto odnosno 5.097 glasova, lista "Ključ za pobedu" sa 0,58 odsto, odnosno 3.875 glasova i "Unija Roma Srbije" sa 0,454 odsto, odnosno 2.989 glasova.

Lista "Beograd naš grad" ima 0,32 odsto osvojenih glasova (2.147), a lista "Beograd je svet (a) 0,13 odsto odnosno 895 osvojenih glasova.

Izlaznost je bila 46,18 odsto, a ukupno je glasalo 672.579 birača.

U Srbiji su juče održani lokalni izbori, a pored izbora za odbornike Skupštine grada Beograda, izbori su održani u još 14 gradova i 74 opštine i gradske opštine.

BONUS VIDEO: ISTORIJSKA POBEDA: Koalicija „Aleksandar Vučić - Nova Crnja sutra“ slavi uz vatromet

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE